Het artikel is geschreven door Mattijs Drost. Staat op de linker pagina in vertikale richting geschreven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenHet artikel is geschreven door Mattijs Drost. Staat op de linker pagina in vertikale richting geschreven.
Comment
-
Ha ha ik was dus ook al bij de tijdschriftenzaak geweest ,maar ik zie dat mijn nieuwtje al geen nieuws meer is (ik heb em dus net ook gekocht)
Dan spring ik zo op de fiets en rijd even naar het huis van de tovenaar om wat fotos te plaatsen ,tot zo !! (gaan we simsalabim en hocus-pocus doen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenHa ha ik was dus ook al bij de tijdschriftenzaak geweest ,maar ik zie dat mijn nieuwtje al geen nieuws meer is (ik heb em dus net ook gekocht)
Dan spring ik zo op de fiets en rijd even naar het huis van de tovenaar om wat fotos te plaatsen ,tot zo !! (gaan we simsalabim en hocus-pocus doen )
Neeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! net vanavond heb ik vergadering...... daar kan ik dus bij voorbaat al mijn gedachten niet meer bij houden! Ik wacht de foto's af in spanning!
Comment
-
Alle 5 de Renault Fregates
Comment
-
Nr 1 Panhard Pl 17
Nr 2 Fiat 1100E
Nr 3 DKW F102
Nr 4 Lloyd lt 500/600
Nr 5 Lloyd lp 400
Comment
-
Nr 1 Desoto Diplomat 1953
Nr 2 Desoto Diplomat 1959
Nr 3 Henry J Voorkant
Nr 4 Kaiser Manhattan 1951
Nr 5 Fordson / thames ET6
Comment
-
Chrysler Windsor / Newyorker 1946/1948
En een zelfde auto nog in goede staat .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichtenik moet zeggen dat ik ook nog geen tijd had gehad om te lezen op dat moment, maar had het even voor je opgezocht.
Bedankt voor de melding van het artikel, velen van het forum zullen nu wel naar de winkel aan het rennen zijn.
''uh was der toch aan de hand, das al de zoveelste K&T die verkocht wordt, normaal kraait er geen haan naar....''
oh nee; niet nog meer fotos, ben bezig ze allemaal op te slaan op de pc, maar telkens als ik een beetje begin in te lopen tov de laatste pagina's, komt die realsteel weer met nieuwe dingen
maar ga vooral maar door Realsteel merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenja jack
fijn dat je ook foto's plaatst
schitterend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenTip! Ik sla ze meteen op, maar das niet wat ik bedoelde. Ik heb alleen van dit forum en het franse forum al 2 mappen met foto's! In totaal al zo'n ruime 700. Je hebt dus nog wel even te gaan!
gelukkig plaats jij er niet zo veel als realsteel en lord of Michiel de Ruyter ...houdt het enigszins te doen....
dan heb jij vast en zeker ook wat meer foto's van de peu 203 berline in het bos middenrij een 100 tal meters verwijderd van de Opel Olympia caravan ? die vind ik relatief weinig op de fotos terug...ik heb er helaas geen achterkant van, wel de voorkant, die hangt hier aan de muur als canvasdoek...
heeft iemand een foto van die 203, dan kan ik hem opslaan op mijn pc..
geeft maar weer aan: ik had nog 5 extra bezoeken kunnen afleggen aan Chatillon: telkens weer andere dingen die je opvallen en fotografeert....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichtenvertel mij wat...net begonnen maar ik heb er nu al 200 en het blijft maar komen, van alle kanten nieuwe oude foto's...ik kom echt tijd te kort om deze uit de hand gelopen ''ziekte'' te kunnen combineren met dagelijkse job, vriendin, vrienden en urban tochten..
gelukkig plaats jij er niet zo veel als realsteel en lord of Michiel de Ruyter ...houdt het enigszins te doen....
dan heb jij vast en zeker ook wat meer foto's van de peu 203 berline in het bos middenrij een 100 tal meters verwijderd van de Opel Olympia caravan ? die vind ik relatief weinig op de fotos terug...ik heb er helaas geen achterkant van, wel de voorkant, die hangt hier aan de muur als canvasdoek...
geeft maar weer aan: ik had nog 5 extra bezoeken kunnen afleggen aan Chatillon: telkens weer andere dingen die je opvallen en fotografeert....
Maar ik ben bang dat ik van de achterkant ook geen foto's heb. Ook niet bij de web finds. Mocht ik wat vinden, dan zal ik het posten. Groeten Arco
Comment
-
Dat klopt wat je zegt. Telkens maak je weer andere foto's, ook al is het bos steeds nagenoeg het zelfde. Dat zie je ook bij mijn foto's op de site , je ziet elk jaar dat we terug komen wel weer een andere invals hoek van de manier van het maken van de foto's. Vooral laatste jaar heb ik bij voorbeeld veel meer met details gewerkt zoals stickers en dashboards etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichtenvertel mij wat...net begonnen maar ik heb er nu al 200 en het blijft maar komen, van alle kanten nieuwe oude foto's...ik kom echt tijd te kort om deze uit de hand gelopen ''ziekte'' te kunnen combineren met dagelijkse job, vriendin, vrienden en urban tochten..
Ook Urbanner? Geweldige hobby....
Comment
-
@ Robtil : Ik heb net even voor je gekeken in mijn fotomappen en ik heb van allebei de 203 Berlines ook de achterkant op foto , maar die ene die je bedoeld is wel flink gehavend omdat er zo'n stuk boom op was gevallen . plaatsen kan wel even duren want ik ben afhankelijk van mijn tovenaar Arie (trouwens bedankt voor de hulp )
Groeten Reelsteel .
Comment
Comment