Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Your welcome m8
    Enjoy

Comment

• Mijn eerste Chatillon bezoek :
      Dat was dus vanaf de hoofdweg de aarden wal op en daar direct het bos in . Tussen de losse takken en omgevallen bomen doorklauterend dacht ik nog "hoe kunnen hier nu autos staan ,zit ik hier wel goed ?" . Tot ik opeens pal voor de peugeot 202 stond die op dat hoekje lag , En toen zag ik dus die hele lange rij tussen de bomen . WAUW dat maakte indruk
      Andere keren kwam ik via de jullie bekende weg binnen

Comment

• ik kwan als eerste op het veld in het dorp nadat we naar de eigenaar waren geweest voor toestemming en een briefje meekregen
        dan naar het bos en als afsluiting het boederij veld

als ik het goed begrijp zijn jullie er alemaal ilegaal geweest

Comment

• @Taunomatic: zeer mooie pics
          @Realsteel: wederom bedankt voor een naam te geven aan mijn foto's.
          @Buick: De eerste keer ben ik alleen en illegaal het bos ingetrokken, mijn hart heeft toen uren aan een stuk door aan hoge snelheid geklopt ook door de schrik ( ik ben eens achtervolgd geweest door een kolos van een hond )

Comment

• Ik ben door een link van een site over Kaufdorf achter het bestaan van Chatillon gekomen ,Die vermeldde dat de plek geen eigenaar had dus was ik me van geen enkel kwaad bewust , zodoende
            Ik vind het zelfs heel interessant om met de eigenaren van wrakken te praten omdat die er juist verhalen over kunnen die je anders nooit te weten zou komen.
            En ik ben door de jaren heen al heel wat interessante , aparte en kompleet maffe figuren tegen gekomen (man bijt hond is er niks bij )
            Zelfs een kerel die beweerde dat de vrijpartijen op de achterbank van zijn Vauxhall zo lekker waren dat hij er geen afstand van kon doen , hij meende zelfs allebei zijn dochters te hebben verwekt in dat ding

Comment

• ?

?

Oldsmobile 88 1955

Fiat 1100R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                ik kwan als eerste op het veld in het dorp nadat we naar de eigenaar waren geweest voor toestemming en een briefje meekregen
                dan naar het bos en als afsluiting het boederij veld

als ik het goed begrijp zijn jullie er alemaal ilegaal geweest
                Nee hoor. Gen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. De eerste keer zijn we direct voorzien van het adres van Bernard door de garagehouder, en Bernard gaf ons ook toestemming. Enkel het boerderij veld hadden we op aandringen van de garagehouder al vast bezocht zonder het eerst te vragen. Het was namelijk zo dat hij van Bernard toestemming had daar en en ander als hij het nodig had weg te halen, en dat regelden ze dan weer met elkaar. Hij wist dus ook dat voor dat veld te bezoeken geen toestemming nodig was. Daarna hebben we eerst de bus gepakt en met Bernard gebabbeld (heel leuk gesprek) en toen met de bus terug naar die achterkant van het bos. Dit rade Bernard ons aan ivm lichte wrijving met de buren over de "tresspassers " op het erf van de buren (lees: heuveltje naar het bos)
                Ook elke keer er na hebben we eerst toestemming gevraagden daarna de plaatsen bezocht. We mochten uiteindelijk zelfs de auto bij hem op de oprit laten staan! Want hij wilde niet dat onze auto ergens "onveilig" zou staan en wellicht beschadigd zou raken. En toen de politie ons vragen kwam stellen (om het eens netjes te zeggen) toen schoot hij ons zelfs te hulp. Alle lof voor die man!!!!

Comment

• Nou DAT zijn nog eens uiterst economisch gebruikte banden. Ook wel gladdiaalbanden of boldietires genoemt

Comment

• Enkele auto's waar ik wel een zwak voor had (in no peticular order)

Dat lieve Peugetje 202 op de hoek in het bos

De Opeltjes Olympia 1954 (deze rode is mijn favo)

Uiteraard de 203's (ene als voorbeeld)

Specifiek deze ford uit 1952

En de auto die ik diep in mijn hart graag had gered: Ford Custom 1951 4 deurs "shoebox"

En niet te vergeten: Ons allervriendin de Olympia combi 1957

Comment

• Ook al die olieblikken waren echt geweldig die overal en nergens lagen!

De alom bekende blauw AMI combi

En voor zo ver ik weet de enige accu in het bos. Voor in de witte Dauphine, door het ijzer van de wielkas heen gevallen.

Comment

• En dan nu de ham vraag!

Uit wat voor een auto kwam deze mistery klep. Lag in de buurt van de rij kapitans en de rode panhard pl 17. Je zou bijna zeggen dat het uit de buurten van de kleinwagens moet komen zoals een autobianchi, Lloyd, Gogo of zo

Comment

• Het is bijna niet te geloven dat deze auto er ook ooit zo bij gestaan heeft!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                            En dan nu de ham vraag!
                            Van het VW busje ?

Comment

• @ Arco : Klep zoeken we op ! en die witte Ford die apart stond is uit 1954 (niet 52) was te herkennen aan het dashboard waarvan de snelheidsmeter nu bij "Buick" in het museum staat .
                              @ Lord : ?1 is de voorkant van de zelfde Chrysler Windsor 1952 als posting 2194
                              ?2 is de achterkant van de Chevrolet Styleline 1949 ,stond ook op posting 2194
                              @ Buick : 1 - Ford Customline 55 boerderijveld 2 - Plymouth Belvedere club sedan 1955 zonder neus 3 - Achterkant Plymouth Savoy 1955 4 - Chevrolet Bel Air 1953 (stonden er 5 van !) en 5 - Ik denk de Chevrolet Styleline 1952 in de bosrand (moeilijk te zien op deze foto)
                              @ Taunomatic : Hoe oud zijn uw Fotos ongeveer ?
                              Zo en nou ga ik naar m'n nest Welterusten !!!!!!!!!!!!

Comment

• Nog een foto van de voorkant van die Lloyd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                  En dan nu de ham vraag!

Uit wat voor een auto kwam deze mistery klep. Lag in de buurt van de rij kapitans en de rode panhard pl 17. Je zou bijna zeggen dat het uit de buurten van de kleinwagens moet komen zoals een autobianchi, Lloyd, Gogo of zo

ik denk dat de klep van de 52 ford station wagon komt
                                  ook blauw met wit
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                    ik denk dat de klep van de 52 ford station wagon komt
                                    ook blauw met wit
                                    Zou zomaar kunnen, maar in mijn gedachten is het een heel klein ding. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon een blond moment gehad hebben. Al zou de "kleur" wel in de goede richting gaan. Ik heb inmiddels zitten speuren op het net, en bij echt alle wagons van die types staan de achterkleppen open op de foto. Dit was een van de weinige met een dichte afbeelding. Maar das weer geen foto. Bij een restauratie model was de klep te zien, maar zat het handvat en glas er weer niet op. Dat maakte het vergelijk ook niet handig.

Last edited by ; 05/02/2011, 12:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                      Van het VW busje ?
                                      Nee dat zeker niet ha ha ha , dan zou ik me als vw liefhebber echt een eind moeten gaan schamen als ik dat niet wist. Maar zeker bedankt voor het mee denken. Samen komen we er wel uit. Op deze foto die je ooit gepost hebt staat het klepje heel mooi van die spijl.

Last edited by ; 05/02/2011, 12:35.

Comment

• Super deze foto's !!!
                                        bedankt voor de snelle plaatsing....

ik weet trouwens niet wat er loos is dit weekend, maar jullie plaatsen wel erg veel foto's ....
                                        jullie hebben echt zeeen van tijd lijkt het
                                        lijkt wel een complot tegen mij, zo krijg ik ze nooit allemaal opgeslagen...maar ga vooral door...)

Comment

Working...
                                        X