Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ben op zoek naar zo vroeg mogelijke foto's van die 53 buick convertible
    op het grote veld

alles aanbieden aub
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 11/12/2010, 19:17.

Comment

• voor realsteel
      twee foto's van tin hunter bij de garage in het dorp

die man heeft mooie foto's getrokken
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• @ buick : Ja schitterend he die fotos van Tinhunter , Ik was deze zelf ook al tegengekomen.
        Ik denk dat ik alles inmiddels gezien heb wat hij op die franse site heeft gezet , hoewel ik denk dat hij nog wel meer fotos in bezit heeft . De paginanummers waar hij fotos op heeft gezet heb ik hier op een papiertje staan . Ik heb 2 fotos van die Buick convertible gezien , die zal ik direct voor je gaan zoeken en dan zoek ik die Caddy ook even voor je op daar heeft hij een goede foto van met de voorkant er nog op

Comment

• @ Buick : Nou ik ben even op die Franse site geweest en heb ze gevonden , misschien dat het jou lukt die fotos hier te zetten .
          Twee fotos van de 53er special convertible op pag. 4929
          Achterkant van de Caddilac bij een 57er ford op pag. 4606
          Voorkant van de Caddy met de 1960 Fairlane op de achtergrond pag. 4633
          Verder ook nog 2 fotos gevonden van de grijze DKW F102 op paginas 4555 en 4567
          En als laatste nog een foto van de BMW 700 op pag. 4930

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
            De prijs dat ze er ook nog voor vragen :o
            Echt he. :')

Zou er trouwens niet beter een apart Chatillon topic aangemaakt worden?

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Echt he. :')

Zou er trouwens niet beter een apart Chatillon topic aangemaakt worden?

goed idee
              maar hoe moet dat????

Comment

• Een apart Chatillon topic ? .... Lijkt mij een heel goed plan !!
                Trouwens het orginele bijschrift van Tinhunter bij die witte Amerikaanse wagen is dat het een Plymouth Fury is .
                MIS !!! U heeft helaas de rookworst niet gewonnen in onze quiz , hou het maar op een Mercury Parklane Hardtop uit 1966
                Dat blauwe opeltje olympia uit de jaren 60 wat je op de achtergrond ziet is ook een leuk en niet alledaags wagentje , zal Opelfreak ook wel aanspreken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                  ra ra
                  bij welke auto hoorden deze schermen

ja dit is hem
                  Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by ; 12/12/2010, 13:35.

Comment

• [quote=Realsteel;4342891]Een apart Chatillon topic ? .... Lijkt mij een heel goed plan !!

ik denk dat de moderator dit moet doen hij kan dan alles over chatillon overzetten naar een nieuw topic

Comment

• Deze zéér zeldzame GM Ranger A 1700 blijft ook mooi in z'n tuintje staan... al ettelijke jaren naast een nieuwbouw die maar niet lijkt op te schieten...

Uploaded with ImageShack.us
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Prachtige foto die Ranger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                          Prachtige foto die Ranger

Thx, die staat in Leuven meer bepaald aan de vaart...
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Prachtige foto!

Dat is van ver met die lange lens zeker? In dat geval heb ik nog een opdracht voor u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                              Thx, die staat in Leuven meer bepaald aan de vaart...
                              ??? Waar, waar, waar ergens ? Ik kom daar regelmatig langs en nog niet gezien ?

Comment

• Chatillon Back in time

Hier de link naar de blog van " Lamined"

Cliché d'un internaute datant de 2009 La même F 102 en 1990 Audi F 103 et d'autres photos extraites du net :
                                Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by ; 13/12/2010, 21:49.

Comment

??? Waar, waar, waar ergens ? Ik kom daar regelmatig langs en nog niet gezien ?
                                  Spaarzaamheidsstraat
                                  Is aan dat carroseriebedrijf (kort aan de mexicaan) inrijden, en dan aan de kerk omhoog...
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Spaarzaamheidsstraat
                                    Is aan dat carroseriebedrijf (kort aan de mexicaan) inrijden, en dan aan de kerk omhoog...
                                    Oke in leuven, daar kom ik regelmatig, die straat eens opzoeken

Comment

Spaarzaamheidsstraat
                                      Oké, ben daar nochtans al dikwijls gepasseerd...

Comment

Oké, ben daar nochtans al dikwijls gepasseerd...
                                        Hij staat redelijk goed in het zicht
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Hele mooie wagen. Dat zou echt een aanwinst kunnen zijn voor iemand. Zonde dat hij er (nog) zo staat.

Comment

Working...
                                          X