Namens "stichting roestologie nederland" ook een heel fijn jaar gewenst voor alle roest fans en andere forum bezoekers. Groeten Arco
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mooie fotos weer Lord !
Het grote metalen object wat om het boompje heen zit is een Ford Consul MK1 , een Engels ontwerp . Zonde dat zo'n kunstwerkje nu is weggeruimd.
Vreemd , ik heb nu elkekeer zoiets van GRRRRRR als ik een unimog zie , vooral in de kleur geel !!!! Elke keer als dat onding verscheen gebeurde er een ramp .
Comment
-
Och het arme ding kom er ook niks aan doen he. De burgemeeser van het dorp is de 1 na grootste schuldige. Maar de ultiem schuldige is de man die alles met plaats en foto's op het net heeft gezet. Ikheb hem nog meermaals gemaild en gevraagd on de zaken te verwijderen, of iig de exacte plaats, maar hij reageerde niet eens. Op het zien van zijn foto's is de zaak namelijk geruimd..
Comment
-
ik dacht dat de ontruiming ook kwam door een tv show
en door die neemt die mee en die weer een ander enz enz enz en die verteld het weer aan een ander en zo gaat het hard in de wereld van het net
ik kreeg van de week een maandblad van de visa met een foto van chatillon
die man die jij schuldig vind is toch niet de man van de opelclub ?
Comment
-
Nee die van die Opelclub is een prima kerel daar is goed mee te praten .
Maar als je gaat zoeken op google onder de woorden CHATILLON en EPAVES dan kom je een pagina tegen van een lokaal nieuwsblad lees dat maar eens en dan word heel de boel vrij duidelijk .
Maar laten we er hier met z'n allen geen moddergooi en beschuldigings topic van maken PLEEEEASE .
Comment
-
Neeeeeee Niet die man van de opelclub. Is ene die uit frankrijk komt en al jaren de lokatie op panoramio heeft staan met gps coördinaten en al. Ik vind het niet nodig om met namen te gaan gooien. Wil geen ellende veroorzaken.
Die tv show heeft mee gewerkt aan het bekend maken, maar hebben de lokatie ook letterlijk van die site. Dat mensen foto's op internet hebben/hadden is prima. Van mijn part met naam er bij. Ik heb immers zelf ook foto's op internet staan, en heb een artikel geschreven. Maar met coördinaten op gps en dergelijke dingen das gewoon dom naar mijn mening. Zeker als je er op aangesproken wordt op een nette manier, en er dan voor kiest om het gewoon te negeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenVandaag verdwenen....wie kan helpen ?( hij zou wel richting Italie rijden maar niets is zeker )
http://lh5.ggpht.com/_3ychLOXVudU/TR...nc/photo10.jpg
Die VW is terug thuis.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenNee die van die Opelclub is een prima kerel daar is goed mee te praten .
Maar als je gaat zoeken op google onder de woorden CHATILLON en EPAVES dan kom je een pagina tegen van een lokaal nieuwsblad lees dat maar eens en dan word heel de boel vrij duidelijk .
Maar laten we er hier met z'n allen geen moddergooi en beschuldigings topic van maken PLEEEEASE .
oooooo gelukkig die man van de opel club had het van mij
en heeft het pas op het net gezet nadat er al veel meer foto's op het net waren verschenen
dit is die ex collega van mij
lord wat fijn dat dat die auto weer terug is
Comment
-
Ik herinner mij dat tot wij voor de eerste keer geweest waren (september '08 ) je haast niks kon terug vinden van Chatillon op het internet. Het is vooral snel gegaan toen Jean Van Cleemput in juni 2009 met zijn urbex-fotografie op televisie kwam in het programma "de zwarte doos".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenVan hier ook aan allen een roestig jaar gewenst !! ( maar niet op uw eigen otto,hé)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenik heb die ex collega gesproken
hij had aleen de paginas er uit gescheurd en bewaard
wat mij wel opvalt is in die uitgave van 81 doet v/d heul heel geheimzinnig en in die andere staat het adres van contant
hij heeft het over begin jaren 50 opgeheven basis en dat de auto's er al 35 jaar staan
dat komt neer op een uitgave van midden jaren 80
die auto union op deze foto zie ik ook nergens terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
Want:
Als het het bos zou zijn:
Als je links de "vouwdak kever" (als dat hem al was geweest) als uitgangs basis neemt ( daar lag er maar ene van in het bos, daar voor moet de kapitein 1958/9 liggen. Hier ligt een berg schroot. De 4 deurs opel ligt ZEKER niet waar hij hier ligt, sterker nog. ik zie ene opel 4 deurs in lengte richting liggen, en daar staat een cortina mk1 en een ford taunus 17m naast. . Tevens lagen er naast de "kever" niet zo veel auto's in lengte richting. en naast de enige 4 deurs opel lag een rij meer. En zo kan ik nog even door gaan.
Als het de kuil zou zijn, dan moet rechts de weg zijn. Dan zouden alle auto's nu anders om liggen op de foto, met de neus naar het stalletje.
Groeten Arco
Comment
-
Comment
Comment