Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wil natuurlijk ook niet achter blijven, dus bij deze:

Prettige kerstdagen en ee schrootrijk 2011 gewenst.

Comment

• Alle liefhebbers van roestalgie , heel erg fijne kerstdagen en alvast de beste wensen voor 2011 . Dat we met Z'n allen weer veel mooie vergane glorie op de foto kunnen zetten .
      Groeten Realsteel .

Comment

• Aan allen ook een goeie Kerst toegewenst, en nu ben'k vlug weer naar de keuken !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
          Aan allen ook een goeie Kerst toegewenst, en nu ben'k vlug weer naar de keuken !!!

Smakelijk
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
            Klopt, maar ik vondt op "chasseur d'épaves" pics van hem in Chatillon en wonder boven wonder
            een Simca en op de achtergrond....

die vw bus is van het begin van de jaren50.
            barndoor model. specialeke is de lange kofferklep die er bij staat.
            gaat enorm veel geld ! en het dak vooraan is wat korter dan de andere modeljaren.

Comment

• Het bovensste klepje is nog VEEL meer waard! Das namelijk heel speciaal bij die dingen. Daar is echt een vermogen verloren gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                Die Stubaker Lark is "made in Italy" onder de naam Fiat 1800

ze lijken heel veel op elkaar
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by ; 24/12/2010, 22:42.

Comment

• Een zalig kerstfeest en mijn beste wensen voor het komende jaar

Comment

• lord ik vind net deze foto van tatraplan op de franse site
                    heeft hij nog meer foto's van 1976 of eerder ?????????????????????
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                      lord ik vind net deze foto van tatraplan op de franse site
                      heeft hij nog meer foto's van 1976 of eerder ?????????????????????
                      Djuuuu
                      Die was ik vergeten ! en zeggen dat ik hem nog persoonlijk ken ook

Die Panhard heeft als donor gediend voor zijn eigen Panhard en hij bezit ook een....Tatra

Ik ga hem onmidelijk mailen

Comment

• Voilà, zo gezegd, zo gedaan
                        Grappig; op de achtergrond van de pic van die Panhard in 2008 sta ik op met een 3pikkel in handen.

Comment

• ik ben benieuwd naar die foto's

jullie hadden het er wel naar de zin zie ik
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Even een ander smaakje zal ik maar zeggen. En wel Russia dit keer.

Meer foto's vind je hier: http://avto-nomer.ru/newforum/index.php?showtopic=4669

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                              ik ben benieuwd naar die foto's

jullie hadden het er wel naar de zin zie ik

van links naar rechts; Tatraplan die al besproken is.
                              ; Cadillacman: kwan uit Zwitserland, reed zijn VW stuk in Luxemburg en kwam verder met een taxi
                              ; Le Grand Moon; uitstekende fotograaf maar van de aardbol verdwenen ?
                              ; Lord himself

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                Even een ander smaakje zal ik maar zeggen. En wel Russia dit keer.

Meer foto's vind je hier: http://avto-nomer.ru/newforum/index.php?showtopic=4669

mooie site ik had hem al bij mijn favorieten staan

Comment

• Heerlijk , Heerlijk , Heerlijk !!!!!
                                  Ik kom dus ook net terug van de Franse site , nog meer Tinhunter shots bij de loods in het dorp en nog een 2e foto van "tatraplan" uit 1976 , hier staan heel mooi de 3 Morris Minors op . Zo te zien is het middenpad hier nog voor het grootste deel leeg en let vooral eens op hoe klein de denneboompjes langs het weiland zijn !!

Comment

• Ja gaaf he! Daar moesten we meer van hebben. Maar ik moet zeggen dat die foto met die minors me erg bekend voor komt. Heeft die niet in een of ander boek gestaan?

Groeten Arco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                      Ja gaaf he! Daar moesten we meer van hebben. Maar ik moet zeggen dat die foto met die minors me erg bekend voor komt. Heeft die niet in een of ander boek gestaan?

Groeten Arco
                                      Dit zou wel kunnen mits tatraplan boeken schrijft

Trouwens kreeg ik deze morgen antwoord op mijn vraag van andere foto's. hij melde dat de meeste pics niet van hem waren en ging aan de eigenaar ervan vragen of dit mogelijk was.

Zijn Tatraplan zou dit jaar een motor herstelling krijgen na 7 jaar garage.

Comment

• vandaag van arco het mooiste kerstkado gekregen

duizend maal dank hiervoor

v/d heul dacht dat dit een 49 roadmaster is
                                        maar dit is het interieur van een 53 buick convertible
                                        tot nu toe de vroegste foto met dakrails er nog op

schiterend
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                        X