Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    Aan alle mede wrakkenspotters mijn beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat we nog vele mooie dingen op de gevoelige plaat mogen vastleggen. 2010 was voor mij persoonlijk niet echt een geweldig jaar, ik heb maar weinig meer ontdekt ... maar juist vandaag dan, op het einde van het jaar, heb ik toch nog een zeer mooie vondst gedaan!

Zo'n typisch achtertuintje-wrak! Een vervallen krotwoning met dito duivenhok en met daaronder DIT!

Een Fiat 128 3P. Chatillon waardig In 2011 ga ik alvast nog eens terug voor "groene" foto's
    Jaaaa geweldig ! Count me in dan
    www.opelklassiek.be

Comment

• ik weet wel dat ik in de buurt richting aarden wal een dash uit een auto heb gehaald (sorry)
      deze lag volgens mij op zijn kop
      1949/50 ford

deze wagen was toen al flink gemangeld
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• de mercury frontclip op z'n kop
        en de bbq merc
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kan iemand uitleg geven bij mijn post #1836 ?
          Denk dat het interieur een Fiat 1100 is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
            Die op jouw laatste foto lag redelijk dicht in de buurt van mijn 2e mystery car , die lag iets verder naar achter op zijn kop tegen de aarden wal aan . Het was ook een amerikaan met motor en voortrein . Hij lag achter/naast de blauwe A Rekord en een DKW F12 , ik ben helaas nooit aan een foto toegekomen .
            Meer kan ik niet helpen
            Hier rechts beneden

En nu links beneden

Comment

• BMW 02 serie
              ergens in centrum van St.Antonius

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                Ik heb het nooit gezien . Maar was wel eens van plan om te gaan ! Echt zonde !
                Idem hier.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• mijn kleine turnier 12M
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gaaf ding!

Comment

• Dank je Lord en Buick dat is inderdaad de wagen die ik bedoel en zou dus goed een Ford kunnen zijn .
                      De wagens op posting 1836 zijn :
                      1 - Simca Aronde
                      2 - Ford Customline 1955 ( De achterkant van deze had u al eerder gepost)
                      3 - Ford Taunus 12M P4 dashbord (dit is de lichtblauwe die vlak bij de weg stond )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                        mijn kleine turnier 12M
                        en u Konstructam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jamboo Bekijk Berichten
                          BMW 02 serie
                          ergens in centrum van St.Antonius
                          Dat zoiets nog gebeurd anno 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                            Dank je Lord en Buick dat is inderdaad de wagen die ik bedoel en zou dus goed een Ford kunnen zijn .
                            De wagens op posting 1836 zijn :
                            1 - Simca Aronde
                            2 - Ford Customline 1955 ( De achterkant van deze had u al eerder gepost)
                            3 - Ford Taunus 12M P4 dashbord (dit is de lichtblauwe die vlak bij de weg stond )

Nu voor / na

Ik weet niet van wie de eerste foto is.

Comment

• @Buick: leuke Taunus Turnier! percies een mooie Triumph Acclaim op de achtergrond...

Comment

• realsteel als je op de plattegrond geen andere 49/50 ford op die locatie heb gevonden
                                moet het wel degene wezen waar ik het dashboard uit heb gehaald
                                kijk een goed door het raam van deze ford
                                wat zie je daar rechts boven ?????
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                  en u Konstructam

mooie plaat lord
                                  de mijne is van 1968 en we gaan er ieder jaar mee op vacantie

Comment

• @ Buick : Die foto is genomen vanuit de witte Ford Fairlane uit 1958 en ik zie rechts enkel de achterkant van de 57er Mercury op zijn kant met de bumper en een achterlicht.
                                    Verder naar rechts stond wel een Ford uit 1949 met zijn achterkant tegen het dak van de Mercury . Die Ford stond nog gewoon overeind met zijn neus tegen de aarden wal op .
                                    De Mystery lag zo'n 25 meter verder naar achter waar Lord hem op de foto zette .
                                    Cheers! Jack (realsteel)

Comment

• dan heb ik daar het dash uitgehaald
                                      en blijft je mistery car een mistery

Comment

• de beste wensen voor alle roest liefhebers op dit forum

van jan jo en leeroy

Comment

• Aan alle roestfetishisten een heel fijn 2011 toegewenst.
                                          Dat we dit jaar maar weer veel moois (of lelijks ) op de foto kunnen zetten .
                                          Ik heb zelf plannen om dit jaar op vakantie naar Zweden te gaan , dus dat komt wel goed !

Comment

Working...
                                          X