Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@ Arco , er zat een bumpersticker op jouw bumper daarom was ik er eigenlijk van uitgegaan dat het een achterbumper was .
@ Lord , Mooie shots weer alleen de Customline is een 53er , die er rechts naast op zijn kop ligt is wel uit 55 of 56 en rechts daarvan stond die gele die ook uit 55 was .
Er stonden over de 3 velden verdeeld best veel USA Fords en sommige bouwjaren kun je enkel door kleine details uit elkaar houden.
Heeft u trouwens nog contact gehad met die man die de fotos uit 1976 heeft , die zijn echt super
Groeten Realsteel .
@ Arco , Nu moest ik het gewoon weten wat het voor cabine was en wat denk je ..... een grote Engelse site met duizenden Truck fotos doorgespit en gegraven .
Conclusie .... het zijn zusjes het zelfde model is als Fordson en Ford Thames gebouwd en zijn zowel met vaste ramen en openklapbare gemaakt.
Zoek 'm maar eens op het type staat alom bekend als ET6 .
Maar van welke was dan die motorkap ?????
@ Arco , Nu moest ik het gewoon weten wat het voor cabine was en wat denk je ..... een grote Engelse site met duizenden Truck fotos doorgespit en gegraven .
Conclusie .... het zijn zusjes het zelfde model is als Fordson en Ford Thames gebouwd en zijn zowel met vaste ramen en openklapbare gemaakt.
Zoek 'm maar eens op het type staat alom bekend als ET6 .
Maar van welke was dan die motorkap ?????
Dat hadden we kunnen weten!!!!!!! Weet je nog bij die niet digitale foto's? Daar zat ene bij met een detail opname van die fordson kap en het embleem!
dat lijkt mij ook een dak van een vrachtwagentje
met een spijl in de voorruit
al deze daken van vrachtwagens verklaren wel het aantal wielen wat er voor deze wagens lag
Nee helaas. De ruitjes van deze lopen veel rechter dan bij de matador. We zijn er in princiepecuit dat het een Ford Thames of een Fordson Thames is. Probleem is alleen dat ze erbeide gelegen hebben, en we dus niet weten welke van de 2 het is. Maar bedankt voor het mee denken natuurlijk!
De motorkap van posting 2018 is aan zekerheid grenzend toch een Fordson. De gaten zitten namelijk net zoals het logo van de fordson loopt op die foto van mij. Ook het sierstripje dat er nog op zit staat op mijn foto.
Het dak van posting 2113 is van een onbekende 4 deurs die niet op mijn plattegrond staat.
Als je goed kijkt zie je de C stijl nog gebogen aan de achterkant zitten terwijl de B stijl los op de voorgrond ligt .
Op posting 2073 staat deze carrosserie nog wat beter overeind , kijk tussen de man en het struikje ,en op een tinhunter foto zit de B stijl er nog in .
Ik gok zelf dat het uit de Chrysler/Dodge/Plymouth/Desoto group komt tussen 1949 en 52
Comment