Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    Jan neem van mij aan je bent niet gek in tegendeel zelfs wat jij hebt is geweldig . Die portieren zijn idd duidelijk van een Caddy , maar ik heb er daar nooit een gezien , is ie soms helemaal gesloopt ? Ik denk ook dat de meeste USA wagens in de buurt zijn gekocht aangezien er stickertjes van lokale garages op sommige amerikanen zaten en er stonden ook 4 De Soto Diplomats (49,2X53 en 59) dat zijn export modellen die je in Amerika niet eens kon kopen . Groeten Jack
    ik weet wel zeker dat er ook euopeese amerikanen stonden
    ik heb een aantal km tellers uit deze auto's zelfs een dashboard van een 1938 ford in km's
    ik ben nu ook aan het zoeken naar iemand die in 2002 de sloperij zou hebben herontdekt en hier foto's van in een auto blad gezet ik heb deze foto's gezien en zijn veel ouder dan 2002
    mijn foto's dateren van af 1992 dus nog niet zo oud

Comment

• heel mooi arco
      ik ben zelf meer in toe amerikanen maar dit vind ik helemaal te gek

ik denk niet dat ik mijn vrouw zo ver krijg om dit toe te laten

Comment

• foto's

hier een paar foto's van foto's dit zijn tot nu toe de oudste mij bekend mooi he

ik heb 5 boeken van van der heul en heb in 3 boeken foto's gevonden van de sloperij in deze boeken staan ze
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik had idd ook al 2 van zijn boeken, en heb net de andere 3 aangeschaft. Goed om te horen dat ze er idd in staan.
          Welk autoblad stonden die foto's in die je bedoelde van die man die je zoekt? Was dat toevallig automotorklassiek? Want misschien kan ik je namelijk helpen met die persoon die je zoekt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
            hier een paar foto's van foto's dit zijn tot nu toe de oudste mij bekend mooi he

ik heb 5 boeken van van der heul en heb in 3 boeken foto's gevonden van de sloperij in deze boeken staan ze
            In het linker boek staan er overigens ook nog. 4 stuks om precies te zijn. Bij ene staat zo iets als: deze auto is eind jaren 70 op een sloperij in zuidelijk belgie gefotografeerd, misschien staat hij er nog
            Dat was ook zo tot voor kort dus.
            Onderandere de ford station in het bos staat er in weet ik nog.

Comment

• Miljaar Arco Jij wordt elke morgen wakker in Chatillon!

Dit is schitterend!
              www.opelklassiek.be

Comment

• Ik heb hier een magazine liggen van " 40's & 50's " American Cars Enthusiasts. In de editie
                96#4.3 van mei-juni 1996 is een artikel en foto's van Dirk Van den Bergh over Chatillon " het kerkhof voor amerikaanse automobielen van monsieur Clement is bijna zelf ter zielen..."

Dit zijn zijn pics uit 1996

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• @ Lord of the Scoot : ik bedoelde naast de rode C Rekord op het boerderijveld . @Buick : Ik heb zelf van het blad "het automobiel" de maart 1981 uitgave leggen , daarin staat een artikel door Frank van der Heul . De eigenaar heeft het daar over 4 velden met wrakken . Het leek mij al stug dat die paar autos bij die loods in het dorp die 4e lokatie was. Jouw eerste 2 fotos bevestigen dit er nog een locatie was want ik zie heel veel autos die niet op de drie velden stonden die we allemaal kennen. greetz Jack

Comment

• Arco, jij bent subliem

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                      Ik had idd ook al 2 van zijn boeken, en heb net de andere 3 aangeschaft. Goed om te horen dat ze er idd in staan.
                      Welk autoblad stonden die foto's in die je bedoelde van die man die je zoekt? Was dat toevallig automotorklassiek? Want misschien kan ik je namelijk helpen met die persoon die je zoekt!
                      dat is inderdaad het automotorklassiek en die man hete hans vleij geloof ik
                      hij rijd ook buick
                      kent u die man ?

Comment

• En nog 2 in kleur

Volgens dit artikel is deze sloperij in de jaren 70 al gehalveerd geweest wegens taxatie van de terreinen.
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 07/11/2010, 23:06.

Comment

• prachtige foto's
                          ik heb het dash board van die buick conv.hier thuis
                          het was al aardig vernield de grote klok was er met geweld uit gehaald
                          ik ben het aan het restaureren met spullen van sloperijen in amerika
                          het viel mij op dat na het publiseren in het automotoklasiek alle buick's met geweld waren ontdaan van hun tellers

Comment

• Als we nu eens een Chatillon herdenkingstopic openen
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Dezen ?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heee Lord die pics van jou uit 96 zijn ook mooi en die autos en locaties herken ik ook direct . De eerste 5 zijn in "het bos" en de laatste is de zwarte Ford Customline 1953 op het boerderijveld ( Erachter zie je nog net de neus van de rode C rekord die ik eerder bedoelde )

Comment

• nee lord die van mij is nog iets heler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                    Heee Lord die pics van jou uit 96 zijn ook mooi en die autos en locaties herken ik ook direct . De eerste 5 zijn in "het bos" en de laatste is de zwarte Ford Customline 1953 op het boerderijveld ( Erachter zie je nog net de neus van de rode C rekord die ik eerder bedoelde )
                                    Die oude pics van 1996 zijn van Dirk Van den Bergh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                      dat is inderdaad het automotorklassiek en die man hete hans vleij geloof ik
                                      hij rijd ook buick
                                      kent u die man ?
                                      Dan hebben we het over de zelfde man. Heb ik in mijn maillijst staan. Heb 12 foto's van hem (originele!)

Comment

Working...
                                      X