Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wacht met je mee. Duimen kan ik niet meer voor je, daar zitten inmiddels slijtageplekken op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
      ik heb mijn 12M op zo'n manier in de loods verstopt dat het een schuurvonst lijkt
      ik zou ook mijn tuin willen volzetten met wrakken
      maar dan krijg ik te veel commetaar van vrouwlief
      buick, gewoon uw tuin volzetten
      als uw vrouw echt van u houdt, vindt ze dat allemaal okee
      zoniet.....

Comment

• ik heb al een chatillon vonst in de tuin staan
        ik heb straks een koffer van een 54 buick over daar zal ik ook iets leuks voor in de tuin van maken
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• @ Buick :
          1 - Heeee , daar zullen we hem hebben die Ford 49/50 die achter de 57er Mercury lag , ik denk dat jouw dashboard uit deze wagen komt . Ik heb in maart bijna de zelfde foto gemaakt geheel zonder bladeren
          2 - dashboard dat ik niet direct herken.
          3 - Deze is tamelijk zeldzaam , het is een Frazer Manhattan uit 1948 . Frazer was een zustermerk van Kaiser dat maar 5 jaar heeft bestaan
          4 - Nog een dash datik niet ken .
          5 - Kofferbak en rugleuning achterbank van een Ford Zephyr MK1 op Tinhunter fotos is dze wagen nog compleet .

Comment

• Buick , nog even een rare vraag (Arco vroeg zich blijkbaar het zelfde af)
            Jouw Taunus P6 Turnier en de planken waarop jouw collectie is tentoongesteld , Komen die toevallig soms ook uit Chatillon ?
            Mij zou het eigenlijk niet eens echt meer verbazen
            Groeten Jack (Realsteel)

Comment

• die frazer heb ik voor de foto een beetje in elkaar gezet het plaatwerk lag her en der verspreid ik zal de dashboards eens opzoeken

de turnier komt wel uit belgie maar niet uit chatillon hij was de reden waarom ik voor het eerst er naar toe ging

de planken uit mij loods komen wel uit chatillon ik mocht ze meenemen nadat ik had verteld dat ik een soort van museum wou beginnen en onderdelen had gekocht

het vierde dash is 1949-52 pontiac
              lag op het dorpsveld los op de grond
              mischien dat die auto er heeft gestaan
              ik heb hem laten liggen
              Bijgevoegde Bestanden
              Last edited by ; 04/01/2011, 22:21.

Comment

• Is er soms iemand in het hangartje op het veld in het dorp binnengeweest ? Die bestaat nog denk-ik

Comment

• Als memoriam heb ik een Chatillon styl wrak gemaakt in schaal 1/18. Op foto ziet hij er erg grof uit. maar in praktijk geeft hij een heel mooi roest beeld.
                  En nu een nieuw chatillonninees gezegde: Roest maakt meer in je los dan je lief is!

Comment

• Fiat 600

Traction

?

Nash 600

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                      Is er soms iemand in het hangartje op het veld in het dorp binnengeweest ? Die bestaat nog denk-ik
                      die "schuur" waar ooit het golfplaten dak op lag bedoel je? Ben niet binnen geweest, maar wel er om heen gelopen. Zelfde geld voor het schuurtje in de kuil. Daar heb ik wel een slechte foto van de binnen kant.

Comment

• @Lord: Dat zijn HEEL mooie detail foto's!

Comment

• ik heb gisteravond gebeld met bernard contant
                          en hij was heel verbaasd dat er nog zoveel fan's van de sloperij zijn
                          ik heb hem beloofd dat ik foto's zal opsturen van het museum (dit vond hij geweldig)
                          en hem op de hoogte hou van alles wat wij hier bepreken en hij wil mee werken aan een boek
                          bij de vraag of er nog onderdelen voor het museum waren zij hij
                          everything is gone (alles is weggehaald)
                          dus ook het schuurtje bij de kuil is leeggehaald
                          we moeten het dus doen met de foto's die we hebben en de onderdelen die bewaard zijn

arco je bent een echte kunstenaar prachtig

het schuurtje in 2007
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Opnieuw bedankt

Van Ranger wordt hier ook al is gesproken zeker toevallig kwam ik deze tegen in mijn "archive"

Gvd En waar ergens staat die? Onderdelen zijn al zo schaars
                            www.opelklassiek.be

Comment

ik heb gisteravond gebeld met bernard contant
                              en hij was heel verbaasd dat er nog zoveel fan's van de sloperij zijn
                              ik heb hem beloofd dat ik foto's zal opsturen van het museum (dit vond hij geweldig)
                              en hem op de hoogte hou van alles wat wij hier bepreken en hij wil mee werken aan een boek
                              bij de vraag of er nog onderdelen voor het museum waren zij hij
                              everything is gone (alles is weggehaald)
                              dus ook het schuurtje bij de kuil is leeggehaald
                              we moeten het dus doen met de foto's die we hebben en de onderdelen die bewaard zijn

arco je bent een echte kunstenaar prachtig

het schuurtje in 2007
                              Wat ontzettend jammer van die onderdelen. Want er moet nog het nodige gezworven hebben daar.

Wat die modellen aan gaat, dat is een bij hobby van me. Er gaan helaas per auto zoveel uren in zitten, dat ik er maar weinig maak. Ook op dit opzicht heb ik veel aan Chatillon gehad. Heb er veel roest schades kunnen bekijken, en vooral het verloop van de roest , van begin tot hoopje ellende.

Wat gaaf dat je nog contact hebt met Meneer Bernard. Ik vind/vond het een erg sympathieke man. Doe hem svp de hartelijke groeten van me!
                              Groeten Arco
                              Last edited by ; 05/01/2011, 11:40.

Comment

• de reactie van frank v/d heul

Ook de beste wensen voor een voorspoedig nieuw jaar. De stichting Sloperij Chatillon, is dat een vriendenclub of een officieel geregistreerde vereniging? Misschien een goed idee om jullie kennis, foto's en plattegronden van genoemde sloperij te bundelen in een boek en dat in eigen beheer uitgeven. Ik zou dan kunnen overwegen om mijn Chatillon-collectie daar bij te voegen, tegen betaling volgens de geldende tarieven van de Federatie Vakfotograven. Goedkoop zal het niet worden, want ik moet al die negatieven scannen en dat kost een hoop tijd en voorlopig ben ik ook nog eens druk bezig met mijn eigen boeken.
                                De Buicks die ik in 1981 bij meneer Contant fotografeerde zijn van 1948 en de foto met de Auto Union is ook bij Contant gemaakt.

ik weet niet wat ik hier mee moet

Comment

• Deze kent je wel zeker ?
                                  Wel, de Ranger staat er achter...

Comment

de reactie van frank v/d heul

Ook de beste wensen voor een voorspoedig nieuw jaar. De stichting Sloperij Chatillon, is dat een vriendenclub of een officieel geregistreerde vereniging? Misschien een goed idee om jullie kennis, foto's en plattegronden van genoemde sloperij te bundelen in een boek en dat in eigen beheer uitgeven. Ik zou dan kunnen overwegen om mijn Chatillon-collectie daar bij te voegen, tegen betaling volgens de geldende tarieven van de Federatie Vakfotograven. Goedkoop zal het niet worden, want ik moet al die negatieven scannen en dat kost een hoop tijd en voorlopig ben ik ook nog eens druk bezig met mijn eigen boeken.
                                    De Buicks die ik in 1981 bij meneer Contant fotografeerde zijn van 1948 en de foto met de Auto Union is ook bij Contant gemaakt.

ik weet niet wat ik hier mee moet
                                    Als ik heel eerlijk zou mogen zijn, Dan zou ik zeggen: Behang je woonkamer maar met die foto's meer van der Heul! kan me voorstelen dat die man geld wil verdienen. Maar dan niet over de rug van 1 of meerdere enthousiastelingen.
                                    Als je er al aan zou denken om een boek te maken (lijkt me overigens een ernstig gaaf plan)
                                    Dan mag je een hoop geld aftikken voor zijn foto's, en dan gaat hij straks ook nog met de eer strijken. Dat terwijl jij cq wij (wie dan ook)dat boek geschreven zouden hebben.
                                    Mocht je er ooit over denken om daadwerkelijk te gaan schrijven, ik ben ten allentijden bereid mee te werken/helpen!
                                    Last edited by ; 05/01/2011, 13:35.

Comment

Deze kent je wel zeker ?
                                      Wel, de Ranger staat er achter...

Mooie plek. Dat is ook voorzien van het nodige spul dat je niet elke dag meer ziet.!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                        Als ik heel eerlijk zou mogen zijn, Dan zou ik zeggen: Behang je woonkamer maar met die foto's meer van der Heul! kan me voorstelen dat die man geld wil verdienen. Maar dan niet over de rug van 1 of meerdere enthousiastelingen.
                                        Als je er al aan zou denken om een boek te maken (lijkt me overigens een ernstig gaaf plan)
                                        Dan mag je een hoop geld aftikken voor zijn foto's, en dan gaat hij straks ook nog met de eer strijken. Dat terwijl jij cq wij (wie dan ook)dat boek geschreven zouden hebben.
                                        Mocht je er ooit over denken om daadwerkelijk te gaan schrijven, ik ben ten allentijden bereid mee te werken/helpen!
                                        Ik zou het pas leuk vinden moesten mijn pics in een boek verschijnen Dat is toch een zekere erkenning op zich

Comment

Working...
                                        X