Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
ik weet wel dat ik in de buurt richting aarden wal een dash uit een auto heb gehaald (sorry)
deze lag volgens mij op zijn kop
1949/50 ford
deze wagen was toen al flink gemangeldBijgevoegde Bestanden
Comment
-
de mercury frontclip op z'n kop
en de bbq merc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenDie op jouw laatste foto lag redelijk dicht in de buurt van mijn 2e mystery car , die lag iets verder naar achter op zijn kop tegen de aarden wal aan . Het was ook een amerikaan met motor en voortrein . Hij lag achter/naast de blauwe A Rekord en een DKW F12 , ik ben helaas nooit aan een foto toegekomen .
Hier rechts beneden
En nu links beneden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenIk heb het nooit gezien . Maar was wel eens van plan om te gaan ! Echt zonde !
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment
-
Dank je Lord en Buick dat is inderdaad de wagen die ik bedoel en zou dus goed een Ford kunnen zijn .
De wagens op posting 1836 zijn :
1 - Simca Aronde
2 - Ford Customline 1955 ( De achterkant van deze had u al eerder gepost)
3 - Ford Taunus 12M P4 dashbord (dit is de lichtblauwe die vlak bij de weg stond )
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenDank je Lord en Buick dat is inderdaad de wagen die ik bedoel en zou dus goed een Ford kunnen zijn .
De wagens op posting 1836 zijn :
1 - Simca Aronde
2 - Ford Customline 1955 ( De achterkant van deze had u al eerder gepost)
3 - Ford Taunus 12M P4 dashbord (dit is de lichtblauwe die vlak bij de weg stond )
Nu voor / na
Ik weet niet van wie de eerste foto is.
Comment
-
realsteel als je op de plattegrond geen andere 49/50 ford op die locatie heb gevonden
moet het wel degene wezen waar ik het dashboard uit heb gehaald
kijk een goed door het raam van deze ford
wat zie je daar rechts boven ?????Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichtenen u Konstructam
mooie plaat lord
de mijne is van 1968 en we gaan er ieder jaar mee op vacantie
Comment
-
@ Buick : Die foto is genomen vanuit de witte Ford Fairlane uit 1958 en ik zie rechts enkel de achterkant van de 57er Mercury op zijn kant met de bumper en een achterlicht.
Verder naar rechts stond wel een Ford uit 1949 met zijn achterkant tegen het dak van de Mercury . Die Ford stond nog gewoon overeind met zijn neus tegen de aarden wal op .
De Mystery lag zo'n 25 meter verder naar achter waar Lord hem op de foto zette .
Cheers! Jack (realsteel)
Comment
Comment