Ik had die gezichten van de buren wel eens willen zien! Echt zo iets van: Wat doet 'tie nou???
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Die zijn van Afgelopen jaar maart. daar is alles wat ook maar ebige waarde heeft al weggehaald, en nu is alles dus weg. Anders zou Dhr Contant de rekken ook niet aan Buick verkocht hebben neem ik aan. We kunnen de plaats nu echt te rusten leggen........ Einde van het bedevaarts oort voor roestologen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenIk ben net "verdwaald " op de kaart van realsteel. Was helemaal kwijt waar ik was. Maar het betreffende wrak heb ik na een rondje of 6 "wandelen" toch gevonden. Ik had het niet goed in mijn hoofd. De kaart was subliem!
Comment
-
2005
zondag de eerste bezoeker van musée châtillon jotum
Comment
-
Hier zijn trouwens de drie kranten artikelen over de ruiming van Chatillon. (dank Realsteel voor 2 van de links) Hier in staat ook dat het op google is gezet. Hier door is dus uiteindelijk alles geruimd helaas.
Jammer dat die man niet gereageerd heeft op de mails. heb hem jaren geleden al verzocht de coördinaten te verwijderen.
Comment
-
@ Buick : HOERA .... Ik ben er nu met zekerheid achter wat die onbekende cabine is(dus geen Peugeot , daar had ik al m'n twijfels over )
Ben ik er net achter dat het een Ford Thames D4/D6 uit de jaren 50 is kom jij onbewust met een 100% bevestiging hiervan , bij posting 2018 2e foto ligt de motorkap van dat ding gewoon achterop de kofferbak van die Plymouth Valiant .
Comment
-
By the way , de fotos van posting 2014 zijn :
1 - Mercury Monarch 1955 ( Canadees Model )
2 - Simca Aronde en stukken cabine van de Citroen takelwagen uit de jaren 30
3 - Ford Customline 1954
4 - Ford fairlane 57 & Ford Falcon 1961
5 - Oldsmobile 88 1954
en posting 2018 :
1 - Ford Fairlane 1958
2 - Plymouth Valiant Htp. coupe 1965
3 - Overzicht bos met Taunus 17M P3 op voorgrond
4 - Oldsmobile 1955
5 - Plymouth Deluxe Six 1946/1948
Comment
-
uh.....posting 2018 derde foto overzicht bod met Taunus van voren en rechts een Olympia Rekord Opel...
maar wat is dat ding waarvan we de achterkant zien met glas nog in ??? lijkt wel erg op een Morris Minor, maar dacht dat er alleen 3 stuks aan de zuidkant van het boskant lagen, waar ook die 203, panhard en ami lagen ????
Arco, loop nog eens wat rondjes op de kaart van Realsteel....)
groetjes
Robert
Comment
-
realsteel@ zo zie je maar dat iedere foto z'n waarde heeft
hier nog een paar uit 2006
Comment
-
By the way , de fotos van posting 2014 zijn :
1 - Mercury Monarch 1955 ( Canadees Model )
wat was dat een mooie wagenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
@ Robtil/ Robert : De wagen met de achterruit er nog in, is de blauwe Renault Fregate ( de achterkant zat flink onder de mos) Via Tinhunter fotos ben ik er zelfs achter gekomen dat dit een Fregate Caravelle uitvoering was met van die dikke horizontale spijlen in de grille
Er stonden trouwens in totaal 5 Fregates in het Bos
Comment
Comment