Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Namens "stichting roestologie nederland" ook een heel fijn jaar gewenst voor alle roest fans en andere forum bezoekers. Groeten Arco

Comment

• De beste wensen aan alle forum volgers en veel roestige pics gewenst het komende jaar

Comment

• We gaan er toch maar is aan beginnen zeker

Comment

• Gaaf Lord! Eindelijk een foto van de onderkant van de boom. Die ben ik vergeten te maken.

Comment

• Mooie fotos weer Lord !
            Het grote metalen object wat om het boompje heen zit is een Ford Consul MK1 , een Engels ontwerp . Zonde dat zo'n kunstwerkje nu is weggeruimd.
            Vreemd , ik heb nu elkekeer zoiets van GRRRRRR als ik een unimog zie , vooral in de kleur geel !!!! Elke keer als dat onding verscheen gebeurde er een ramp .

Comment

• Och het arme ding kom er ook niks aan doen he. De burgemeeser van het dorp is de 1 na grootste schuldige. Maar de ultiem schuldige is de man die alles met plaats en foto's op het net heeft gezet. Ikheb hem nog meermaals gemaild en gevraagd on de zaken te verwijderen, of iig de exacte plaats, maar hij reageerde niet eens. Op het zien van zijn foto's is de zaak namelijk geruimd..

Comment

• ik dacht dat de ontruiming ook kwam door een tv show
                en door die neemt die mee en die weer een ander enz enz enz en die verteld het weer aan een ander en zo gaat het hard in de wereld van het net
                ik kreeg van de week een maandblad van de visa met een foto van chatillon

die man die jij schuldig vind is toch niet de man van de opelclub ?

Comment

• Nee die van die Opelclub is een prima kerel daar is goed mee te praten .
                  Maar als je gaat zoeken op google onder de woorden CHATILLON en EPAVES dan kom je een pagina tegen van een lokaal nieuwsblad lees dat maar eens en dan word heel de boel vrij duidelijk .
                  Maar laten we er hier met z'n allen geen moddergooi en beschuldigings topic van maken PLEEEEASE .

Comment

• Neeeeeee Niet die man van de opelclub. Is ene die uit frankrijk komt en al jaren de lokatie op panoramio heeft staan met gps coördinaten en al. Ik vind het niet nodig om met namen te gaan gooien. Wil geen ellende veroorzaken.
                    Die tv show heeft mee gewerkt aan het bekend maken, maar hebben de lokatie ook letterlijk van die site. Dat mensen foto's op internet hebben/hadden is prima. Van mijn part met naam er bij. Ik heb immers zelf ook foto's op internet staan, en heb een artikel geschreven. Maar met coördinaten op gps en dergelijke dingen das gewoon dom naar mijn mening. Zeker als je er op aangesproken wordt op een nette manier, en er dan voor kiest om het gewoon te negeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                      Vandaag verdwenen....wie kan helpen ?( hij zou wel richting Italie rijden maar niets is zeker )

http://lh5.ggpht.com/_3ychLOXVudU/TR...nc/photo10.jpg
                      Hallo,

Die VW is terug thuis.
                      .
                      Last edited by ; 02/01/2011, 21:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                        Nee die van die Opelclub is een prima kerel daar is goed mee te praten .
                        Maar als je gaat zoeken op google onder de woorden CHATILLON en EPAVES dan kom je een pagina tegen van een lokaal nieuwsblad lees dat maar eens en dan word heel de boel vrij duidelijk .
                        Maar laten we er hier met z'n allen geen moddergooi en beschuldigings topic van maken PLEEEEASE .

oooooo gelukkig die man van de opel club had het van mij
                        en heeft het pas op het net gezet nadat er al veel meer foto's op het net waren verschenen
                        dit is die ex collega van mij

lord wat fijn dat dat die auto weer terug is
                        Last edited by ; 02/01/2011, 22:28.

Comment

• Ik herinner mij dat tot wij voor de eerste keer geweest waren (september '08 ) je haast niks kon terug vinden van Chatillon op het internet. Het is vooral snel gegaan toen Jean Van Cleemput in juni 2009 met zijn urbex-fotografie op televisie kwam in het programma "de zwarte doos".

Comment

• Och we kunnen er lang en breedt over discussiëren, maar het leed is geschied. Gelukkig hebben we nog veel foto's en HEEEEEEEL goede herinneringen.

Comment

• xxxxxxxx
                              Last edited by ; 02/01/2011, 21:51.

Comment

• Van hier ook aan allen een roestig jaar gewenst !! ( maar niet op uw eigen otto,hé)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                  Van hier ook aan allen een roestig jaar gewenst !! ( maar niet op uw eigen otto,hé)

Die kans krijgt mijn auto niet (zie links), als die roest gaat de flex er in en een stukje nieuw plaatwerk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                    ik heb die ex collega gesproken
                                    hij had aleen de paginas er uit gescheurd en bewaard
                                    wat mij wel opvalt is in die uitgave van 81 doet v/d heul heel geheimzinnig en in die andere staat het adres van contant
                                    hij heeft het over begin jaren 50 opgeheven basis en dat de auto's er al 35 jaar staan
                                    dat komt neer op een uitgave van midden jaren 80
                                    dit klopte het is er een uit 1986

die auto union op deze foto zie ik ook nergens terug

Comment

• nogmaals een onbekende voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                        dit klopte het is er een uit 1986

die auto union op deze foto zie ik ook nergens terug
                                        Ik heb even de kaart van "dokter Chatillon"er bij gehaald. Dit moet een ANDERE lokatie zijn!

Want:
                                        Als het het bos zou zijn:

Als je links de "vouwdak kever" (als dat hem al was geweest) als uitgangs basis neemt ( daar lag er maar ene van in het bos, daar voor moet de kapitein 1958/9 liggen. Hier ligt een berg schroot. De 4 deurs opel ligt ZEKER niet waar hij hier ligt, sterker nog. ik zie ene opel 4 deurs in lengte richting liggen, en daar staat een cortina mk1 en een ford taunus 17m naast. . Tevens lagen er naast de "kever" niet zo veel auto's in lengte richting. en naast de enige 4 deurs opel lag een rij meer. En zo kan ik nog even door gaan.

Als het de kuil zou zijn, dan moet rechts de weg zijn. Dan zouden alle auto's nu anders om liggen op de foto, met de neus naar het stalletje.
                                        Groeten Arco
                                        Last edited by ; 03/01/2011, 21:23.

Comment

• dus v/d heul heeft de verkeerde foto geplaatst
                                          of de auto's zijn verplaatst of weggehaald

ik heb ook zo mijn twijfels over de andere foto's met die herald naast een dodge

hij was in die oudere uitgave ook al mis met die 53 buick conv
                                          Last edited by ; 03/01/2011, 21:38.

Comment

Working...
                                          X