Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    Och, is dat daar

Ik ga mee

Ik wil ook wel mee....tis in belgie, dus in de buurt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
      HMMMM . Dashboard van een 59er Plymouth ,dat is interessant . Die stonden er namelijk niet , maar er zijn ook grote aantallen autos helemaal gesloopt door de heer Contant getuige de grote stapels onderdelen die overal lagen .
      Wat ook nog kan is dat het uit een 59er Desoto Diplomat komt , die stond er wel.
      De Diplomat was een exportmodel en was eigenlijk niets anders dan een Plymouth body met een DeSoto neus . Door insiders ook wel Plysoto genoemd .
      Best wel een zeldzame wagen .

een 59 desoto diplomat heb ik zelf staan
      volgen google zit daar een ander dash in
      ik denk dat je gelijk hebt er is een heleboel gesloopt
      ik meen te herineren dat ik zelfs een losse dash van die kaiser heb zien liggen
      terwijl zijn eigen dash er nog in zat
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

HMMMM . Dashboard van een 59er Plymouth ,dat is interessant . Die stonden er namelijk niet , maar er zijn ook grote aantallen autos helemaal gesloopt door de heer Contant getuige de grote stapels onderdelen die overal lagen .
        Wat ook nog kan is dat het uit een 59er Desoto Diplomat komt , die stond er wel.
        De Diplomat was een exportmodel en was eigenlijk niets anders dan een Plymouth body met een DeSoto neus . Door insiders ook wel Plysoto genoemd .
        Best wel een zeldzame wagen .

is dit die desoto ???
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
          Fiat 850 Spider

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
            Fiat 850 Spider

Comment

• Dat is idd erg zonde. helaas geld hier het volgende:

Weinig roest, wegens ontbreken van metaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten

ah...! tis dat de voorkant (karakteristieke koplampen) later nog gepost is....want alleen van de achterkant had ik die fiat niet herkend....

Comment

• @ Buick : Ja ... Dat is 'm de 59er diplomat , er stonden trouwens nog 3 andere Diplomats , één uit 1949 en twee uit 1953 . Dat er veel gesloopt is is wel zeker , ik heb daar zo verschrikkelijk veel onderdelen gezien van autos en modellen die er blijkbaar niet meer waren , nog te zwijgen over al de losgezaagde daken en kaalgeplukte onderstellen die overal lagen

Comment

• @ Robtil : Yes het is inderdaad een BMW 2500/2800 of 3.0
                    Zo te zien was er onderaan de deur van die Fiat 850 Spider al een groot stuk plaat ingemetseld met plamuur .
                    Onder aan de pagina kun je trouwens zien wie er zijn ingelogd of meekijken , oftewel Hallo Arjan !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                      Gvd En waar ergens staat die? Onderdelen zijn al zo schaars

deze staat te koop in sluiskil
                      in top staat dus eigenlijk geen epave maar toch zeld zaam
                      7500 euotjes
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• realsteel
                        welk merk is dit
                        ik heb zo'n claxonknop in de collectie
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik moest eerst even heel goed kijken welke auto dit was aangezien ik hem alleen ken zonder spatborden en motorkap . Het is een Hillman Minx Phase 3,4 of 5 1949 t/m 1952 .
                          Er stond trouwens nog een Hillman Minx maar dat was een Phase 2 en dat is een veel ouder model dat alleen in 1948 is gemaakt . Mooie foto trouwens zo compleet had ik hem nog niet eerder gezien

Comment

• Trouwens als je op de linker achtergrond van de Hillman foto kijkt zie je nog een totaal inelkaar gezakt autootje , en dat was echt een heel apart ding .
                            Dat was namelijk zo'n klein Lloyd LT 500 of 600 bestelwagentje. Best wel zeldzaam tegenwoordig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                              deze staat te koop in sluiskil
                              in top staat dus eigenlijk geen epave maar toch zeld zaam
                              7500 euotjes
                              Wooow toch best veel geld, die van mij is niet topstaat, maar toch heel erg goed en ik heb maar liefst 5x minder betaald.... en met complete historie :

en nu weer ontopic
                              www.opelklassiek.be

Comment

Trouwens als je op de linker achtergrond van de Hillman foto kijkt zie je nog een totaal inelkaar gezakt autootje , en dat was echt een heel apart ding .
                                Dat was namelijk zo'n klein Lloyd LT 500 of 600 bestelwagentje. Best wel zeldzaam tegenwoordig
                                En WIE heeft een duidelijke foto van dat dingetje zoals hij daar lag? Mr. Buick misschien? Wie zet zijn fotografische vereeuwiging van dit beestje op het net?????????
                                Last edited by ; 08/01/2011, 12:24.

Comment

• sorry
                                  ik denk dat aleen mr realsteel hier een foto van heeft

die laatste foto heb ik van het net
                                  dit was hem zeker ook niet ?
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nee helaas. Die laatste (kont) is van de Standard Vanguard

Comment

• @ Buick : zelf heb ik maar 1 foto van die Lloyd LT .
                                      Jouw eerste twee fotos zijn de resten van twee Amerikaanse Fords uit de periode 1947/1948 ze lagen beide in de hoek aan de kop van het veld en net als alle andere fords uit deze periode totaal vernield om er assen en versnellingsbakken uit te halen ,en ik heb een heel sterk vermoeden dat dit zonder toestemming is gebeurd.
                                      Leuk trouwens dat je op de 2e foto ook de blauwe kever ziet voor die werd dubbel gevouwen . De 3e foto is een Opel Kapitän vanaf 1955 en de 4e de vanguard estate Phase 2
                                      Hoe oud is trouwens jouw foto van die Hillman?
                                      Groeten Realsteel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                        Dat weten we toch zijn naast dat verlaten tankstationnetje
                                        Nu moet ik er absoluut heen
                                        Ik wil ook wel eens meegaan . Ben zelfs berijd om taxi te spelen Waar is dat ergens (via pm)
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• realsteel
                                          die foto van die hilman is van 2005
                                          die assen en de versnelingsbakken zijn merendeel door duitsers meegeroofd
                                          ze zijn betrapt bij het stelen van achterramen op het veld in het dorp

ik kan gelukkig met een gerust hart zeggen dat ik alles heb gekocht
                                          waarom niet?
                                          bijvoorbeeld mijn bbq voor 15 euro
                                          dashboards 5 euro p stuk
                                          waarom zou je daarvoor gaan stelen
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X