Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heralds heb ik alleen in de kuil gezien. Die witte en die rode. Maar de plattegrond heb ik er nog niet van. Is nog in ontwikkeling bij "de doctor"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
      dus v/d heul heeft de verkeerde foto geplaatst
      of de auto's zijn verplaatst of weggehaald

ik heb ook zo mijn twijfels over de andere foto's met die herald naast een dodge

hij was in die oudere uitgave ook al mis met die 53 buick conv
      Maar wat oo kan, dat het dus op een van de 2 niet meer bestaande plekken was. Die zijn half jaren 80 al geruimd als ik de zoon mag geloven.
      Groeten Arco (student Chatilonnogie aan de universieteit van "real Steal")
      Last edited by ; 03/01/2011, 21:54.

Comment

• Kunnen we niet eens stiekem het magazijn bij Meneer v d Heul leegroven?

Comment

• jaa arco dit moet wel een eerder geruimde plaats zijn
          net als de helft van het boerderijveld met die 55 chevy

jammer dat v/d heul geen foto's laat zien
          weet tin hier niet meer van

Comment

• Die kans is idd wel erg groot. Want er klopt werkelijk geen hout van wat er daar staat als ik het zo zie. Eens even vragen aan hem. Wie weet. Maar de kans is klein. !994 was zijn eerste bezoek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
              Kunnen we niet eens stiekem het magazijn bij Meneer v d Heul leegroven?

ik zal mijnheer v/d heul nogmaals een mail sturen met wat vriendelijke vragen

AL MOET IK AL ZIJN BOEKEN KOPEN IK ZAL ACHTER DE WAARHEID KOMEN

Comment

• alleereerst een gezond, gelukkig en bovenal nostalgisch 2011 aan iedereen!

met veel interesse lees ik sinds een aantal dagen dit forum en dan in het bijzonder Chatillon...en ik verbaas ik me over jullie kennis, nieuwsgierigheid en geestdrift voor Chatillon...: realsteel, buick, lord of the scoot, arco bot, gangstertje...ben ik iemand vergeten....

ook ik ben besmet met het virus en net op tijd door het programma de zwarte doos op vtm heb ik het kerkhof 5 maal mogen aanschouwen (helaas alleen het grote bos en de dorpskuil), de andere locaties heb ik nimmer gezien...
                helaas idd door publiekelijke acties als VTM, internet en hypocriete politici (degenen die geijverd hebben voor ruiming nemen vast en zeker voor hun jaarlijkse vakantie het vliegtuig nemen en stoten daarmee genoeg co2 uit!) is alles inmiddels verdwenen....

best dat WE tav andere locaties niets op publiektoegangelijke media publiceren....zeker geen plaatsnamen publiceren, geloof me alles is met een paar klikken te achterhalen...dus laten we de wrakken in godsnaam rusten ...desnoods misschien maar eens een maandelijkse bijeenkomst organiseren en fotos uitwisselen ??

ik verwijs verder even naar de post vanaf 1885...
                de foto met de auto union / dkw verwijst volgens mij idd naar een andere locatie van dhr Contant...
                ik heb nergens een auto union in het bos of dorpskuil aangetroffen, erachter ligt een kleine engelse Ford popular / anglia zo te zien...ook die niet gezien in bos of kuil....maar wellicht heb ik me verkeken...
                verder heb ik alleen in het bos 2 dauphines gezien....maar niet liggend zoals bij een 4-deurs opel op de foto...ook de vegetatie qua bomen lijkt op artikelfoto aan rechtse kant erg open en niet vergelijkbaar met het bos...

de zoektocht blijft verdergaan zullen we maar zeggen....

groetjes
                Robert

Comment

• Robtil,

Ik ben akkoord dat we "geheimzinniger" mogen doen over in de toekomst gevonden wrakken, maar ik vind wel dat we onderling, als die-hard liefhebbers en met alleen maar goede bedoelingen, via pm locaties mogen uitwisselen.

En het tonen van al die schoonheid moet hier zeker nog kunnen

Ten tijde van het Chatillon-tijdperk werd dat inderdaad nooit gedaan (zwijgplicht) en dat was wel uniek... maar het heeft niet mogen zijn

Och ja, een tweede Chatillon... ik denk dat we dat zelf moeten aanleggen want dat komen we anders toch nooit niet meer tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    Och ja, een tweede Chatillon... ik denk dat we dat zelf moeten aanleggen want dat komen we anders toch nooit niet meer tegen.
                    Spelen jullie soms ook niet met de gedachte een rotte oude bak te kopen - voor een apel en een ei - en die dan ergens te dumpen ver weg in een bos... in de hoop dat die daar voor eeuwig mag blijven liggen.

Ik dus wel - als het ware zelf nieuwe wrakken zaaien

Comment

• Wie van de wrakkenspotters hier heeft er trouwens deze "Simca - twins" al eens IRL gezien? Is niet in Chatillon maar toch in de buurt. De geïnteresseerden mogen de locatie via pm vragen ('t is wel niet zo eenvoudig er te geraken)

Het zijn twee Simca's (één berline, één stationwagon) die moooooi tussen de takken van de bomen opgenomen zijn. Echt fotogeniek! Wij hebben ze destijds in putje winter ontdekt (december 2008 ) maar ik denk dat zomerfoto's ook enorm mooi kunnen zijn.

Comment

• hallo Tigra, ben ik jou vergeten, sorry dan...
                        locaties onderlingen elkaar mededelen via persoonlijke berichten moet zeker kunnen,maar hoop niet publiekelijk via diverse media ''spots etaleren'', een beetje vindingrijk iemand vindt het een makkie om de exacte locatie te achterhalen!!

en die simca twins die ken ik..leuke ze nu in winternetourage te zien....ik ben er in de zomer geweest....heb enkele fotos...maar heb wat problemen met downloaden...van de week eens oplossen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
                          en die simca twins die ken ik..leuke ze nu in winternetourage te zien....ik ben er in de zomer geweest....heb enkele fotos...maar heb wat problemen met downloaden...van de week eens oplossen...
                          haha, zalig !

en van dat laatste, daar herinner ik u aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                            ik zal mijnheer v/d heul nogmaals een mail sturen met wat vriendelijke vragen

AL MOET IK AL ZIJN BOEKEN KOPEN IK ZAL ACHTER DE WAARHEID KOMEN
                            Heb er hier al 6 liggen, en ben nog niks verder helaas!
                            Groeten Arco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              Spelen jullie soms ook niet met de gedachte een rotte oude bak te kopen - voor een apel en een ei - en die dan ergens te dumpen ver weg in een bos... in de hoop dat die daar voor eeuwig mag blijven liggen.

Ik dus wel - als het ware zelf nieuwe wrakken zaaien

haha
                              Vertel...waar heb je je wrakken gezaaid ???
                              Goed idee, maar helaas gene geldboom in mijn tuin groeien en prioriteit ligt bij rijdende oldie...en toch inderdaad een wrak kopen voor een appel en ei moet kunnen.....
                              heb jij een autotransporter / aanhanger...ik weet nog wel een paar leuke bossen liggen :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
                                haha
                                Vertel...waar heb je je wrakken gezaaid ???
                                Goed idee, maar helaas gene geldboom in mijn tuin groeien en prioriteit ligt bij rijdende oldie...en toch inderdaad een wrak kopen voor een appel en ei moet kunnen.....
                                heb jij een autotransporter / aanhanger...ik weet nog wel een paar leuke bossen liggen :

Mijn ex-Taunus was daar ideaal voor geweest en ik weer ook nog een mooi wrak liggen dat daar voor kan dienen
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Chevrolet

@ Lord of the Scoot : De onbekende wagen op posting # 1884 is een Chevrolet Styleline uit 1951 of 1952 . Deze jaren zijn moeilijk van elkaar te onderschijden , enkel de bumpers , grill en dashbord zijn iets anders . Maar die waren helaas al van deze wagen af .

Comment

• De fotos in dat artikel zijn overduidelijk op een ander veld genomen dat al veel eerder is weggeruimd. Alle autos op de foto met de DKW heb ik nooit gezien zoals de Ford 100E ,een donker gekleurde Chrysler ca. 1951 , een Opel Kapitän 1948-51 ,een Dodge uit 58 . En dan heeft de witte Triumph op de fotos een donker dak , die in de kuil had een wit dak . Dan ook nog de Opel Rekord 4 deurs , op de fotos zitten daar geen deuren in terwijl die ene in het bos tot de ruiming in 2010 nog zijn deuren had.
                                    Nog een leuk detail is de motorkap van een 53er kapitan naast de chevrolet op posting 1884 , die stond er ooit achter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                      Mijn ex-Taunus was daar ideaal voor geweest en ik weer ook nog een mooi wrak liggen dat daar voor kan dienen

ik heb mijn 12M op zo'n manier in de loods verstopt dat het een schuurvonst lijkt
                                      ik zou ook mijn tuin willen volzetten met wrakken
                                      maar dan krijg ik te veel commetaar van vrouwlief
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                        @ Lord of the Scoot : De onbekende wagen op posting # 1884 is een Chevrolet Styleline uit 1951 of 1952 . Deze jaren zijn moeilijk van elkaar te onderschijden , enkel de bumpers , grill en dashbord zijn iets anders . Maar die waren helaas al van deze wagen af .
                                        Opnieuw bedankt

Van Ranger wordt hier ook al is gesproken zeker toevallig kwam ik deze tegen in mijn "archive"

Comment

• ik heb weer een brief naar dhr v/d heul gestuurd
                                          van de stichting chatillon
                                          wij wachten op antwoord

grr mijn fotoalbum zit vol
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X