Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
    Als ik heel eerlijk zou mogen zijn, Dan zou ik zeggen: Behang je woonkamer maar met die foto's meer van der Heul! kan me voorstelen dat die man geld wil verdienen. Maar dan niet over de rug van 1 of meerdere enthousiastelingen.
    Als je er al aan zou denken om een boek te maken (lijkt me overigens een ernstig gaaf plan)
    Dan mag je een hoop geld aftikken voor zijn foto's, en dan gaat hij straks ook nog met de eer strijken. Dat terwijl jij cq wij (wie dan ook)dat boek geschreven zouden hebben.
    Mocht je er ooit over denken om daadwerkelijk te gaan schrijven, ik ben ten allentijden bereid mee te werken/helpen!

ik zit eerder te denken om als proef een soort van foto album met text te maken bij albert hein of kruitvat en hier een aantal van te laten afdrukken voor de belangstelende wij dus
    dit houd ook de kosten binnen de perken

Comment

• Waar is dat kerkhof, Lord? (pm)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
        ik zit eerder te denken om als proef een soort van foto album met text te maken bij albert hein of kruitvat en hier een aantal van te laten afdrukken voor de belangstelende wij dus
        dit houd ook de kosten binnen de perken

Nou vergis je niet. Ik heb zo'n album al liggen. Was toch dik 68 euro kwijt voor een klein album. Realsteel heeft het album gezien. Is mooi, maar staat niet echt in verhouding tot de prijs. Ik ben er gek genoeg voor om het er voor te betalen. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen het kan/wil betalen.
        Is het niet een idee om gewoon een site te maken waar we allemaal onze foto's op gooien?
        Last edited by ; 05/01/2011, 15:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Waar is dat kerkhof, Lord? (pm)
          dat zou ik ook wel willen weten eigenijk. Een relatief bereikbaar mini Chatillon? Als je evt de lokatie wilt delen, dan zie ik graag een pm te gemoet. Kan het me ook voorstellen als je het voor je wilt/moet houden. Groeten Arco

Comment

Kan het me ook voorstellen als je het voor je wilt/moet houden.
            Ja maar onder echte die-hard liefhebbers moet je dat zeker kunnen uitwisselen, nee?

Comment

Ja maar onder echte die-hard liefhebbers moet je dat zeker kunnen uitwisselen, nee?
              Klopt. daarom staat er moet bij. Kan zijn dat de eigenaar niet wil dat je het vrij geeft he. Groeten Arco

Comment

Nou vergis je niet. Ik heb zo'n album al liggen. Was toch dik 68 euro kwijt voor een klein album. Realsteel heeft het album gezien. Is mooi, maar staat niet echt in verhouding tot de prijs. Ik ben er gek genoeg voor om het er voor te betalen. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen het kan/wil betalen.
                Is het niet een idee om gewoon een site te maken waar we allemaal onze foto's op gooien?
                jaaaa een eigen site daar droom ik van
                zoals je al kan zien in mijn foto album ik verzamel van alles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                  jaaaa een eigen site daar droom ik van
                  zoals je al kan zien in mijn foto album ik verzamel van alles
                  Ja zeker! Ik houd het allemaal in de gaten! Ben benieuwd wat je met de kont van die Buick uit eindelijk gaat doen.......
                  Zit de kop er niet meer op trouwens?

Comment

Ja zeker! Ik houd het allemaal in de gaten! Ben benieuwd wat je met de kont van die Buick uit eindelijk gaat doen.......
                    Zit de kop er niet meer op trouwens?

ik denk dat dat een tuinbank gaat worden in de buurt van de bbq
                    aan de voorkant zaten aleen de motorkap en de spatborden
                    geen chroom en geen bumpers ik heb deze auto aleen gekocht voor de bodem
                    die van de roadmaster is heel slecht
                    de motor is al klaar en ik ben het frame aan het opbouwen
                    samen met mijn maat

de brandstof pomp komt ook uit chatillon
                    Bijgevoegde Bestanden
                    Last edited by ; 05/01/2011, 20:48.

Comment

• Sow! Daar heb je ECHT werk van gemaakt!

Die bank lijkt me een erg leuk idee. Nog even en je hebt stiekem onder de neus van je vrouw toch een Chatillon gebouwd. Zij het dan van auto delen!

Comment

• dashboard twee ook gevonden
                        plymouth 1959

ook deze lag in de kuil in het dorp
                        dit is wat voor realsteel
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• das toch maar geluk he, dat we "dokter roest" in ons midden hebben!

Comment

Mooie plek. Dat is ook voorzien van het nodige spul dat je niet elke dag meer ziet.!
                            prachtige foto's !! prachtige locatie onder post 1923, Lord of thescoot
                            Lada, Horizon, Capri, R5, Scirocco...

die sedan op de vierde foto rechts naast de R5 schept bij mij wat vraagtekens... laat me denken aan een Lancia Trevi of peu 604 ? Enig idee van de spotters wat het werkelijk is ?

grt
                            Robert

Comment

Waar is dat kerkhof, Lord? (pm)

Dat weten we toch zijn naast dat verlaten tankstationnetje
                              Nu moet ik er absoluut heen
                              www.opelklassiek.be

Comment

• HMMMM . Dashboard van een 59er Plymouth ,dat is interessant . Die stonden er namelijk niet , maar er zijn ook grote aantallen autos helemaal gesloopt door de heer Contant getuige de grote stapels onderdelen die overal lagen .
                                Wat ook nog kan is dat het uit een 59er Desoto Diplomat komt , die stond er wel.
                                De Diplomat was een exportmodel en was eigenlijk niets anders dan een Plymouth body met een DeSoto neus . Door insiders ook wel Plysoto genoemd .
                                Best wel een zeldzame wagen .

Comment

• @ Lord : Uw ? is een detail opname van een Vauxhall Wyvern E-series
                                  @ Robtil : Ik heb er ook naar zitten kijken maar ik heb ook geen idee wat het is , wel lijkt het dak een andere kleur te hebben wat duid op een jaren 60 auto .
                                  Maar ik weet dat Michel (Lord) daar veel meer fotos heeft gemaakt , dus als we het hem heel aardig vragen Wilt hij vast wel even zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Dat weten we toch zijn naast dat verlaten tankstationnetje
                                    Nu moet ik er absoluut heen
                                    Och, is dat daar

Ik ga mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                      @ Lord : Uw ? is een detail opname van een Vauxhall Wyvern E-series
                                      @ Robtil : Ik heb er ook naar zitten kijken maar ik heb ook geen idee wat het is , wel lijkt het dak een andere kleur te hebben wat duid op een jaren 60 auto .
                                      Maar ik weet dat Michel (Lord) daar veel meer fotos heeft gemaakt , dus als we het hem heel aardig vragen Wilt hij vast wel even zoeken

Comment

• Comment

• bedankt Realsteel voor het meezoeken, jij bent de kenner geloof ik dan is het aan de hand van laatst geplaatste fotos van lord of the scoot (bedankt Lord!) een koud kunstje voor jou om de sedan naast de R5 nader te bepalen ? lijkt me eenhoekig model BMW, 2500, 2800 of nog meer ?

wat een leuke locatie....met snufelende schapen.....met uitgestorven exemplaren: Daihatsu Charade 5 deurs, een R6, mazda 929 coupe, viva's, lada's....wat is dat restant op de laatste foto, die rode....opel manta ?

lijkt me dat deze garage annex tankstation sinds ongeveer medio jaren 80 stil is komen te vallen....gezien de aanwezige audi 100 en peu 205 ? is er nog een eigenaar bekend ?

groet Robert

Comment

Working...
                                          X