Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [quote=Arco Bot;4434847]Enkele auto's waar ik wel een zwak voor had (in no peticular order)

@ Taunomatic...vooral doorgaan kerel, dubbele totaal geen probleem....
    @ Arco ....ah weer een andere foto van ''mijn'' 203....
    ik moet eens goed uitzoeken hoe ik die fotos hier ga plaatsen want heb er ook nog een hoop...houdt jullie maar vast...

ik ben er trouwens altijd illegaal ingeraakt... schiet me maar dood!
    ik prijs me gelukkig dat ik het toch maar bezocht heb terwijl het nu weg is en niet door mijn toedoen...

sinds Chatillon hou ik enorm veem van dennennaalden!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
      Super deze foto's !!!
      bedankt voor de snelle plaatsing....

ik weet trouwens niet wat er loos is dit weekend, maar jullie plaatsen wel erg veel foto's ....
      jullie hebben echt zeeen van tijd lijkt het
      lijkt wel een complot tegen mij, zo krijg ik ze nooit allemaal opgeslagen...maar ga vooral door...)
      .
      Ja ja, we hebben de handen in een geslagen en zullen je aan het werk krijgen.
      Helaas heb ik erg veel tijd nu. zit thuis na een transplantatie, heel fijn dat het gebeurd is, maar het is wel een flinke opgave de dagen door te komen nu.

Comment

• [quote=robtil;4435019]
        Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
        Enkele auto's waar ik wel een zwak voor had (in no peticular order)

ik moet eens goed uitzoeken hoe ik die fotos hier ga plaatsen want heb er ook nog een hoop...houdt jullie maar vast...

ik prijs me gelukkig dat ik het toch maar bezocht heb terwijl het nu weg is en niet door mijn toedoen...

Illegaal is een groot woord he, al riskeerde je wel anhouding wegens huisvrede breuk (was ons dus bijna gebeurd als we geen toestemming hadden gehad tenminste). Mijn idee is: zolang je geen schade berokkend zie ik er geen probleem in bij een dergelijke lokatie. Op die manier genieten er tenminste nog mensen van! Dus koester je herinneringen aan dat bos zou ik zeggen!

Comment

• Dit soort details blijven me ook altijd boeien!

Comment

• Hmmm tot mijn grote verbazing heb ik de Panhard PL17 toch op de gevoelige plaat staan, al is het heel slecht. (mijn persoonlijke stabiliteits sijsteem is eenmaal geheel naar de kl%%ten)

Comment

• Nog een paar details, en dan houd ik weer even op met spammen

Comment

• [quote=robtil;4435019]
                Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                Enkele auto's waar ik wel een zwak voor had (in no peticular order)

Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel he.

Comment

• zo, ik heb de vriendin even weggestuurd, ik ging zogenaamd poetsen in mijn huis : NOT

@ Arco: hopelijk gaat het herstel van harte!! maar hou nu maar op met posten

post 2232 derde foto: das volgens mij die luxemburgse 203 commerciale, vlakbij die 3 Morris Minors, een van de Minors heeft zelfs zijn voorruit nog ...)

waar lag precies die rode Panhard? aan de zijkant bos, vlakbij de simca 1000 ?

Comment

• Zijn voor dit weekeinde wel weer genoeg foto's idd.

De Panhard lag vlak bij de drie kapitans aan de binnenrand van het bos. De Peugeot is idd die commercial.

Comment

• Die voorruit was me nog niet eens opgevallen. Is een foto van 2009 , dus die heeft er vast tot het einde in gezeten denk ik zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                        Die voorruit was me nog niet eens opgevallen. Is een foto van 2009 , dus die heeft er vast tot het einde in gezeten denk ik zo.
                        inderdaad die Morris voorrruit heeft er tot het laatst in gezeten, want was me in april 2010 nog opgevallen...typisch trouwens dat die 3 bij elkaar lagen, kan geen toeval zijn.
                        Ook de blauwe fiats lagen bij elkaar vlakbij de 2 simcas (1000 en 1300/1500)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                          ik denk dat de klep van de 52 ford station wagon komt
                          ook blauw met wit
                          nog een klein fototje gevonden
                          ik denk toch echt dat dit hem is
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                            nog een klein fototje gevonden
                            ik denk toch echt dat dit hem is

Dergelijke foto's had ik idd ook gevonden, en het lijkt er idd op. Maar een detailfoto heb ik nog niet gevonden helaas. Vreemd dat het gekke ding nog zo goed was eigenlijk, gezien de staat van de wagen. Maar nogmaals, denk dat je gelijk hebt
                            Last edited by ; 05/02/2011, 17:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
                              inderdaad die Morris voorrruit heeft er tot het laatst in gezeten, want was me in april 2010 nog opgevallen...typisch trouwens dat die 3 bij elkaar lagen, kan geen toeval zijn.
                              Ook de blauwe fiats lagen bij elkaar vlakbij de 2 simcas (1000 en 1300/1500)...
                              '

Dat heeft te maken met de tijd waarin de wagens gedumpt zijn. Als je de luchtfoto zou bekijken, dan kon je zien dat die auto's er aan de kant van de blauwe ami zijn in gereden. En die jongere auto's zijn waarschijnlijk in 1 keer als pakket gedumpt toen ze "Overjarig" werden op de actieve sloperij in het dorp. Op die manier kwam er daar dan weer ruimte voor actueele auto's. Dit fenomeen zie je steeds terug op alle lokaties. Telkens klusters wagens van een gemiddelde van ongeveer 5 bouwjaren. Aangevuld met wat latere modellen, die er dan duidelijk tussen in zijn geduwd.
                              Hier hebben Real Steel en ik ook al eens naar gekeken, en we komen beide tot die conclusie. Ook Bernard vermoede dit, maar die heeft zich er nooit echt mee bemoeid.

Comment

• weer een ontdekking
                                ik blijk het type plaatje van de nash 600 in het museum te hebben
                                volgens dit plaatje is het model 4740
                                dat betekend 1947
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gaaf!!!!!!

Comment

• Ik heb even een web plaatsje geregeld voor een deel van mijn modelwrakken. Dan kunnen jullie er ook eens wat van zien.

Last edited by ; 05/02/2011, 21:09.

Comment

• Ik mis Chatillon

Die beschrijvingen van wat voor gevoel het gaf als je dat bos benaderde, ik krijg er terug koude rillingen van, dat was zo ... écht en waarheidsgetrouw.

Comment

• En gelijk ook nog mijn favoriete "vakantie bestemming" naar de haaien!

Comment

• @tigra wij alemaal missen chatillon ik kan het nog steeds niet bevatten dat het weg is

@arco je hebt een mooi stelletje mini chatillon bij elkaar heel mooi gedaan
                                          ik heb ook geprobeerd een site te maken maar mij lukt dat niet

Comment

Working...
                                          X