Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dit dashboard lag in het bos los op een auto
    het is van een 1950 plymouth
    lag de rest van deze auto er ook????
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
      Zo kan ik ook nog wel een hele waslijst van autos opnoemen die door de meesten niet op de foto gezet zijn of zelfs niet eens gezien . Het allerbeste voorbeeld is toch wel de Bedford Type OY legertruck ex Engelse leger . Die stond op het veld aan de Oostkant van het dorp , Vlakbij de rode Ford Capri stond hij tegen de aarden wal aan
      En op de ze;fde lokate stond ook een mysterieuze kever. Onderstel met motor lagen er nog. Maar het beestje komt werkelijk op geen enkele foto voor. Hij lag net wat verder naar achter dan de volvo kattenrug, onder aan de aarden wal.De motor lag deels onder een stuk plastik.

Comment

• Even een paar wagens op het oost veld die we allemaal al kennen,maar uit een ander perspectief dan de meest voorkomende.

Ford Vedette

De Taunus wereldbol

En is dit de Mercurydie jij bedoelde MR Buick?

Interieur Schuurtje oostveld

Comment

• @ Buick :Yep dat is em , de voorkant was nog redelijk herkenbaar .
          Dichter langs de weg heeft er ooit zo'n tweede gestaan pal langs de zwarte Ford Falcon 1961 (gezien op een Tinhunter foto)
          @ Arco : Die uitelkaar gevallen auto is een restant van nog een Taunus Wereldbol die op zijn kant lag . Je kan nog net de achterkant van de witte Taunus TC1 Coupe zien en de zijkant van het Dafje .

Comment

• Nog even over dat Plymouth Dashbord . Daar heeft misschien iemand mee lopen sjouwen want er stond in het bos wel een 1951/52 model maar geen 50er . De enige 1950 Plymouth die ik ken was een Deluxe op het Boerderijveldje .

Comment

• op die laatste foto van het schuurtje zie je de achterruiten liggen die onze ooster buren al hadden voorzien van ducktape met naam en jaartal
              toe ze betrapt werden door bernard en ze gekocht konden worden voor 50 euro per stuk lieten ze ze liggen
              ze waren ze al aan het inladen
              ze waren van gedachte dat alles zomaar meegenomen kon worden

Comment

• Ik had eens een babeltje gehad met die boer en die kon mij vertellen dat er veel duitsers kwamen soms met heel de familie en er werdt hem al eens gevraagd om met zijn tractor auto's te verplaatsen of motors uit heffen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                  op die laatste foto van het schuurtje zie je de achterruiten liggen die onze ooster buren al hadden voorzien van ducktape met naam en jaartal
                  toe ze betrapt werden door bernard en ze gekocht konden worden voor 50 euro per stuk lieten ze ze liggen
                  Ik had die stapel idd zien staan daar achter het schuurtje. Dat waren er niet zomaar een paar! Helaas zullen die nu ook wel pleite zijn.
                  Groeten Arco

Comment

• Wel raar dat Bernard zegt dat alles in de schuur weggehaald is, da's privé-eigendom, zelfs werkplaats. Vorig jaar in februari zei hij dat er véél materiaal nog in de garages lag, van de jaren 40 en 50 meestal. Misschien wil ie gewoon wat meer rust en minder pottekijkers over de vloer hebben, dat ie daarom dat zegt.
                    Eigenlijk begrijpelijk, de man heeft het laatste jaar niet veel gemak gekend, denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                      Wel raar dat Bernard zegt dat alles in de schuur weggehaald is, da's privé-eigendom, zelfs werkplaats. Vorig jaar in februari zei hij dat er véél materiaal nog in de garages lag, van de jaren 40 en 50 meestal. Misschien wil ie gewoon wat meer rust en minder pottekijkers over de vloer hebben, dat ie daarom dat zegt.
                      Eigenlijk begrijpelijk, de man heeft het laatste jaar niet veel gemak gekend, denk ik...
                      En vooral de "stropers" van ondeerdelen zullen de problemen gegeven hebben. Hij leek bij ons altijd blij, en lichtelijk verbaasd over de serieuze aandacht voor zijn erfenis.

Comment

• @ Buick : Ha nog wat fotos uit de kuil / locatie Oost
                        1 - Ford Taunus 17M/20M P5 serie
                        2 - Fiat 1100 D
                        3 - Overzicht van de kuil met o.a. : Taunus P5 en TC1 - Lincoln Premiere 1957 - Chevrolet Styleline 2D 1951/52 - Plymouth Valiant Htp. Coupe 1965 - DKW Junior en F12 ( Het verschil zie je aan het zijruitje die loopt bij de Junior van boven rond , Bij de F12 is die van boven hoekiger )
                        4 - Oldsmobile 1946
                        5 - V8 blok .....Ford?

Comment

• ik denk dat het hele dorp blij is dat het weg is
                          als je die foto's van tin hunter bekijkt heeft het daar in het dorp erg vol gestaan
                          en dan op het laatst de mensen die zelfs de boeren lastig vallen om auto's te verplaatsen

er keert weer rust terug in het dorp

Comment

• nooit geweten dat dit een olds was

Comment

• @ Arco : Die uitelkaar gevallen auto is een restant van nog een Taunus Wereldbol die op zijn kant lag . Je kan nog net de achterkant van de witte Taunus TC1 Coupe zien en de zijkant van het Dafje .

@realsteel:
                              Aha, nu zie ik het ook. Het staat op de zojuis binnen gekomen 5 sterren "wereld kaart"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                op die laatste foto van het schuurtje zie je de achterruiten liggen die onze ooster buren al hadden voorzien van ducktape met naam en jaartal
                                Achter het schuurtje stond nog veel meer en willicht ook veel interesanter spul. Uit de ECHT oude doos zogezegd:

Comment

• Niet alles is wat je denkt dat het is, Zie hier : 2/3 van een Barbeque!!!!!

Last edited by ; 11/01/2011, 21:27.

Comment

• Details van de ford station naast het schuurtje in de kuil (oost), een van mijn favorieten op deze lokatie aan de oost kant van het dorp:

In Memoriam:

Ford Fairlane Ranche Wagon nine seater

Comment

• sorry voor het slopen van die merc
                                      dit was nog een hele onderneming met een draagbare generator en een haakse slijptol aan de gang
                                      dit trok ook nog wat nieuwschierige bewoners
                                      maarja de kont is gered en aan een tweede leven bezig

Comment

• Alleen maar goed toch. Ik ben er helemaal niet op tegen dat dingen gesloopt worden. als het maar eerlijk gebeurd he. En das bij jou het geval. Is eenmaal een slopers bedrijf. En zo leeft er toch nog wat Chatillon voort he!

Comment

Working...
                                        X