Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
tinhunter heeft er mooie foto's gemaakt
ik vind het geweldig zo'n man met zijn eigen wrakken
In zekere zin ben ik het met je eens. Het is alleen dood en dood zonder dat hij gerestaureerde wagens heeft genomen, en geen wrakken (bron: autokampioen van jaren terug). De tuin is erg mooi geworden idd.
Heerlijk , door dit tafereel werd je altijd begroet als je over dat weggetje kwam aanlopen.
Het rode Taunusje P6 en de 56er Mercury , met daar achter de wit met gele Ford Taunus 17M P2 . Nu een saai kaal veldje.
@ Buick : Op die fotos staat teveel om allemaal te noemen ik doe dus alleen de vierde.
Helemaal links enkele blauwgrijze delen van een Amerikaanse Ford sedan 1947/48 , Dan middenin met dat stuur was een witte Ford V8 Coupe 1947/48 en de grote motorkap rechts is van de Buick 1946 die wat naar achter stond.
Maar kijk eens naar die kerel links ,Die is wel 4 meter lang .
En natuurlijk Tinhunter Herzlich willkommen .
Dat Bedford CF bestelwagentje en de Fiat Tractor vind ik ook leuke vondsten , hoewel de laatste zo te zien nog als werkpaard word gebruikt .
Enne , het soort kevers dat in een container zit is meestal een kakkerlak .
Comment