Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alle liefhebbers van roestalgie , heel erg fijne kerstdagen en alvast de beste wensen voor 2011 . Dat we met Z'n allen weer veel mooie vergane glorie op de foto kunnen zetten .
Groeten Realsteel .
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2Bekijk Berichten
Klopt, maar ik vondt op "chasseur d'épaves" pics van hem in Chatillon en wonder boven wonder
een Simca en op de achtergrond....
die vw bus is van het begin van de jaren50.
barndoor model. specialeke is de lange kofferklep die er bij staat.
gaat enorm veel geld ! en het dak vooraan is wat korter dan de andere modeljaren.
van links naar rechts; Tatraplan die al besproken is.
; Cadillacman: kwan uit Zwitserland, reed zijn VW stuk in Luxemburg en kwam verder met een taxi
; Le Grand Moon; uitstekende fotograaf maar van de aardbol verdwenen ?
; Lord himself
Heerlijk , Heerlijk , Heerlijk !!!!!
Ik kom dus ook net terug van de Franse site , nog meer Tinhunter shots bij de loods in het dorp en nog een 2e foto van "tatraplan" uit 1976 , hier staan heel mooi de 3 Morris Minors op . Zo te zien is het middenpad hier nog voor het grootste deel leeg en let vooral eens op hoe klein de denneboompjes langs het weiland zijn !!
Ja gaaf he! Daar moesten we meer van hebben. Maar ik moet zeggen dat die foto met die minors me erg bekend voor komt. Heeft die niet in een of ander boek gestaan?
Ja gaaf he! Daar moesten we meer van hebben. Maar ik moet zeggen dat die foto met die minors me erg bekend voor komt. Heeft die niet in een of ander boek gestaan?
Groeten Arco
Dit zou wel kunnen mits tatraplan boeken schrijft
Trouwens kreeg ik deze morgen antwoord op mijn vraag van andere foto's. hij melde dat de meeste pics niet van hem waren en ging aan de eigenaar ervan vragen of dit mogelijk was.
Zijn Tatraplan zou dit jaar een motor herstelling krijgen na 7 jaar garage.
Comment