Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
autos identificeren
@ Lord : Graag gedaan hoor ik vind het wel leuk om autoraadseels van Chatillon voor jullie op te lossen. Ik heb zelf zo'n beetje alles daar wat los en vast zat op foto gezet en wat ik zelf niet direct herkende heb ik opgezocht met behulp van boeken , folders en internet . Maanden ben ik bezig geweest , maar als ik een wagen op de foto heb moet ik gewoon weten wat het is . Er zijn er slechts twee die ik nog niet weet , dat is de vrachtwagen cabine achter in het veld aan de oostkant van het dorp en de andere was niet veel meer dan 2 losse spatborden en een schutbord
1e foto van posting #1644 is de bekende Nash 600 uit 1948 en de 2e foto is een Chevrolet Styleline uit 1951 of 52
De quizvraag : is het dashboard van de Standard Vanguard phase 2 stationcar stond in het bos langs de wei (phase 2 herken je aan de dubbele ribbel in de bumpers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenGevonden die Kaiser
Comment
-
@ Buick : het is volgens mij inderdaad een achterlicht van een Opel Kapitän 1953/1955 ,daar stonden er 4 van in het bos
Leuk dat nu iedereen de Henry J herkent en er fotos van opduiken . Maar of dat kofferdeksel ook van die afkomt zal atijd wel een vraag blijven . Dat van die 49er buick cabrio kan je nu evt aan Frank zelf vragen .
Ik vraag me trouwens af of dat stuk Simca het zelfde is als bij de bijna identieke Fiat 1100E , zoeen stond er op het veld aan de Oostkant van het dorp . Als je bij de Volvo PV544 Katterug dat dijkje opklom stond hij bovenaan naast een Oldsmobile coupe
Comment
-
@ buick : dat fotos plaatsen is bij mij nu net het probleem aangezien ik nog steeds met rolletjes werk en daarbij superonhandig met computers (en alle andere digitale troep ) ben .
Als ik fotos wil plaatsen moet ik daarvoor eerst langsgaan bij een collega die een dorp verderop woont en die moet dan ook zin en tijd hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Lord : Graag gedaan hoor ik vind het wel leuk om autoraadseels van Chatillon voor jullie op te lossen. Ik heb zelf zo'n beetje alles daar wat los en vast zat op foto gezet en wat ik zelf niet direct herkende heb ik opgezocht met behulp van boeken , folders en internet . Maanden ben ik bezig geweest , maar als ik een wagen op de foto heb moet ik gewoon weten wat het is . Er zijn er slechts twee die ik nog niet weet , dat is de vrachtwagen cabine achter in het veld aan de oostkant van het dorp en de andere was niet veel meer dan 2 losse spatborden en een schutbord
1e foto van posting #1644 is de bekende Nash 600 uit 1948 en de 2e foto is een Chevrolet Styleline uit 1951 of 52
De quizvraag : is het dashboard van de Standard Vanguard phase 2 stationcar stond in het bos langs de wei (phase 2 herken je aan de dubbele ribbel in de bumpers
De quizvraag is inderdaad een Standard Vanguard geboren in Belgie bij Imperia in Nessonvaux.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk BerichtenHet lijkt mij dat wij daar met weinig tijdsverschil geweest zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenWellie zijn op 1 september 2008 en 15 december 2008 daar geweest.
Geweldig dat die datums in het geheugen gegrift staan hé
We hebben toen een gesprek gehad met Bernard Contant.
Comment
-
nog een paar plaatjes van rond 94
ik vind jullie foto's geweldig
Comment
-
nog een paar
het is heel jammer dat ik niet meer precies weet waar de foto's genomen zijn
ik heb niet iedere auto afzonderlijk gefotografeerd
had ik dat maar wel gedaan
deze zijn volgens mij van het kleine veld
Comment
-
hier een hele mooie site ook veel vergelijking1993- 2010
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtennog een paar plaatjes van rond 94
ik vind jullie foto's geweldig
Comment
-
hier nog een oud fototje van mijn hobbyhok
er is inmiddels wel wat bij gekomenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
@ lord : Nee dat is niet de cabine die ik bedoel , die ik zoek lag helemaal achterin en was groen volgens mij kon je de gedeelde voorruit ook openzetten
De witte panelvan op posting #1674 ken ik wel maar is zover ik weet een Ford F100 panelvan 1953/1956 . Ik ben daar trouwens nog meer stukken van andere ford trucks tegengekomen en op de site van Arco kun je zelfs nog een hele neus van een nog oudere F1 of F100 zien bij de 1983 fotos
Comment
-
Locaties
@ Buick : ik herken de autos en locaties wel .... Komen ze !
Posting #1678 nr1 : Ford Fairlane 57 boerderijveld , nr2 : Mercury 57 Oostkant dorp , nr3 : Buick 1947/48 Oostkant dorp (vlak bij mijn mystery cabine ) , nr4 : Oldsmobile 88 1954 Oostkant dorp , nr5 : Lincoln Premiere 1957 ook Oostkant dorp
Posting # 1679 (alle vier op het veldje naast de boerderij) nr1 : Simca Aronde en Citroen takelwagen in stukken , chassis op de voorgrond (staat redelijk compleet op de 1983 fotos van Arco) , nr2 dezelfde Fairlane als foto 1678-1 , nr3 Studebaker 1956 , nr4 : Buick Super 1954 lag pal langs de weg .
Comment
Comment