Oorspronkelijk geplaatst door buick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenmore dashboards
Die laatste heeft een wel ERG heftige steunbeugel voor de stuurkolom!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenEen Citroen Ami 6 in het bos
Comment
-
@Jobro : Harstikke bedankt voor het opzoeken van de bmw . Zelfs ik had nooit durven denken dat die er een paar jaar terug nog zo goed bij stond met al het glas en interieur er nog intact in
@Buick : Heeee das mooi een foto die bevestigd dat het restant 49er Buick in de bosrand inderdaad een Roadmaster was (4 portholes). Die donkerblauwe 49er in het midden pad , weet jij of dat een Super of een Roadmaster was ?
Toen Frank v/d Heul daar voor het eerst was , is hij alleen op de bos lokatie geweest (zie "Het Automobiel" maart 1981) . In dit artikel noemt hij bij een foto een Buick Roadmaster cabriolet 1949 en op een andere foto zie je een close up van een Ford Vedette voorkant . Van allebei deze wagens heb ik nooit een schroef kunnen vinden ,jullie wel ?
Dashbords ben ik op den duur ook gaan fotograferen , zal dus ook wel een symptoom van Chattilonneritis zijn
Comment
-
@ Lord of the scoot : De Henry-J stond ter hoogte van die rode B Rekord coupe zonder voorkant , hij stond langs het weiland met de achterkant naar de wei toe . De voorkant van deze wagen was op 1 voorspatbord na bijna geheel weg
Verder naar voren stond trouwens ook nog een grotere Kaiser Manhattan uit 1951 , ook langs het weiland dwars naast die half ingezakte vw kever . Deze autos hadden zo'n typische V vorm in het dak boven de voor en achterruit
Van jouw posting #1621 is de middelste een 49 of 50er Nash Ambassador 4 deurs sedan en de onderste een Vauxhall Wyvern E- Series ,de 4 cilinder motor zat er nog in . Als het een 6 pitter had geweest zou het een Velox of Cresta zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenhad ik die het automobiel uit maart 1981 maar
ik kijken op marktplaats staat hij op gereserveerd
JAMMER JAMMER JAMMER
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Buick : Die aan de oostkant van het dorp ken ik ook wel ja , die was groen en lag op z'n kant vlak voor de oranje Mazda 323 . Maar de ene die v/d Heul bedoelt moet volgens het verhaal in het bos in de buurt van de Austin A70 Hereford hebben gestaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenik denk dat het een wiel ophanging van een franse auto is
ik herken een knie action schock breker en een a arm ophanging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenKlopt! Das de JOUWE!!!!!!! Nou ja, hij wordt voor jou. Ik heb een tweede besteld zoals beloofd. Beloofd is beloofd.Dus wees gerust Groeten Arco
wat kan ik terug doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenheel veeel dank hiervoor
wat kan ik terug doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenik denk dat het een wiel ophanging van een franse auto is
ik herken een knie action schock breker en een a arm ophanging
ik heb dit ding op een frans forum gezet
eens kijken wat er uit komt
ben benieuwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenik heb dit ding op een frans forum gezet
eens kijken wat er uit komt
ben benieuwd
Comment
-
tís de wielophanging van een simca 8Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Lord of the scoot : De Henry-J stond ter hoogte van die rode B Rekord coupe zonder voorkant , hij stond langs het weiland met de achterkant naar de wei toe . De voorkant van deze wagen was op 1 voorspatbord na bijna geheel weg
Verder naar voren stond trouwens ook nog een grotere Kaiser Manhattan uit 1951 , ook langs het weiland dwars naast die half ingezakte vw kever . Deze autos hadden zo'n typische V vorm in het dak boven de voor en achterruit
Van jouw posting #1621 is de middelste een 49 of 50er Nash Ambassador 4 deurs sedan en de onderste een Vauxhall Wyvern E- Series ,de 4 cilinder motor zat er nog in . Als het een 6 pitter had geweest zou het een Velox of Cresta zijn .
Comment
-
Comment