Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk BerichtenVolg dit project nog steeds elke dag, zijn er nog mensen die dit volgen?
Prachtig project.
Comment
-
Die Opel olympia rekord 1953
Comment
-
Comment
-
We hebben trouwens nog wel een bumper van een traction gevonden op het boerderij veldje. De eigenaar had er geen probleem mee dat we hem mee namen als aandenken. Deze hangt nu bij mij in de woonkamer. Wonderlijk dat na al die jaren de sticker nog altijd op de bumper zit. Iemand enig idee wat dat caa betekent?
Comment
-
In het bos in Chatillon is me trouwens wat opgevallen, en ik heb er nog geen antwoord voor gevonden. Des gevraagd wist de eigenaar ook niet waarvoor het was.
Op een aantal van de wagens waren namelijk dikke stalen balken gelast aan de voorkant (zie foto). Mijn vermoeden is dat eventuele niet rijdende wagens met deze wagens het bos in zijn geduwd. Enkele andere wagens hadden namelijk op de kofferbakken schades zitten die potentieel van dit duwen gekomen zouden kunnen zijn, al waren dat er maar relatief weinig. Ik meen dat ik een auto of 5 met deze "duwbalken" heb gezien. En het aantal wagens met schade is me niet bekend, maar ik gok op een stuk of 8 a 10.
Heeft iemand het antwoord op deze vraag?
Groeten Arco
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten'k denk niet dat zo'n wagen als op de foto een U-profiel nodig heeft om een auto het bos in te duwen. Schade zal ook wel geen punt geweest zijn zeker?
Mss dat ze ooit gebruikt zijn om mee te crossen?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Voor de cross zal het niet geweest zijn, de wagens met de balken lijken zelf geen schade te hebben. Alleen de uitstekende rozetten zijn meestal geraakt (net als op de foto) Crosswagens zijn meestal rondom kapot en hebben meestal ook roll bars. Ook denk ik dat ze met alleen een dergelijjke bumper (zonder de balk) niet zullen gaan duwen. De wagens zijn immers in eerste instantie neergezet om in onderdelen te verkopen. En een dergelijke bumper zal ongetwijfeld potentieel in die tijd ook geld opbrengen voor een sloper. Helaas is de oud eigenaar er nooit toe gekomen. En is de huidige eigenaar gedwongen tot een snelle ruiming.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenHeb het een tijdje gevolgd. Hoever staan ze nu?
Comment
-
-
Comment
-
Deze ook niet
Comment
Comment