Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ Nine Eleven : Inderdaad alledrie de velden met wrakken zijn nu helaas geheel weggeruimd ,er staat helaas geen ene auto meer .
    @ Buick : Jouw onbekende dashboard moeten we dus hoogstwaarschijnlijk in de GM hoek zoeken .
    Ook bedankt voor de foto van de kofferbak nog aan de Mercury , één is beter als geen .
    En dan dat Salmson dashboard , ik denk als we wisten wat er zich daar allemaal heeft afgespeeld en wat daar allemaal is gesloopt ,dan kregen we waarschijnlijk een rolberoerte

Comment

• Ik denk het ook ja. Hoe meer je hoort, hoe meer je je verbaasd wat zich daar allemaal heeft afgespeeld.
      Groeten Arco

Comment

• Want waar zijn bijvoorbeeld al die vrachtwagens gebleven die bij die talloze wielen hebben gehoord? en dat soort dingen.

Comment

• Hallo, nog een vraagje; wat staat er achter de R8 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
            het is usa in antwerpen gemaakt geen engels want het stuur zat links
            op de knoppen staat panel lights en lights
            het is in km/h
            GEVONDEN !!!

het is wel engels
            een austin A40 1949/50
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Komt die dan misschien van die austin op het grote bos perceel? later stond er een groen kruis op de radiator gespoten.

Comment

• @ Lord : Die auto helemaal in het hoekje naast de R8 is een Ford Taunus 15M 2 deurs uit de P6 serie zei hij die zelfs complete plattegronden van alledrie de velden heeft gemaakt
                ( Ja Chatillonvirus van het ergste soort zei ik toch .)
                @ Buick en Arco : Die Austin midden in het bosperceel is een A70 Hampshire ,die hebben een ander dashbord . Maar aan de andere kant van het dorp stond wel een A40 Devon saloon die was beige en miste de voorkant , hij stond naast de 58er Ford Stationcar bij de loods . Verder stond er ook natuurlijk de groene A40 bestelwagen op het boerderijveld , maar ik weet niet of de Van een ander dashbord heeft .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                  @ Lord : Die auto helemaal in het hoekje naast de R8 is een Ford Taunus 15M 2 deurs uit de P6 serie zei hij die zelfs complete plattegronden van alledrie de velden heeft gemaakt
                  .
                  Bedankt "Hij" voor mij
                  Het zou leuk zijn moesten die plattegronden konden gepost worden.....

Vandaag op de franse topic nieuwe foto's van in mei 2010.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                    Komt die dan misschien van die austin op het grote bos perceel? later stond er een groen kruis op de radiator gespoten.
                    mijn dashboard lag los in het schuurtje in het dorp

jaaa realsteel

ik vind die platte gronden ook heeeeeeel intresant
                    Last edited by ; 22/12/2010, 20:11.

Comment

• ben net wezen kijken op die franse site
                      het lijkt alsof ze er daar nu pas achterkomen dat het weg is

ze baalden er ook van dat het TE bekend geworden was

Comment

@ Lord : Die auto helemaal in het hoekje naast de R8 is een Ford Taunus 15M 2 deurs uit de P6 serie zei hij die zelfs complete plattegronden van alledrie de velden heeft gemaakt
                        @ Buick en Arco : Die Austin midden in het bosperceel is een A70 Hampshire ,die hebben een ander dashbord . Maar aan de andere kant van het dorp stond wel een A40 Devon saloon die was beige en miste de voorkant , hij stond naast de 58er Ford Stationcar bij de loods . Verder stond er ook natuurlijk de groene A40 bestelwagen op het boerderijveld , maar ik weet niet of de Van een ander dashbord heeft .

Ow sorry!!!!!!!!!!! Even een blond moment! En dat terwijl ik de Chatillon bijbel van jou heb. Ik schaam me diep........

Comment

• Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik al in 1994 contact heb gehad met iemand die wist waar het was..... Maar door wat comminucatie problemen en een kleine vertaalfout in de toegezonde beschrijvingen, heb ik de plaats Chatillon nooit kunnen vinden. Zijn alias staat op vrijwel ALLE Chatillon foto's van dat franse forum! Ja juist. Tin Hunter. Hij was toen het autowereldje een beetje beu door wat troubles met zijn site en zo. Dus zijn we uiteindelijk de comminucatie verloren. Had ik maar doorgezet op dat moment!!!!

Dan had ik zelf die auto's gezien in de staat van die foto's van hem.

Comment

• Kennen jullie wat volgt ?

Mooie pics van Pascal, de zwitserse " Epaveart" ( Er is een franse ook !) Ik had hem nog de weg getoond

Comment

• Comment

• @ Buick en Lord : Dat met die plattegronden komt wel een keer goed ,Oostkant dorp ben ik nu mee bezig . Boerderijveld en bos heb ik al klaar (die van het bos is een meter lang !!!! ) 't is wel een enorm gepuzzel en kost best wat tijd
                                De laatste 4 fotos van Lord of the Scoot zijn :
                                1 - De Ford Taunus 15M P6 die naast die R8 stond
                                2 - Opel Rekord C & Ford Customline 1953
                                3 - Nogmaals de Customline uit 1953 en de ingezakte auto die er op zijn kop naast ligt is ook een Amerikaanse Ford uit 1955 of 1956
                                4 - Voorzijde van de Ford Taunus 17M P2 (jammer dat die al zover kapot was)
                                Groeten Realsteel

Comment

@ Buick en Lord : Dat met die plattegronden komt wel een keer goed ,Oostkant dorp ben ik nu mee bezig . Boerderijveld en bos heb ik al klaar (die van het bos is een meter lang !!!! ) 't is wel een enorm gepuzzel en kost best wat tijd
                                  Dinky Toys beschadigen en plakken op een plank met wat dennen rond

Comment

• Been there, done that! Heb al een sloperij in schaal 1/18!

Comment

• Vrolijk kerstfeest

voor alle chatillon vrienden

Comment

• Langs deze weg ook een zalige kerst aan iederéén
                                        www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                        X