Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
    mooie bak
    en nog helemaal compleet
    dat zie je niet vaak
    Enkel de lichten ontbreken

Comment

• En nu terug naar zuid Belgie
      Renault 8

Fiat 1100

Ford + Renault

?

Comment

• Mooi bakbeest die ambulance , de politie van Rotterdam heeft ooit met een soortgelijk type gereden wat C10 heette
        @ Lord : Uw interieur foto Fiat 1100 is een taunus 12M (P4) ,op mijn eigen fotos zie je dat de zelfde repen plafond stof los hangen en dat ronde ding op de achterbank .
        De zwarte wagen op zijn kop is een Amerikaanse Ford uit 1955 of 1956

Comment

• en wil je nou eens lachen? Dat ronde ding/ wielcover van mogelijkerwijs de austin, heb ik in die auto gelegd. Want die lag buiten op een plek waar hij vertrappeld dreigde te raken, en dat was erg zonde. Hij was namelijk nog goed bruikbaar (lees niet rot). Hij was dan ook het jaar er na weg. Hopenlijk is hij goed terecht gekomen.
          Toevallig bij iemand van het forum???????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
            @ Buick : HOERA .... Ik ben er nu met zekerheid achter wat die onbekende cabine is(dus geen Peugeot , daar had ik al m'n twijfels over )
            Ben ik er net achter dat het een Ford Thames D4/D6 uit de jaren 50 is kom jij onbewust met een 100% bevestiging hiervan , bij posting 2018 2e foto ligt de motorkap van dat ding gewoon achterop de kofferbak van die Plymouth Valiant .

Jippie! Heb ik het toch niet verkeerd in mijn gedachten gehad dat het ding te groot was voor een peugeot!Kon het me al echt niet voorstellen dat het een "semi" personenwagen was. En al weer bedankt meneer Dokter Real steel!!!

Comment

• Maar dat schept meteen weer een nieuwe vraag:

Wie is dit? En waar resideerde hij exact?

Comment

• Dit is een Peugeot in de Ardèche
                Foto van Benoit Fezay alias Zorro 07

Comment

Mooi bakbeest die ambulance , de politie van Rotterdam heeft ooit met een soortgelijk type gereden wat C10 heette
                  @ Lord : Uw interieur foto Fiat 1100 is een taunus 12M (P4) ,op mijn eigen fotos zie je dat de zelfde repen plafond stof los hangen en dat ronde ding op de achterbank .
                  De zwarte wagen op zijn kop is een Amerikaanse Ford uit 1955 of 1956
                  Inderdaad Mr Realsteel
                  Dat ding ligt in een Ford. Mea culpa

Last edited by ; 23/01/2011, 15:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                    Dit is een Peugeot in de Ardèche
                    Foto van Benoit Fezay alias Zorro 07

Aha! Logisch dat ik hem niet kende als zijnde een chatillonnees.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                      en wil je nou eens lachen? Dat ronde ding/ wielcover van mogelijkerwijs de austin, heb ik in die auto gelegd. Want die lag buiten op een plek waar hij vertrappeld dreigde te raken, en dat was erg zonde. Hij was namelijk nog goed bruikbaar (lees niet rot). Hij was dan ook het jaar er na weg. Hopenlijk is hij goed terecht gekomen.
                      Toevallig bij iemand van het forum???????
                      sorry ik heb dat ronde ding NIET aan het museum kunnen toevoegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                        sorry ik heb dat ronde ding NIET aan het museum kunnen toevoegen
                        Jammer! Ik koesterde toch wel stiekem een beetje hoop dat hij in het museum lag. Maar gegarandeerd dat de ene die het mee nam weet wat het is en dat hij/zij er iets mee kan.
                        Groeten arco

Comment

• Hee ik zie wel een ander onderdeel dat gered is , dat is namelijk het frontje van de Renault R8 (ligt op de achterklep van de Taunus ) . Die hangt nu bij iemand in de tuin aan de schutting , Ik dacht dat het bij gangstertje was .
                          < dat kleine fotootje heb ik 2 jaar geleden in Engeland gemaakt op een mini versie van Chattilon . Het is een Austin A40 Somerset

Comment

• @ Arco : Toch jammer dat we allebei een foto blijken te hebben van een verschillende cabine . Die van mij is van de Thames en heeft geen chromen raamlijsten terwijl jouw foto van later is en wel raamlijsten heeft die weer niet overeen komen met de Thames .
                            1 raadsel opgelost en 1 nieuwe erbij .

Comment

• weer een raadseltje opgelost !

Die reservewieldekseldinges is dus van een oud type Citroen Traction Avant en is 1 van de drie verschillende die ik na wat graafwerk op internet heb gevonden .
                              Grote kans dat dit van de zelfde wagen is als waar Arco de achterbumper met een stuk onderstel van heeft gevonden . die bumper mocht hij toen wel hebben van Bernard en pronkt nu in zijn huiskamer aan de muur .

Comment

Hee ik zie wel een ander onderdeel dat gered is , dat is namelijk het frontje van de Renault R8 (ligt op de achterklep van de Taunus ) . Die hangt nu bij iemand in de tuin aan de schutting , Ik dacht dat het bij gangstertje was .
                                < dat kleine fotootje heb ik 2 jaar geleden in Engeland gemaakt op een mini versie van Chattilon . Het is een Austin A40 Somerset
                                Ook die lag op de grond! Ik heb hem opgeraapt omdat een van mijn reisgenoten er vol boven op stond. ergens moet ik er een foto van hebben, dan zie je de verse afgevallen grond er nog naast liggen.
                                Groeten Arco

Comment

@ Arco : Toch jammer dat we allebei een foto blijken te hebben van een verschillende cabine . Die van mij is van de Thames en heeft geen chromen raamlijsten terwijl jouw foto van later is en wel raamlijsten heeft die weer niet overeen komen met de Thames .
                                  1 raadsel opgelost en 1 nieuwe erbij .
                                  Dat MEEN je niet!

Comment

Die reservewieldekseldinges is dus van een oud type Citroen Traction Avant en is 1 van de drie verschillende die ik na wat graafwerk op internet heb gevonden .
                                    Grote kans dat dit van de zelfde wagen is als waar Arco de achterbumper met een stuk onderstel van heeft gevonden . die bumper mocht hij toen wel hebben van Bernard en pronkt nu in zijn huiskamer aan de muur .
                                    Uhhmmmm bij mij hangt een voorbumper aan de muur toch???????

Comment

• Hier de gewraakte kabine van uit een andere hoek, iemand ideeën?????

Comment

• Er zijn trouwens ERG veel Buicks waar plaatwerk van afgezaagd en zelfs gekapt was zie ik steeds. Maar deze is echt geterroriseerd! Kijk eens hoe lomp dat plaatwerk verwijdert is!!!!! Mijn nichtje van 4 kan het nog beter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                          Ook die lag op de grond! Ik heb hem opgeraapt omdat een van mijn reisgenoten er vol boven op stond. ergens moet ik er een foto van hebben, dan zie je de verse afgevallen grond er nog naast liggen.
                                          Groeten Arco

Comment

Working...
                                          X