Alle respect voor jouw manier! Het is immers een slopers bedrijf. Stelen zoals die duitser deden is gewoon not done!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kijk dat zijn nog eens ouderwets goede prijzen , ik wist helaas niet dat Bernard sowieso onderdelen wilde verkopen dus ik heb behalve m'n fotos niets tastbaars van Chatillon.
En weer leuke fotos , als eerste de motorkap van de Peugeot 202 . Dan de Desoto Diplomat uit 1949 . Vervolgens de Hillman zoals ik hem heb gekend en als laatste een dashboard van een Amerikaanse Ford uit 1953 , daar stond 1 witte van in het bos en een zwarte op het boerderijveld
Comment
-
Inderdaad. want op dat moment was Bernard erg emotioneel over de gang van zaken omtrend de zaken met de gemeente. Toen was er nog sprake van dat het bos behouden zou blijven. Ik vond toen op dat moment, dat ik het Benard niet kon aan doen om te vragen of ik die klep misschien kon kopen. Had ik maar.......... Want als ik het netjes had gevraagd , dan was het vast geen probleem geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenIk wil ook wel eens meegaan . Ben zelfs berijd om taxi te spelen Waar is dat ergens (via pm)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenVer weg
Laat maar iets weten wanneer jullie willen gaanBenzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenIk heb de locatie al via Opelfreak gekregen
Laat maar iets weten wanneer jullie willen gaan
Fiat 600
?
Plymouth sedan
?
Comment
-
@ Buick : Sorry er is een kleine vergissing door mij gemaakt , ik noemde eerder die wagen op de 2e foto een Diplomat . Dat is dus een Desoto Custom Sedan uit 1949 . Die is net iets groter en heeft andere bumpers.
@ Lord : Complimenten voor je mooie detail fotos , daar ben ik zelf niet zoveel aantoe gekomen . Uw 2e Foto is een achterspatbord van de groene Desoto Diplomat ui 1953 , Deze auto is bijna identiek aan de Plymouth van datzelfde jaar maar met andere bumpers en grille.
De 3e is inderdaad een Plymouth met een boom erdoorheen . Bouwjaar is 1957 maar het is moeilijk te zeggen of het een Plaza , Savoy of Belvedere is ( Fury heeft andere bumpers ! )
De laatste is een achterspatbord van de Buick Super 1954 die vlak langs de weg lag .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenEn WIE heeft een duidelijke foto van dat dingetje zoals hij daar lag? Mr. Buick misschien? Wie zet zijn fotografische vereeuwiging van dit beestje op het net?????????
ik kan me dit autotje niet herinerenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik denk dat de meeste mensen dit wagentje over het hoofd hebben gezien , hij stond er heel onopvallend bij pal langs het hek . De carrosserie was voor het grootste gedeelte weg. Raar vind ik alleen dat er op het boerderijveld nog een derde voorspatbord van zo'n ding lag.
Maar dan vraag ik me ook af hoeveel mensen de halve Lloyd LP 400 hebben gespot die vlakbij de Henry J op zijn kop lag .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenik kan me dit autotje niet herineren
Comment
-
Vreemd is dat eigenlijk he, dat sommige auto's volledig over het hoofd gezien zijn, terwijl ze toch erg duidelijk aanwezig waren OF zeer bijzonder. Enkele voorbeelden:
Mercury op zijn kant in het dorp
1953 olympia met zware schade in bos
Kaiser henry j in bos
Verfrommelde witte kever naast ami station in bos
Panhard pl 17 in bos
Lloyd lp 600 In bos
Dkw grijs op boerderij veld
Lloyd lt 500/600 in bos
Pontiac Chieftain in bos
Ami station zonder neus onder boom (niet de witte met de neus scheef) in bos
Dit zijn allemaal auto's die (vrijwel) niet op foto's voorkomen
Comment
-
Zo kan ik ook nog wel een hele waslijst van autos opnoemen die door de meesten niet op de foto gezet zijn of zelfs niet eens gezien . Het allerbeste voorbeeld is toch wel de Bedford Type OY legertruck ex Engelse leger . Die stond op het veld aan de Oostkant van het dorp , Vlakbij de rode Ford Capri stond hij tegen de aarden wal aan
Comment
-
waren dat de restanten links van de 57 pontiac ????Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment