Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
    Dit zou wel kunnen mits tatraplan boeken schrijft

Trouwens kreeg ik deze morgen antwoord op mijn vraag van andere foto's. hij melde dat de meeste pics niet van hem waren en ging aan de eigenaar ervan vragen of dit mogelijk was.

Zijn Tatraplan zou dit jaar een motor herstelling krijgen na 7 jaar garage.
    Nou zo iets heeft een voordeel. hij heeft ongewild wel een schuurvondst er bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
      vandaag van arco het mooiste kerstkado gekregen

duizend maal dank hiervoor

v/d heul dacht dat dit een 49 roadmaster is
      maar dit is het interieur van een 53 buick convertible
      tot nu toe de vroegste foto met dakrails er nog op

schiterend
      Meer dan graag gedaan! Nu nog kijken of we achter die andere uitgave kunnen komen. Heb diverse lijntjes lopen, maar nog steeds 0 op het scorebord helaas.
      Groeten Arco

Comment

• ik heb die ex collega gesproken
        hij had aleen de paginas er uit gescheurd en bewaard
        wat mij wel opvalt is in die uitgave van 81 doet v/d heul heel geheimzinnig en in die andere staat het adres van contant
        hij heeft het over begin jaren 50 opgeheven basis en dat de auto's er al 35 jaar staan
        dat komt neer op een uitgave van midden jaren 80
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vandaag verdwenen....wie kan helpen ?( hij zou wel richting Italie rijden maar niets is zeker )

Comment

• De foto van de Traction in het krantuittreksel, is deze?

Comment

• Die kans is vrij groot. want de motorklep die er op ligt op het mement van jou foto, is aan zekerheid grenzend van 1 van de 2 tractions die naast elkaar liggen aan de kant van het weiland

Comment

• Aan alle mede wrakkenspotters mijn beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat we nog vele mooie dingen op de gevoelige plaat mogen vastleggen. 2010 was voor mij persoonlijk niet echt een geweldig jaar, ik heb maar weinig meer ontdekt ... maar juist vandaag dan, op het einde van het jaar, heb ik toch nog een zeer mooie vondst gedaan!

Zo'n typisch achtertuintje-wrak! Een vervallen krotwoning met dito duivenhok en met daaronder DIT!

Een Fiat 128 3P. Chatillon waardig In 2011 ga ik alvast nog eens terug voor "groene" foto's
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gefeliciteerd met de vermoedelijk laatste vondst van het jaar!
                  En iedereen de beste wensen al vast!
                  Groeten Arco

Comment

• lang geleden zo 2 Fiat 128 gevonden en 1 mee naar huis genomen. Spijtig genoeg bleek hij te slecht voor opmaak.

Comment

• Comment

• alemaal mooie herineringen lord
                        schiterend
                        ik blijf het jammer vinden dat het niet meer is

Comment

• Ja maar we mogen blij zijn het gezien hebben!

Comment

• Dat is zeker zo!

Comment

• ik ga er volgend jaar er nog een keer naar toe
                              om te praten met bernard

en een lekker potje te gaan staan janken op de lege velden

Comment

• Ik heb het nooit gezien . Maar was wel eens van plan om te gaan ! Echt zonde !
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik zal zeker nog es teruggaan, al is het maar om het met m'n eigen ogen te zien....
                                  Ergens moet er toch nog iets van overblijven, iets meer dan een groen veld...

Comment

• dit is een ford fairlane 500 1957
                                    die 500 staat op het spatbord
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                      Ik zal zeker nog es teruggaan, al is het maar om het met m'n eigen ogen te zien....
                                      Ergens moet er toch nog iets van overblijven, iets meer dan een groen veld...
                                      Op het boerderijveld is niks meer over dan gras, zelfs de bomen zijn weg. Bos zal waarschijnlijk wel blijven staan, en de kuil is inwendig leeggehaald, ook de bomen en struiken, maar de bomen langs de rand staan er nog. Kijk maar op mijn site. Daar staan de kuil en het boerderijveld op als ze geruimd zijn.
                                      www.oldtimer-finds.webs.com
                                      Groeten Arco

Comment

• heeft iemand oudere foto's gevonden van deze mercury op z'n kant
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 57er Mercury

Nee , helaas nog geen oudere shots van deze 57er Mercury gevonden . Jouw eigen foto is de oudste/beste die ik tot dusver heb gezien aangezien ik hem alleen maar ken als helemaal ingezakt en op zijn kop.
                                          Naast jouw bbq Mercury uit 55 lag nog een neus van nog een andere 57 mercury.
                                          Die op jouw laatste foto lag redelijk dicht in de buurt van mijn 2e mystery car , die lag iets verder naar achter op zijn kop tegen de aarden wal aan . Het was ook een amerikaan met motor en voortrein . Hij lag achter/naast de blauwe A Rekord en een DKW F12 , ik ben helaas nooit aan een foto toegekomen .

Comment

Working...
                                          X