Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
    hier een hele mooie site ook veel vergelijking1993- 2010

http://www.epaveart.ch/

Zaaaaalig, die vergelijkingen!

Comment

• Een Fiat 600 en Traction Citroen.

Comment

• Mystery Truck

Zo ik ben dan toch 2 fotos van die cabine tegengekomen op de site van Arco www.oldtimer-finds.webs.com onder de kop "Yard 3 cleared 2010" in de rechtse rij de 5e en de 7e van boven .

Comment

• @ Buick : Weer mooie fotos . Haha die derde foto van die twee wagens in die greppel die zo overwoekerd zijn zelfs daar ben ik achter gekomen , de voorste is een Ford Customline/Mainline 1952/1954 en daarvoor een Austin A40 Farina mk1 van eind jaren 50
          Maar waar ik echt van opkijk is die foto van die 61er Chevrolet bij deloods in het dorp
          @ Lord : Ook weer mooie fotos ,wisten jullie trouwens dat die Fiat 600 met die boom erdoor een heel oude is met suicide doors

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
            @ Lord : Ook weer mooie fotos ,wisten jullie trouwens dat die Fiat 600 met die boom erdoor een heel oude is met suicide doors
            Bedankt, dit wist ik niet.

Comment

• nice pictures

Comment

• @ Buick : Ja die vergelijkingsfotos op die gelinkte site zijn idd geweldig vooral die Ford Customline/Mainline die omgebouwd is tot takelwagen
                @ Lord of the scoot : Nog meer mooie natuurfotos van het kleine veld . Vooral die op de eerste foto is interesant (en vrij zeldzaam) ,dat is namelijk een De soto Diplomat uit 1953 deze waren alleen voor de export ,en in Amerika zelf niet te koop . De carrosserie is het zelfde als de plymouth uit het zelfde jaar maar met bumpers , grill en sierlijsten van De soto. Ditzelfde trucje hebben ze bij nog heel wat meer bouwjaren geflikt. De 2e wegen is dezelfde Chevrolet 51/52 als van posting 1644 en de 3e is een Buick super uit 1951

Comment

• Comment

• @ Gangstertje : Ha da's volgens mij geen toeval dat je de volgende auto in dat zelfde rijtje plaatst , dit is een Plymouth Deluxe uit 1950 . Op deze foto staat hij links naast die blauwe Buick en de Desoto staat rechts .
                    Dus wacht ik rustig op de volgende in dit rijtje dat is een blauw met witte Ford Zephyr MK1
                    Er zijn trouwens nog wat dingen die ik best vreemd vond op Chatillon , Zo stond er geen ene Renault 4CV terwijl dat een van de eerste autos zou zijn die je daar zou verwachten .
                    Geen ene B Kadett terwijl er massas Rekords stonden van de zelfde leeftijd !!!!
                    Slechts een Chevrolet van na 54 terwijl er van de andere amerikaanse merken wel genoeg jongere modellen stonden......Vreemd

Comment

• ik heb op het net nog wat foto's gevonden van tinhunter
                      deze auto's heb ik er ook nog nooit gezien
                      op de eerste foto op de achtergrond de nash met die witte ernaast
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by ; 21/11/2010, 23:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                        @ Gangstertje : Ha da's volgens mij geen toeval dat je de volgende auto in dat zelfde rijtje plaatst , dit is een Plymouth Deluxe uit 1950 . Op deze foto staat hij links naast die blauwe Buick en de Desoto staat rechts .
                        Dus wacht ik rustig op de volgende in dit rijtje dat is een blauw met witte Ford Zephyr MK1
                        Niet te snel, ik kan niet volgen

Comment

• kijk en vergelijk
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                            kijk en vergelijk

the force of nature!

Comment

• Realsteel, ik heb niet de ganse rij op foto, sommigen gelijken ook zo goed op mekaar, soms mis je er eentje... mss één van deze?

Comment

• More pic's

Eeh bro,kijk eens op die eerste pic.Ik zij toch dat ik die trokker wel kende op het grote veld.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• realsteel
                                  zou het deze kunnen zijn ze lijken wel veel op elkaar
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• @ Buick : Ik ben direct gaan spitten op internet en er is inderdaad een kleine camion uitvoering van de Peugeot 402 geweest , het zou 'm dus heel goed kunnen zijn .
                                    Die 2 oude fotos van het kleine/boerderijveld zijn ook geweldig , stukje bij beetje word er steeds duidelijker wat daar allemaal gestaan heeft ,nog meer mid 50s Fords , Studebaker sedan ca. 56 ,Taunus wereldbol en dus toch een 55/56 Chevrolet .
                                    Die 53er Studebaker Coupe op de achtergrond kon ik al wel , het chassis met vooras en bumper is daar tot de ruiming in Maart 2010 blijven liggen .

Comment

• @ Lord of the scoot : Posting 1699
                                      1 - De soto Diplomat 1953
                                      2 - Simca Aronde met op de voorgrond een achterdeur van een Simca Ariane , dit was een van de vele slachtoffers van oud ijzer dieven
                                      3 - De blauw met witte Ford Zephyr die ik dus bedoelde
                                      4 - Audi 60 met op de voorgrond nog net een stuk te zien van die kaalgeplukte Plymouth sedan waar die boom door de dakplaat groeide
                                      5 - Witte Taunus 12M sedan en rode Taunus 12M Coupe
                                      @ Gangstertje : Posting 1702
                                      1 - Schutbord , waarschijnlijk van een Chevrolet eind jaren 40
                                      2 - Borgward Isabella .

Comment

Working...
                                      X