Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@ Lord : Elke keer als ik kijk staat er nieuw moois bij! . Posting #1497 1e foto is de westkant boerderijveld 2X Ford usa 55/56 , deze zijn eind 2007/begin 2008 weggehaald . 2e foto is ook westkant boerderijveld , ook deze waren al eerder weg . Zo te zien een Studebaker uit 56 en op de achtergrond een studebaker commander coupe uit 53 (Het chassis van deze lag er dit voorjaar nog met bumper en vooras daar naast nog een traction avant . 3e foto is in het bos . man je weet niet hoe blij je me met deze fotos maakt
@ Lord : Elke keer als ik kijk staat er nieuw moois bij! . Posting #1497 1e foto is de westkant boerderijveld 2X Ford usa 55/56 , deze zijn eind 2007/begin 2008 weggehaald . 2e foto is ook westkant boerderijveld , ook deze waren al eerder weg . Zo te zien een Studebaker uit 56 en op de achtergrond een studebaker commander coupe uit 53 (Het chassis van deze lag er dit voorjaar nog met bumper en vooras daar naast nog een traction avant . 3e foto is in het bos . man je weet niet hoe blij je me met deze fotos maakt
Deze wagens staan op die 22 foto's van Hans Vleij ook. Zijn in kleur, en dus redelijk uit te zoeken wat er lag. Bijvoorbeeld:
Er lag een eendje (geit voor onze belgische vrienden of 2cv), een fiat 850, een halve jaren 70 corolla, een busje uit het jaar tabak, en er stonden zelfs 2 wagens aan de kant van de weg op elkaar gestapeld. Er stonden ook de nodige amerikanen meer dan in de laatste jaren, veld lijkt wel een derde groter geweest te zijn. Ben nogsteeds druk bezig om ene de foto's digitaal te laten omzetten, heb zelf de mogelijkheid niet.
@ Buick: Geweldige foto's! Ik hoop dat je met en met de hele collectie wilt posten. Het is een goudmijn! Bijvoorbeeld het busje was niet te identificeren, en nu wel. Even een stomme vraag, maar heb je ook foto's van de kevers in het bos en met name ook van de spijlbus? En op het boerdertijveld heeft ook een oeroude kever gestaan. Maar daar heeft tot nog toe niemand een foto van behalve van het onderstelrestant. Zelfs Hans Vleij niet! Toch hebben we daar het onderstel gevonden van hem. En mogelijk zelfs een 2e!
als die rode deuren eens konden praten
daar zijn heel wat auto'doorheen gegaan
volgens de zoon bernard
is zijn vader begonnen in het loodsje in het dorp met het repareren van naaimachienes
fernand zelf heeft deze garage gebouwd en is er met zijn gezin in gaan wonen
later heeft hij een groot woonhuis gebouwd verder in de straat
Blijkbaar ben ik ook in het bezit van een boek van Frank H.M Van der Heul Ik heb het boek al zo'n 20 jaar in bezit, het dateert van 1988 heb ik gelezen en ik heb het ooit van mijn ouders gekregen. Helaas is het niet meer in al te beste staat.
Volgens mij is dit de Panhard Dyna die we ook in 2008 in Chatillon zagen:
@ opelkfreak: Dat ziet er wel naar uit idd, aangezien die man ook daar geweest is, en model en kleur overeenkomen> Ook de bomen op de achtergrond lijken qua soort erg op wat daar stond.
Comment