Opgepast, niet voor gevoelige kijkers
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenWelke wagen is dit ?
derhqlve zal ik al eens beginnen: zal wel Ford sedan 1949 of 1950 zijn...
Realsteel aan jou als DE kenner de eer om de oplossing te geven...
groetjes
Robert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenik heb altijd gedacht dat die panpan wit was
nu blijkt hij rood
je leert er iedere keer bij
Ow ja, je kunt het ook zien, deze staat aan het middenpad, dus is dut de pl17 met 100% zekerheid
Comment
-
als je het over een uitelkaar gevallen auto heb is deze het wel
of een heel smal kevertjeBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Nee hoor "k ben d'r nog . Ik zit al een hele week te klooien met een oorontsteking en voelde me gisteren te belabberd om te kompjoeteren.
Zo dan !!!! er zijn in de tussentijd mooie en interessante fotos bij gekomen .
Ja die Ford sedan is inderdaad een Custom of Deluxe uit 1951
Op posting 2126 2e foto zie je ook de voorkant van de LLoyd LP 400 op z'n kop liggen.
Als het goed is zet ik woensdag met meneer de tovenaar wat van mijn fotos op dit topic .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenals je het over een uitelkaar gevallen auto heb is deze het wel
of een heel smal kevertje
die kever is een verhaal apart!
Eerste jaar dat ik er kwam was het alleen een onderstel een zijwand met er aan de kattenbak en de motor te vinden en waren de andere onderdelen niet te vinden op het dak na (was enige kever daar met een vouwdak, dus heel herkenbaar)
Jaar 2: alle onderdelen zoals de zijwanden dak spatborden en zo voort allemaal terecht en lagen ze naast de 1958/1959 opel kapitan "schlusselloch"
Jaar drie: stond de kever er bij zoals op jouw foto
Jaar 4: Krijg nou wat! Heel het ding stond weer losjes in elkaar.
Dat gekke ding ging VOORUIT ipv achteruit qua staat.
Ik wilde toen eigenlijk nog een jaar of 4 wachten en dan een bod doen op die kever, dan was hij waarschijnlijk al gerestaureerd geweest Als er niet geruimd was ten minste.
Comment
-
mischien een vreemde foto
maar dankzij hem hebben wij nu een mooie hobby
als hij eens wistBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik heb zo'n vermoeden dat hij ons stuk voor stuk hoofdschuddend een schouderklopje zou geven en gedacht zou hebben "Die hebben ze niet op een rijtje". Voor hem was het immers voor al werk, en geen hobby gekte.
Maar das allemaal een vermoeden. Kende de man helaas zelf niet persoonlijk.
In iedergeval heeft zijn erfenis een flinke impact gehad op vele mensen. Moge hij rusten in vrede.
Comment
Comment