Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Die blauwe nash en zijn witte buurman zijn door de jaren heen eigenlijk vrij ongesschonden gebleven om een of andere reden. In 1983 waren de daken van beide al doorgerot, maar daarna lijkt de tijd relatief wel stil te hebben gestaan. Eigenlijk is alleen de klep van de blauwe nash is een eigen leven gaan leiden. Verder is hij nagenoeg gelijk.
Comment
-
hier nog ene voor den opmaakBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
ik herken ze niet direct
Comment
-
er had ook een boer zijn schuurtje beplaatBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenwaar zijn deze foto's genomen ?????
ik herken ze niet direct
Comment
-
Ha , ja die Nash bumper (1946/4 en Ford Falcon 1961 stonden iets verder als jouw bbq . De blauwe Nash coupe is een 600 uit 1948 die heeft bijna geheel dichte wielkasten achter terwijl de Ambassador open wielkasten heeft . Probeer je dit eens voor te stellen : Het is najaar 2009 en Realsteel staat in het weiland naast het bos , er ligt nog wat plaatwerk op een kale plek in het gras . Wat is dit ooit voor auto geweest ? vroeg ik me af . Dat was dus een schuurtje HA HA sla ik daar een modderfiguur!!!
Comment
-
Die foto "voor en na" zijn zo
Ik wil meer !Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtener had ook een boer zijn schuurtje beplaat
Geweldig! Prachtige mensen die boeren. Gewoon werken met wat er ligt.
Comment
-
Comment
-
ik heb ook een visite kaartje van hemBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Awel maar eir is tum al opgemaakt eeh,ie staat er weer prontjes bie!!!Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenhier nog ene voor den opmaakBijgevoegde Bestanden
Comment
-
En een mooie model foto van Mr Contant himself!
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenik heb ook een visite kaartje van hemBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenall thats left are memories
Comment
-
Ooooooooooojeahhh!
Voor de Americano's en voor de EuroFords,smullen maar.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenPrachtige collectie...ben jij getrouwd ?
jij hebt prachtige foto's gemaakt
mijn complimenten hiervoor
Comment
-
Vandaag was "realsteel" bij mij thuis, we hebben weer heerlijk zitten kletsen over autowrakken en in het bijzonder natuurlijk over Chatillon. Ik wist al jaren dat er een Henry J Kaiser moest liggen, nu blijkt dat ik er zelfs een detail foto van had gemaakt zonder het zelf te weten! Wat heeft die man een kennis in huis! Echt niet te filmen. Hij weet werkelijk bijna alle wagens zo bij naam te noemen.
@Realsteel: THANKS!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenall thats left are memories
Comment
Comment