Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@ buick : Ja schitterend he die fotos van Tinhunter , Ik was deze zelf ook al tegengekomen.
Ik denk dat ik alles inmiddels gezien heb wat hij op die franse site heeft gezet , hoewel ik denk dat hij nog wel meer fotos in bezit heeft . De paginanummers waar hij fotos op heeft gezet heb ik hier op een papiertje staan . Ik heb 2 fotos van die Buick convertible gezien , die zal ik direct voor je gaan zoeken en dan zoek ik die Caddy ook even voor je op daar heeft hij een goede foto van met de voorkant er nog op
@ Buick : Nou ik ben even op die Franse site geweest en heb ze gevonden , misschien dat het jou lukt die fotos hier te zetten .
Twee fotos van de 53er special convertible op pag. 4929
Achterkant van de Caddilac bij een 57er ford op pag. 4606
Voorkant van de Caddy met de 1960 Fairlane op de achtergrond pag. 4633
Verder ook nog 2 fotos gevonden van de grijze DKW F102 op paginas 4555 en 4567
En als laatste nog een foto van de BMW 700 op pag. 4930
Zou er trouwens niet beter een apart Chatillon topic aangemaakt worden?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Een apart Chatillon topic ? .... Lijkt mij een heel goed plan !!
Trouwens het orginele bijschrift van Tinhunter bij die witte Amerikaanse wagen is dat het een Plymouth Fury is .
MIS !!! U heeft helaas de rookworst niet gewonnen in onze quiz , hou het maar op een Mercury Parklane Hardtop uit 1966
Dat blauwe opeltje olympia uit de jaren 60 wat je op de achtergrond ziet is ook een leuk en niet alledaags wagentje , zal Opelfreak ook wel aanspreken .
Deze zéér zeldzame GM Ranger A 1700 blijft ook mooi in z'n tuintje staan... al ettelijke jaren naast een nieuwbouw die maar niet lijkt op te schieten...
Comment