Die onderste klopt. De bovenste is waarschijnlijk de Renault Fregat naast de Austin in het midden van het bos.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@ Gangstertje : Ja de zwarte sedan op de bovenste foto is inderdaad een Fregate ( ook een type met de dikke liggende spijlen in de grill) . Op de voorgrond het restant van de Austin A70 Hampshire.
De onderste foto is een Renault Floride of Caravelle Coupe (het dakje lag er aan de andere kant nog naast) . De Daupine die er achter staat hebben de meeste van jullie al hekend .
Maar als je goed kijkt recht boven dat stuk blauwe plaat zie je langs het weiland ook nog de achterkant van de Kaiser Manhattan uit 1951 dat was toen al ( en nu helemaal) een zeldzame wagen . Grote kans dat die bij Nekaf in Rotterdam is geassembleerd net als de Henry J
Comment
-
dan stoppen we er gewoon een andere ontsteking in
en een paar nieuwe bougie's
Comment
-
jaaa weer een mistery
ik heb dit dashboard in 94 in het veld op de foto gezet
en nu pas gevonden 1950 dodge
aleen komt deze auto op de kaart van realsteel niet voor ?????
Comment
-
Hmmm.... Ik weet wel dat er heel veel van de onderdelen die na een tijd niet meer courant beschouwd werden, gewoon gedumpt zijn op de velden, het zou dus een dumper kunnen zijn. Stond er trouwens niet zo'n wagen op die mistery zwart wit foto van die onbekende lokatie die voor 1990 geruimd is?
Comment
-
Ik meen me te herrineren dat ik dezelfde vierkante tellers ooit één keer ergens los heb zien liggen tussen een hoop andere zooi , en niet zoals op de 1994 foto nog aan een stuk auto met een stuurkolom . Maar ja er zijn in de tijd wel meer autos gesloopt of (zo lijkt het) totaal verdwenen dus het kan makkelijk zijn dat deze auto echt niet meer herkenbaar was als een auto , vooral als het chassis in stukken is gezaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenIk meen me te herrineren dat ik dezelfde vierkante tellers ooit één keer ergens los heb zien liggen tussen een hoop andere zooi , en niet zoals op de 1994 foto nog aan een stuk auto met een stuurkolom ..
het was al een krokant dashboardje en ik heb het hierna nooit meer gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenNet gevonden op het franse forum. het lege bos in Chatillon nog voor dat de laatste details nog opgeruimd werden.
(treurig)
er zijn dus nog mensen na de ruiming geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtenergens gelezen, deze man heeft 50 wagens in zijn tuin gezet om de natuur haar gang te laten gaan
http://www.michaelfroehlich.com/
Comment
-
De eerste officiele bezoeker van museum Châtillon heeft het ook enorm naar zijn zin gehad ( Zijn er ook jaarabonnementen ? )
En die tuin van die Duitser ken ik ook ja , Alle 50 autos schijnen van bouwjaar 1950 te zijn . het hele spul word met videocameras bewaakt en toestemming krijgen om er binnen te komen schijnt bijna een onmogelijke opgaaf te zijn (tenminste dat heb ik gehoord )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenDe eerste officiele bezoeker van museum Châtillon heeft het ook enorm naar zijn zin gehad ( Zijn er ook jaarabonnementen ? )
En die tuin van die Duitser ken ik ook ja , Alle 50 autos schijnen van bouwjaar 1950 te zijn . het hele spul word met videocameras bewaakt en toestemming krijgen om er binnen te komen schijnt bijna een onmogelijke opgaaf te zijn (tenminste dat heb ik gehoord )
Comment
Comment