Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Check hoe vét!

Een 25tal jaar vroeger

Hier heb je hem in 2008 uit ongeveer de zelfde hoek als die van 1983

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
      Volg dit project nog steeds elke dag, zijn er nog mensen die dit volgen?
      Prachtig project.
      Vanzelfsprekend. Ook al volg ik de VW-wereld de laatste tijd minder, dat topic wordt nog zeer regelmatig bezocht.
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Yes! Das hem helemaal! Ik ben zelf een vw liefhebber, maar stiekem vind ik dit de leukste wagen die er stond. Weet eigenlijk niet waarom.
        Groeten Arco

Comment

• Dit vindt ik een geweldige pic

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Dat is zeker ook een heel mooie. Deze vind ik ook heel geslaagd als ik het zelf mag zeggen. En ik denk dat dit juist is door dat je eigenlijk de auto's alleen een beetje op de achtergrond ziet.

Comment

• We hebben trouwens nog wel een bumper van een traction gevonden op het boerderij veldje. De eigenaar had er geen probleem mee dat we hem mee namen als aandenken. Deze hangt nu bij mij in de woonkamer. Wonderlijk dat na al die jaren de sticker nog altijd op de bumper zit. Iemand enig idee wat dat caa betekent?

Comment

• In het bos in Chatillon is me trouwens wat opgevallen, en ik heb er nog geen antwoord voor gevonden. Des gevraagd wist de eigenaar ook niet waarvoor het was.
                Op een aantal van de wagens waren namelijk dikke stalen balken gelast aan de voorkant (zie foto). Mijn vermoeden is dat eventuele niet rijdende wagens met deze wagens het bos in zijn geduwd. Enkele andere wagens hadden namelijk op de kofferbakken schades zitten die potentieel van dit duwen gekomen zouden kunnen zijn, al waren dat er maar relatief weinig. Ik meen dat ik een auto of 5 met deze "duwbalken" heb gezien. En het aantal wagens met schade is me niet bekend, maar ik gok op een stuk of 8 a 10.

Heeft iemand het antwoord op deze vraag?

Groeten Arco

Comment

• 'k denk niet dat zo'n wagen als op de foto een U-profiel nodig heeft om een auto het bos in te duwen. Schade zal ook wel geen punt geweest zijn zeker?

Mss dat ze ooit gebruikt zijn om mee te crossen?
                  Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                    'k denk niet dat zo'n wagen als op de foto een U-profiel nodig heeft om een auto het bos in te duwen. Schade zal ook wel geen punt geweest zijn zeker?

Mss dat ze ooit gebruikt zijn om mee te crossen?
                    Ik denk toch voor te duwen ?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Voor de cross zal het niet geweest zijn, de wagens met de balken lijken zelf geen schade te hebben. Alleen de uitstekende rozetten zijn meestal geraakt (net als op de foto) Crosswagens zijn meestal rondom kapot en hebben meestal ook roll bars. Ook denk ik dat ze met alleen een dergelijjke bumper (zonder de balk) niet zullen gaan duwen. De wagens zijn immers in eerste instantie neergezet om in onderdelen te verkopen. En een dergelijke bumper zal ongetwijfeld potentieel in die tijd ook geld opbrengen voor een sloper. Helaas is de oud eigenaar er nooit toe gekomen. En is de huidige eigenaar gedwongen tot een snelle ruiming.
                      Last edited by ; 25/10/2010, 01:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                        Heb het een tijdje gevolgd. Hoever staan ze nu?

Comment

• Peugeot 404 ?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nou nou, daar zijn ze al een aardig eind mee gevorderd. Mooie verzameling heeft die man toch!

Comment

• Lekker zachte zetels...

Comment

• Dat optionele mos op de zetels maakt het lekker zacht en aangenaam
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Hij is wel schoon verlaagd, heb je geen last met de drempels ha ha ha

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Hmmm..... die zie je ook niet elke dag in de struiken staan!

Comment

• Deze ook niet

Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 27/10/2010, 21:34.

Comment

Working...
                                        X