Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mooi bakbeest die ambulance , de politie van Rotterdam heeft ooit met een soortgelijk type gereden wat C10 heette
@ Lord : Uw interieur foto Fiat 1100 is een taunus 12M (P4) ,op mijn eigen fotos zie je dat de zelfde repen plafond stof los hangen en dat ronde ding op de achterbank .
De zwarte wagen op zijn kop is een Amerikaanse Ford uit 1955 of 1956
Comment
-
en wil je nou eens lachen? Dat ronde ding/ wielcover van mogelijkerwijs de austin, heb ik in die auto gelegd. Want die lag buiten op een plek waar hij vertrappeld dreigde te raken, en dat was erg zonde. Hij was namelijk nog goed bruikbaar (lees niet rot). Hij was dan ook het jaar er na weg. Hopenlijk is hij goed terecht gekomen.
Toevallig bij iemand van het forum???????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Buick : HOERA .... Ik ben er nu met zekerheid achter wat die onbekende cabine is(dus geen Peugeot , daar had ik al m'n twijfels over )
Ben ik er net achter dat het een Ford Thames D4/D6 uit de jaren 50 is kom jij onbewust met een 100% bevestiging hiervan , bij posting 2018 2e foto ligt de motorkap van dat ding gewoon achterop de kofferbak van die Plymouth Valiant .
Jippie! Heb ik het toch niet verkeerd in mijn gedachten gehad dat het ding te groot was voor een peugeot!Kon het me al echt niet voorstellen dat het een "semi" personenwagen was. En al weer bedankt meneer Dokter Real steel!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenMooi bakbeest die ambulance , de politie van Rotterdam heeft ooit met een soortgelijk type gereden wat C10 heette
@ Lord : Uw interieur foto Fiat 1100 is een taunus 12M (P4) ,op mijn eigen fotos zie je dat de zelfde repen plafond stof los hangen en dat ronde ding op de achterbank .
De zwarte wagen op zijn kop is een Amerikaanse Ford uit 1955 of 1956
Dat ding ligt in een Ford. Mea culpa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenDit is een Peugeot in de Ardèche
Foto van Benoit Fezay alias Zorro 07
Aha! Logisch dat ik hem niet kende als zijnde een chatillonnees.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichtenen wil je nou eens lachen? Dat ronde ding/ wielcover van mogelijkerwijs de austin, heb ik in die auto gelegd. Want die lag buiten op een plek waar hij vertrappeld dreigde te raken, en dat was erg zonde. Hij was namelijk nog goed bruikbaar (lees niet rot). Hij was dan ook het jaar er na weg. Hopenlijk is hij goed terecht gekomen.
Toevallig bij iemand van het forum???????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtensorry ik heb dat ronde ding NIET aan het museum kunnen toevoegen
Groeten arco
Comment
-
Hee ik zie wel een ander onderdeel dat gered is , dat is namelijk het frontje van de Renault R8 (ligt op de achterklep van de Taunus ) . Die hangt nu bij iemand in de tuin aan de schutting , Ik dacht dat het bij gangstertje was .
< dat kleine fotootje heb ik 2 jaar geleden in Engeland gemaakt op een mini versie van Chattilon . Het is een Austin A40 Somerset
Comment
-
@ Arco : Toch jammer dat we allebei een foto blijken te hebben van een verschillende cabine . Die van mij is van de Thames en heeft geen chromen raamlijsten terwijl jouw foto van later is en wel raamlijsten heeft die weer niet overeen komen met de Thames .
1 raadsel opgelost en 1 nieuwe erbij .
Comment
-
weer een raadseltje opgelost !
Die reservewieldekseldinges is dus van een oud type Citroen Traction Avant en is 1 van de drie verschillende die ik na wat graafwerk op internet heb gevonden .
Grote kans dat dit van de zelfde wagen is als waar Arco de achterbumper met een stuk onderstel van heeft gevonden . die bumper mocht hij toen wel hebben van Bernard en pronkt nu in zijn huiskamer aan de muur .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenHee ik zie wel een ander onderdeel dat gered is , dat is namelijk het frontje van de Renault R8 (ligt op de achterklep van de Taunus ) . Die hangt nu bij iemand in de tuin aan de schutting , Ik dacht dat het bij gangstertje was .
< dat kleine fotootje heb ik 2 jaar geleden in Engeland gemaakt op een mini versie van Chattilon . Het is een Austin A40 Somerset
Groeten Arco
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Arco : Toch jammer dat we allebei een foto blijken te hebben van een verschillende cabine . Die van mij is van de Thames en heeft geen chromen raamlijsten terwijl jouw foto van later is en wel raamlijsten heeft die weer niet overeen komen met de Thames .
1 raadsel opgelost en 1 nieuwe erbij .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenDie reservewieldekseldinges is dus van een oud type Citroen Traction Avant en is 1 van de drie verschillende die ik na wat graafwerk op internet heb gevonden .
Grote kans dat dit van de zelfde wagen is als waar Arco de achterbumper met een stuk onderstel van heeft gevonden . die bumper mocht hij toen wel hebben van Bernard en pronkt nu in zijn huiskamer aan de muur .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenOok die lag op de grond! Ik heb hem opgeraapt omdat een van mijn reisgenoten er vol boven op stond. ergens moet ik er een foto van hebben, dan zie je de verse afgevallen grond er nog naast liggen.
Groeten Arco
Comment
Comment