Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is niet waar ik hem had achtergelaten

Ik heb hem hier gelegd (geleende foto)

Comment

• Opel rekord C

Ford customline 1955

Borgward Isabella station

Ford taunus 12m P4

Comment

• @ Arco , er zat een bumpersticker op jouw bumper daarom was ik er eigenlijk van uitgegaan dat het een achterbumper was .
        @ Lord , Mooie shots weer alleen de Customline is een 53er , die er rechts naast op zijn kop ligt is wel uit 55 of 56 en rechts daarvan stond die gele die ook uit 55 was .
        Er stonden over de 3 velden verdeeld best veel USA Fords en sommige bouwjaren kun je enkel door kleine details uit elkaar houden.
        Heeft u trouwens nog contact gehad met die man die de fotos uit 1976 heeft , die zijn echt super
        Groeten Realsteel .

Comment

• Ik heb juist een mailtje gestuurd.
          Afwachten dus...

Comment

• Nog een Fordson / Thames !!!

@ Arco , Nu moest ik het gewoon weten wat het voor cabine was en wat denk je ..... een grote Engelse site met duizenden Truck fotos doorgespit en gegraven .
            Conclusie .... het zijn zusjes het zelfde model is als Fordson en Ford Thames gebouwd en zijn zowel met vaste ramen en openklapbare gemaakt.
            Zoek 'm maar eens op het type staat alom bekend als ET6 .
            Maar van welke was dan die motorkap ?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
              @ Arco , Nu moest ik het gewoon weten wat het voor cabine was en wat denk je ..... een grote Engelse site met duizenden Truck fotos doorgespit en gegraven .
              Conclusie .... het zijn zusjes het zelfde model is als Fordson en Ford Thames gebouwd en zijn zowel met vaste ramen en openklapbare gemaakt.
              Zoek 'm maar eens op het type staat alom bekend als ET6 .
              Maar van welke was dan die motorkap ?????
              Dat hadden we kunnen weten!!!!!!! Weet je nog bij die niet digitale foto's? Daar zat ene bij met een detail opname van die fordson kap en het embleem!
              Last edited by ; 25/01/2011, 21:37.

Comment

• Heb je evt een 2e foto of een digi uitvoering voor me van die cabine die jij hebt? Of heeft dit er iets mee te maken? Zo niet, wat is het dan?????

Last edited by ; 25/01/2011, 00:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                  Ik heb juist een mailtje gestuurd.
                  Afwachten dus...
                  Spannend!!!!!

Comment

• dat lijkt mij ook een dak van een vrachtwagentje
                    met een spijl in de voorruit
                    al deze daken van vrachtwagens verklaren wel het aantal wielen wat er voor deze wagens lag

Comment

• cabine:

tempo matador?

Comment

• zie gaatjes aan de rechterbovenkant voorkabine
                        ik denk tempo matador zie ruitewisser tempo matador

Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                        Hier de gewraakte kabine van uit een andere hoek, iemand ideeën?????

Comment

• Nee helaas. De ruitjes van deze lopen veel rechter dan bij de matador. We zijn er in princiepecuit dat het een Ford Thames of een Fordson Thames is. Probleem is alleen dat ze erbeide gelegen hebben, en we dus niet weten welke van de 2 het is. Maar bedankt voor het mee denken natuurlijk!

Comment

• De motorkap van posting 2018 is aan zekerheid grenzend toch een Fordson. De gaten zitten namelijk net zoals het logo van de fordson loopt op die foto van mij. Ook het sierstripje dat er nog op zit staat op mijn foto.

Comment

• Het dak van posting 2113 is van een onbekende 4 deurs die niet op mijn plattegrond staat.
                              Als je goed kijkt zie je de C stijl nog gebogen aan de achterkant zitten terwijl de B stijl los op de voorgrond ligt .
                              Op posting 2073 staat deze carrosserie nog wat beter overeind , kijk tussen de man en het struikje ,en op een tinhunter foto zit de B stijl er nog in .
                              Ik gok zelf dat het uit de Chrysler/Dodge/Plymouth/Desoto group komt tussen 1949 en 52

Comment

• hier een paar plaatjes uit het museum
                                het moet nog verder uitgewerkt worden en er moeten meer foto's bij
                                maar het begin is er

I hope you all like it
                                Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by ; 26/01/2011, 20:22.

Comment

• heel mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                    hier een paar plaatjes uit het museum
                                    het moet nog verder uitgewerkt worden en er moeten meer foto's bij
                                    maar het begin is er

I hope you all like it

Gaaf!

Comment

• Geweldig !

Comment

• Nieuwe Tin Hunter foto's van de LLoyd bus en de Kaiser Manhatan!!!! De tank van het busje heb ik wel nog zien liggen en staat zelfs op mijn foto's.

Comment

• En Tin Hunter foto's van de Buick Cabrio, de Desoto en de Kaiser henry J

Comment

Working...
                                          X