Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij een van de mooiste

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Yep, en bijna iedereen heeft em vastgelegd op foto,(hier bij zonsopgang) en bijna telkens uit dezelfde hoek !
      Die kar bleef gewoon kracht uitstralen tot op het laatste...

Comment

• Chatillon

Hallo. Ik heet Arco, en ben net nieuw hier.
        Echt vreselijk jammer dat chatillon nu ten einde is. Ben er enkele keren geweest, ook net na de ruiming van de "kuil" en het boerderijveld. Dat was zo'n slordige 14 dagen voor de ruiming van het bos perceel. Toen sprak de eigenaar nog over een mogelijk behoud van het bos. Helaas is het daarna snel gegaan.

Er is trouwens 1 wagen waar ik geen fatsoenlijke foto van heb, en dat is het VW spijlbusje in het bos. Heeft iemand die wellicht voor mij?

Ik heb ook een site waar al mijn foto's op staan:
        http://www.oldtimer-finds.webs.com
        Er staan de nodige honderden foto's op.
        Groeten Arco
        Last edited by ; 21/10/2010, 17:10. Reden: foto vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
          Er is trouwens 1 wagen waar ik geen fatsoenlijke foto van heb, en dat is het VW spijlbusje in het bos. Heeft iemand die wellicht voor mij?

In 2008 toen wij er waren was deze reeds omver gevallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
            Ik heb ook een site waar al mijn foto's op staan:
            http://www.oldtimer-finds.webs.com
            Er staan de nodige honderden foto's op.
            Groeten Arco
            Haha, wijlen "de wei" staat er ook tussen Bijna drie jaar geleden... .

En jij bent in "de kuil" (yard3) geraakt zien ik. Langs waar ben je daar binnen geraakt? Wij zijn één keer moeten gaan "lopen" wegens betraptheid en bemoeienissen van een buurman en een tweede keer zijn we langs boven gegaan maar dat ging ook niet. Was toen ook al in de sneeuw herinner ik mij.

Memorabele herinneringen!

Comment

• Toink Arco

Zelfs foto's van Chatillon uit '83
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                Toink Arco

Die foto's heb ik eens via de post gekregen, helaas zonder lokatie. Die foto's ontketende bij mij een zoektocht van 23 jaar naar chatillon. Eenmaal gevonden waar het ongeveer moest zijn, was de keuze snel gemaakt. We zijn in de wagen gesprongen en gegaan (dik 200 km enkele reis) . Vervolgens hebben we de eigenaar opgespoord om toestemming te vragen het terrein te betreden. Gelukkig kregen we die. Zodoende was bij lokatie 3 cq de kuil ook geen probleem met de buurman. We hadden een getekende brief met de toestemming van de eigenaar (de heer C )
                We zijn op alle drie de terreinen meermaals geweest, en ook de geruimde 4e lokatie. Na de ruiming helaas. Die was al meerdere jaren geleden geruimd.
                We hebben altijd heel goed contact gehad met de eigenaar. En toen we een keer vragen kregen van de politie, toen was hij er ook als de kippen bij om ons uit de brand te helpen!
                Groeten Arco

Comment

• Ik ben 2 maal geweest in 2008 rond september october en de eerste maal deze foto's gemaakt van die VW en de tweede maal was het busje weg....

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

In 2008 toen wij er waren was deze reeds omver gevallen
                    Toen ik er was, toen was de carosserie helemaal weg, en lag alleen het onderstel er nog helaas. Onwijs bedankt voor de foto!
                    Groeten arco

Comment

• Geweldig! Nog meer foto's. Dat was wel mijn grootste frustratie, dat die wagen weg was. Ik ben namelijk zwaar vw fan, en had hem graag zelf vereeuwigd op foto. Gelukkig heb ik er dan nu toch nog foto's van. Hartelijk dank!

Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                      Ik ben 2 maal geweest in 2008 rond september october en de eerste maal deze foto's gemaakt van die VW en de tweede maal was het busje weg....

Comment

Toink Arco

Toink! Ik zie ze nu ook pas

Echt veel is het niet veranderd t.o.v. 2008
                        Damn dit laat nog maar eens zien wat een zonde het is dat dit weg is!

Die vierde locatie die er ooit geweest is herken ik trouwens ook Die oude loods zonder dak, das pal in het centrum van Chatillon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Nog eentje via thesamba.com, een kevertje dat gevonden werd in Litouwen.

Klein detail: het gaat hier om een VW38 nr.6, waarschijnlijk de oudste nog overlevende préproductie-kever. Wordt ondertussen gerestaureerd door de Grundmanns (mensen met een gigantische kennis en voorliefde voor speciale VW's) met zo veel mogelijk originele stukken (bijvoorbeeld met 1 van de 2 exemplaren van het VW38-stuur)
                          http://www.thesamba.com/vw/forum/vie...er=asc&start=0
                          Volg dit project nog steeds elke dag, zijn er nog mensen die dit volgen?
                          Prachtig project.

Comment

• Ik wist ervan maar echt volgen doe ik het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
                              Volg dit project nog steeds elke dag, zijn er nog mensen die dit volgen?
                              Prachtig project.
                              , schitterend project!

Comment

• Ja dat klopt. ligt vrijwel naast de kerk. Ook hier is met de franseslag opgeruimd. Zelfs na 15 jaar leegstand vind je er her en der nog wel een restje! Groeten Arco

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Toink! Ik zie ze nu ook pas

Echt veel is het niet veranderd t.o.v. 2008
                                Damn dit laat nog maar eens zien wat een zonde het is dat dit weg is!

Die vierde locatie die er ooit geweest is herken ik trouwens ook Die oude loods zonder dak, das pal in het centrum van Chatillon

Comment

• Om even terug te komen op het VW-busje : als je naar "de kuil" ging langs boven, passeerde je langs achtertuintjes. In één van die tuintjes lag er een dak van een bus (denk dat van die bus was) om groentjes te beschermen van een moestuintje.

Comment

Toink Arco

Check hoe vét!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                    Voor mij een van de mooiste

Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                    Yep, en bijna iedereen heeft em vastgelegd op foto,(hier bij zonsopgang) en bijna telkens uit dezelfde hoek !
                                    Die kar bleef gewoon kracht uitstralen tot op het laatste...

Een 25tal jaar vroeger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                      Om even terug te komen op het VW-busje : als je naar "de kuil" ging langs boven, passeerde je langs achtertuintjes. In één van die tuintjes lag er een dak van een bus (denk dat van die bus was) om groentjes te beschermen van een moestuintje.
                                      Hmm, die is me nooit opgevallen.

Comment

• Hier nog zo'n voorbeeld. Deze foto heb ik extra daar voor gemaakt.

De Opel olympia in 1983

Comment

• opel

En in 2010

Comment

Working...
                                          X