Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die onderste klopt. De bovenste is waarschijnlijk de Renault Fregat naast de Austin in het midden van het bos.

Comment

• @ Gangstertje : Ja de zwarte sedan op de bovenste foto is inderdaad een Fregate ( ook een type met de dikke liggende spijlen in de grill) . Op de voorgrond het restant van de Austin A70 Hampshire.
      De onderste foto is een Renault Floride of Caravelle Coupe (het dakje lag er aan de andere kant nog naast) . De Daupine die er achter staat hebben de meeste van jullie al hekend .
      Maar als je goed kijkt recht boven dat stuk blauwe plaat zie je langs het weiland ook nog de achterkant van de Kaiser Manhattan uit 1951 dat was toen al ( en nu helemaal) een zeldzame wagen . Grote kans dat die bij Nekaf in Rotterdam is geassembleerd net als de Henry J

Comment

• Ik zal eens zoeken, daar moet ik nog wel een duidelijkere foto van hebben denk ik.

Comment

• Dit is geen beste foto, maar de wagen met de knik boven in het achterraam is hem.

Last edited by ; 17/01/2011, 13:10.

Comment

• Blijkbaar hadden ze toen ook al internet! Hier wordt iig reklame gemaakt voor de site van Arlon

En de sticker van de oprichter van dit moois mag ook niet ontbreken natuurlijk!

Comment

• En NU weten we waarom hij niet meer liep! Vuile contactpunten.......

Comment

• dan stoppen we er gewoon een andere ontsteking in
                en een paar nieuwe bougie's
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Jij hebt ook werkelijk ALLES he! Geweldig!

Comment

• jaaa weer een mistery

ik heb dit dashboard in 94 in het veld op de foto gezet
                    en nu pas gevonden 1950 dodge
                    aleen komt deze auto op de kaart van realsteel niet voor ?????
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hmmm.... Ik weet wel dat er heel veel van de onderdelen die na een tijd niet meer courant beschouwd werden, gewoon gedumpt zijn op de velden, het zou dus een dumper kunnen zijn. Stond er trouwens niet zo'n wagen op die mistery zwart wit foto van die onbekende lokatie die voor 1990 geruimd is?

Comment

• Ik meen me te herrineren dat ik dezelfde vierkante tellers ooit één keer ergens los heb zien liggen tussen een hoop andere zooi , en niet zoals op de 1994 foto nog aan een stuk auto met een stuurkolom . Maar ja er zijn in de tijd wel meer autos gesloopt of (zo lijkt het) totaal verdwenen dus het kan makkelijk zijn dat deze auto echt niet meer herkenbaar was als een auto , vooral als het chassis in stukken is gezaagd.

Comment

• Tja, dat kan ook, want losse chassis, stonden/lagen er bij de vleet.

Comment

• Net gevonden op het franse forum. het lege bos in Chatillon nog voor dat de laatste details nog opgeruimd werden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                              Ik meen me te herrineren dat ik dezelfde vierkante tellers ooit één keer ergens los heb zien liggen tussen een hoop andere zooi , en niet zoals op de 1994 foto nog aan een stuk auto met een stuurkolom ..
                              dit kan kloppen
                              het was al een krokant dashboardje en ik heb het hierna nooit meer gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                Net gevonden op het franse forum. het lege bos in Chatillon nog voor dat de laatste details nog opgeruimd werden.
                                ik heb het ook gezien
                                (treurig)
                                er zijn dus nog mensen na de ruiming geweest

Comment

• de kop is eraf
                                  de eerst officieele bezoeker van musée châtillon is geweest
                                  en het was gezellig

Comment

• Klopt! er staan ook niet zomaar wagens he, maar ook hele dure. Hij ziet het als kunst....

Comment

• De eerste officiele bezoeker van museum Châtillon heeft het ook enorm naar zijn zin gehad ( Zijn er ook jaarabonnementen ? )
                                      En die tuin van die Duitser ken ik ook ja , Alle 50 autos schijnen van bouwjaar 1950 te zijn . het hele spul word met videocameras bewaakt en toestemming krijgen om er binnen te komen schijnt bijna een onmogelijke opgaaf te zijn (tenminste dat heb ik gehoord )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                        De eerste officiele bezoeker van museum Châtillon heeft het ook enorm naar zijn zin gehad ( Zijn er ook jaarabonnementen ? )
                                        En die tuin van die Duitser ken ik ook ja , Alle 50 autos schijnen van bouwjaar 1950 te zijn . het hele spul word met videocameras bewaakt en toestemming krijgen om er binnen te komen schijnt bijna een onmogelijke opgaaf te zijn (tenminste dat heb ik gehoord )
                                        Klopt allemaal!

Comment

Working...
                                        X