Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    @ Robtil/ Robert : De wagen met de achterruit er nog in, is de blauwe Renault Fregate ( de achterkant zat flink onder de mos) Via Tinhunter fotos ben ik er zelfs achter gekomen dat dit een Fregate Caravelle uitvoering was met van die dikke horizontale spijlen in de grille
    Er stonden trouwens in totaal 5 Fregates in het Bos

ah merci voor t herkennen...5 Fregates ???? jee zeg, ik had er maar 3 gespot...
    als ik verder denk dat er 2 dauphines lagen in het bos zul je me ook weer uit de droom kunnen helpen ??? zeg niet dat er 10 lagen want dan heb ik echt iets aan mijn ogen ...

Comment

• @ Buick : Hee Zoekplaatjes , moet ik zowaar nog gaan nadenken ook ! .
      1 - Voorspatbord van de gele Ford Customline 1955 ( boerderijveld )
      2 - Plymouth of DeSoto 1956 op 't boerderijveld ( deze was helaas al weg voor mijn allereerste bezoek )
      3 - Detail Vauxhall Wyvern E-series (4 Cil.) op Boerderijveld
      4 - Zo te zien de 49er Roadmaster in het bos
      5 - Plymouth Belvedere Club Sedan 1955 (bos)
      In totaal stonden er 5 Plymouths uit 1955 in het bos ( 1x Savoy , 3x Belvedere sedan en een Belvedere Sport Coupe

Comment

• 4 - Zo te zien de 49er Roadmaster in het bos

sorry realsteel dit is geen 49 buick
        die in het bos had zijn dak nog en dit is een 6cyl flathead
        en deze had een buick niet

Comment

• Wees gerust kerel , je hoeft niet naar de brillewinkel of oogarts Er stonden IDD maar 2 Dauphines in het bos , Op het boerderijveld een restant van eentje die ooit op z'n kant lag en in de kuil stonden er ook nog 2
          Is die Zwarte Juvaquattre sedan in het bos je ooit opgevallen ?

Comment

• @ Buick : Het is inderdaad de Roadmaster niet ( op jou foto mist er een dikke boom bij de achterkant) OKE , OKE , OKE ik ga nu toch zeggen wat velen niet hadden verwacht .
            Maar uuuuh ...........Ik weet het niet !
            ARCO HOU OP MET LACHEN JA ......

Comment

Wees gerust kerel , je hoeft niet naar de brillewinkel of oogarts Er stonden IDD maar 2 Dauphines in het bos , Op het boerderijveld een restant van eentje die ooit op z'n kant lag en in de kuil stonden er ook nog 2
              Is die Zwarte Juvaquattre sedan in het bos je ooit opgevallen ?
              Juvaquatre ?? auw mijn ogen ...
              waar stond die in de buurt ?

Comment

• die juva stond bijna naast de 54 duwbuick en bij de neus van de 53 buick conv
                ik heb nog een foto van zijn dash

ook het museum bezit onderdelen van een andere juva
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by ; 14/01/2011, 20:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
                  Juvaquatre ?? auw mijn ogen ...
                  waar stond die in de buurt ?
                  Achter de opel station (1957)

Comment

@ Buick : Het is inderdaad de Roadmaster niet ( op jou foto mist er een dikke boom bij de achterkant) OKE , OKE , OKE ik ga nu toch zeggen wat velen niet hadden verwacht .
                    Gniffel gniffel!!

Maar ik ga iets HEEL gevaarlijks zeggen als niet amerikaan kenner. Er staat namelijk 1 auto verkeerd op de kaart bij onze wereldkaart, en das een Ford 1946/48. Daar was nu alleen het chassis van over. Op de tinhunter foto's was hij nog enigsinds ok, en zag je dat hij met zijn neus de andere kant op lag (Naar de andere slopers). Op de kaart staat hij namelijk met de neus naar het weiland. Voor de vw bus (chassis in het bos staat een buick super van 1949. Naast die wagen ligt dat chassis. Ik vermoed dus dat dit die wagen is. Maar zoals gezegd ben ik geen ami kenner. Groeten Arco

Comment

• PLEASE!!!!!!! don't shoot me if i'm wrong!

Comment

@ Buick : Het is inderdaad de Roadmaster niet ( op jou foto mist er een dikke boom bij de achterkant) OKE , OKE , OKE ik ga nu toch zeggen wat velen niet hadden verwacht .

volgens mij is het een ford flathead six 1948 tot 52

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                          Achter de opel station (1957)
                          dat meen je niet! zoals zo vaak werd mijn aandacht getrokken door die ander, in dit geval de nog half witte Opel Olympia station, en dan zie ik zoiets over het hoofd....ik neem aan dat de Juva er tot het laatst nog in onderdelen gelegen heeft....

net zoals ik tijdens mijn eerste bezoek gefocust was op de Peu 404 en de FIAT van dezelfde ontwerper erachter me pas tijdens het tweede bezoek was opgevallen...
                          toont aan: mijn zwakke ogen maar ook de omvangrijkheid van Chatillon: ik had er nog wel elke maand naartoe willen gaan jarenlang!!! elke keer weer andere dingen die je ziet...

Comment

• Dat zou i het geval van mijn theorie kloppen, is namelijk een ford van 1946 tot 1948 model, dus qua 1948 zitten we op de zelfde lijn. En die overgangs jaren doen ze veel gekke dingen he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                              die juva stond bijna naast de 54 duwbuick en bij de neus van de 53 buick conv
                              ik heb nog een foto van zijn dash

ook het museum bezit onderdelen van een andere juva

Buick....een andere Juva???
                              bedoel je een andere Juva van Chatillon, lag er nog 1 ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
                                dat meen je niet! zoals zo vaak werd mijn aandacht getrokken door die ander, in dit geval de nog half witte Opel Olympia station, en dan zie ik zoiets over het hoofd....ik neem aan dat de Juva er tot het laatst nog in onderdelen gelegen heeft....

net zoals ik tijdens mijn eerste bezoek gefocust was op de Peu 404 en de FIAT van dezelfde ontwerper erachter me pas tijdens het tweede bezoek was opgevallen...
                                toont aan: mijn zwakke ogen maar ook de omvangrijkheid van Chatillon: ik had er nog wel elke maand naartoe willen gaan jarenlang!!! elke keer weer andere dingen die je ziet...
                                De Juva was helaas nog maar een berg puin, MAAR de deuren stonden incl stijl nog tegen de resten aan en waren nog zeer herkenbaar.

Comment

• En een oude tin hunter foto

Comment

• robtill@ die juva onderdelen komen uit zijn magazijn
                                    hij was al eerder gesloopt

Comment

• Ajaaa tuurlijk nu zie ik het ook welke het is , en de Humber die er naast staat herken ik nu ook (Het bier van vanmiddag is denk ik uitgewerkt)
                                      In dat geval hebben we ALLEBEI gelijk .
                                      Op deze foto heeft het dievengilde zich nog niet over deze wagen ontfermd , na de roof was er enkel een kaal onderstel over met 2 bumpers en de trekhaak , gek genoeg was ie toen ook een halve slag gedraaid wat ook te zien is op mijn eigen fotos .

Comment

Ajaaa tuurlijk nu zie ik het ook welke het is , en de Humber die er naast staat herken ik nu ook (Het bier van vanmiddag is denk ik uitgewerkt)
                                        In dat geval hebben we ALLEBEI gelijk .
                                        Op deze foto heeft het dievengilde zich nog niet over deze wagen ontfermd , na de roof was er enkel een kaal onderstel over met 2 bumpers en de trekhaak , gek genoeg was ie toen ook een halve slag gedraaid wat ook te zien is op mijn eigen fotos .
                                        Op jouw foto's klopt het waarschijnlijk idd, en dat houd meteen in dat ik je dus NOGSTEEDS niet op een foutje heb kunnen betrappen. Maar op de foto van Buick staat hij nog anders om.

MAAR ik heb een ander probleem, hoe moet ik nu aan mijn VW vrienden uit gaan leggen dat ik steeds meer Amerikanen ga herkennen?????

Any way, an other mistery solved!

Next please!

( gelukkig had ik het eens bij het goede eind dit keer, anders moest ik weer strafwerk maken voor meneer de professor)
                                        Last edited by ; 15/01/2011, 00:52.

Comment

• Welke is de zwarte? De onderste is een Caravelle, toch?

Comment

Working...
                                          X