Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opgepast, niet voor gevoelige kijkers

Comment

• Auw! Dat doet pijn aan het hart, maar het is ook wel weer mooi eigenlijk!

Comment

• Welke wagen is dit ?

Comment

• Die Panhard en VW kever waar recent achter gevraagd werd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
            Welke wagen is dit ?

Realsteel is wellicht op vakantie
            derhqlve zal ik al eens beginnen: zal wel Ford sedan 1949 of 1950 zijn...

Realsteel aan jou als DE kenner de eer om de oplossing te geven...

groetjes
            Robert

Comment

• Als ik de goeie heb gevonden op de kaart, dan is het idd zo'n ford maar uit 1951. Maar nu ook nog helemaal kompleet:
              Ford Custom Deluxe 1951 met in amerika de bijnaam "shoebox Ford"
              Last edited by ; 27/01/2011, 23:09.

Comment

• @lord: Aparte foto van die panhard. De kever had ik ook zo op de foto. Ik zocht toen eigenlijk een foto van het complete beestje. Die is inmiddels gelokaliseerd! (Danke Tin Hunter!)
                Thanks any way Lord of Scoot!

Comment

• ik heb altijd gedacht dat die panpan wit was
                  nu blijkt hij rood
                  je leert er iedere keer bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                    ik heb altijd gedacht dat die panpan wit was
                    nu blijkt hij rood
                    je leert er iedere keer bij
                    Er stonden een rode panhard pl 17 en een witte dyna. Waarschijnlijk heb je de verkeerde ingedachten? Groeten Arco

Ow ja, je kunt het ook zien, deze staat aan het middenpad, dus is dut de pl17 met 100% zekerheid

Comment

• ik hoop dat tin van deze auto meer foto's heeft

Comment

• Wie weet! We zullen het gaan merken he.

Comment

• Profeeeeesooooorrrrrrrrr!!!!!!(lees: Real Steel)

Bent u gevlucht????

Of issu gewoon pleite aan 't wezen??

Comment

• mischien een pomputer breakdown

Comment

• als je het over een uitelkaar gevallen auto heb is deze het wel
                              of een heel smal kevertje
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nee hoor "k ben d'r nog . Ik zit al een hele week te klooien met een oorontsteking en voelde me gisteren te belabberd om te kompjoeteren.
                                Zo dan !!!! er zijn in de tussentijd mooie en interessante fotos bij gekomen .
                                Ja die Ford sedan is inderdaad een Custom of Deluxe uit 1951
                                Op posting 2126 2e foto zie je ook de voorkant van de LLoyd LP 400 op z'n kop liggen.
                                Als het goed is zet ik woensdag met meneer de tovenaar wat van mijn fotos op dit topic .

Comment

• Ai! das niet best. Ik wens uwe hoogheid de dokter een spoedig herstel toe. Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Groeten aan de tovenaar en de vrouw des huizes!

Comment

• jaaa
                                    beterschap jack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                      als je het over een uitelkaar gevallen auto heb is deze het wel
                                      of een heel smal kevertje
                                      Ja die eersten zijn al uitgebreid beschreven idd. In de kuil tegen de wand links naast de frazier manhattan, en zijn een ford coupe en een wagen die even niet te binnen schiet. MAAAAAAARRRRR
                                      die kever is een verhaal apart!

Eerste jaar dat ik er kwam was het alleen een onderstel een zijwand met er aan de kattenbak en de motor te vinden en waren de andere onderdelen niet te vinden op het dak na (was enige kever daar met een vouwdak, dus heel herkenbaar)

Jaar 2: alle onderdelen zoals de zijwanden dak spatborden en zo voort allemaal terecht en lagen ze naast de 1958/1959 opel kapitan "schlusselloch"

Jaar drie: stond de kever er bij zoals op jouw foto

Jaar 4: Krijg nou wat! Heel het ding stond weer losjes in elkaar.

Dat gekke ding ging VOORUIT ipv achteruit qua staat.

Ik wilde toen eigenlijk nog een jaar of 4 wachten en dan een bod doen op die kever, dan was hij waarschijnlijk al gerestaureerd geweest Als er niet geruimd was ten minste.

Comment

• mischien een vreemde foto
                                        maar dankzij hem hebben wij nu een mooie hobby
                                        als hij eens wist
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik heb zo'n vermoeden dat hij ons stuk voor stuk hoofdschuddend een schouderklopje zou geven en gedacht zou hebben "Die hebben ze niet op een rijtje". Voor hem was het immers voor al werk, en geen hobby gekte.

Maar das allemaal een vermoeden. Kende de man helaas zelf niet persoonlijk.

In iedergeval heeft zijn erfenis een flinke impact gehad op vele mensen. Moge hij rusten in vrede.

Comment

Working...
                                          X