Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is dit een cadillac grill ????

Comment

• lijkt er wel op mijn deuren komen uit dit type
      ik heb ook het type plaatje
      styln0: 50-6237

Comment

• @ Buick : Nee dat grill detail is van de witte Chevrolet Bel Air 53 halverwege het middenpad
        En ik kan je ook vertellen dat jouw Nash typeplaatje NIET van die blauwe coupe op het boerderijveld was dat is namelijk WEL een 48er . 48 was het enige jaar dat er geen sierlijsten ter hoogte van de deurklink zaten en op de coupe zaten dus ook geen bevestigingsgaten . In de kuil lagen wel bumpers van een andere Nash , zou die het geweest zijn ?

Comment

• ik ben er ook achter dat het een chevy grill is
          en dat type plaatje ............. ik weet niet meer van welke auto het af komt
          dat het nash is is zeker en ik heb nooit een tweede gezien daar

Comment

• Maar even wat anders ik ben vandaag in Chatillon geweest ,eerst even naar het huis van Bernard geweest voor een praatje en toestemming en daarna rustig over alledrie de lege velden gelopen ( nee 'k heb niet gejankt maar droevig was het wel )
            Afgezien van wat wielen en enkele stukjes rot plaat is echt alles weg
            Heel onwerkelijk en het geeft je een leeg en machteloos gevoel
            Wel heel raar vond ik dat er opeens nog een stukje bodem met een achtespatbord eraan lagen van een witte Citroen 2CV geit/eend , Waar is dat in hemelsnaam vandaan gekomen??????? .

Comment

• mischien dat er een andere auto bovenop heeft gelegen
              of gedumpt door een boer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten

is dit een cadillac grill ????

Nee, een Chevrolet Belair. Bouwjaar geloof ik 1953
                Last edited by ; 05/02/2011, 23:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                  Nee, een Chevrolet Belair. Bouwjaar geloof ik 1953
                  deze grill lijkt er meer op

Comment

• Alle Chevrolet sedans en wagons hadden in 53 dezelfde grill , Die groene wagon is ook van 53 en gebaseerd op een 150 Special of 210 Deluxe.
                    Op chatillôn stonden 6 Chevrolets uit 1953 waarvan er 5 Bel Airs waren

Comment

• nog een beetje werk voor Realsteel en voor de achterstand van Robtil te vergroten

Comment

• @ Lord : 1 - Chevrolet Bel Air Hardtop Coupe 1957 , 2 - Opel Kapitän 1955/57 en 2 blauwe Fiats 1100R , 3 - De achterkant van de 57er Bel Air coupe , 4 - Fiat 1100R , Opel Kapitän 55/57 en wederom de 57 Bel Air Coupe
                        Van al deze autos was vandaag niets meer te zien . Hier lag trouwens wel dat stuk 2CV vlakbij

Comment

• aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh deze wist ik zo uit mijn hoofd, is de professor me nog voor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                            @ Lord : 1 - Chevrolet Bel Air Hardtop Coupe 1957 , 2 - Opel Kapitän 1955/57 en 2 blauwe Fiats 1100R , 3 - De achterkant van de 57er Bel Air coupe , 4 - Fiat 1100R , Opel Kapitän 55/57 en wederom de 57 Bel Air Coupe
                            Van al deze autos was vandaag niets meer te zien . Hier lag trouwens wel dat stuk 2CV vlakbij
                            Ik heb in die buurt wel velgen zien rondzwerven van zo'n ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                              Ik heb in die buurt wel velgen zien rondzwerven van zo'n ding.
                              Kan ook van die Ami 6 geweest zijn.

Comment

• bij mijn weten zaten op alle drie de ami's de velgen er nog allemaal op. Daarom viel het me ook op dat ze er lagen. Ik "miste" er een auto bij. Maar er lag natuurlijk wel meer overschot, neem als voorbeeld die ophanging van de simca 8 maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                  deze grill lijkt er meer op
                                  Die hoek en randlijsten (Bovenste lijst ligt hier op de voorgrond) zaten ook op de Belair achter op het terrein aan de kant van het weiland (ene waar de dakplaat van weg was). Hij viel er af op het moment dat ik in de buurt was. Net als of het wagentje op dat moment net de moed op gaf.

Last edited by ; 06/02/2011, 01:29.

Comment

• Nog een paar waar ik totaal geen idee van heb...

Comment

• @ Gangstertje : Dat lossen we op .
                                      1 - Standard Vanguard Phase2 stationcar (Phase 2 herken je aan de dubbele ribbel in de bumper) 2 - Is een van de Citroen traction Avants langs het weiland en nummer 3 - is het dash board van de geknakte Opel Rekord P1 op het middenpad , die had die leren hoes eromheen
                                      @ Arco : zon wiel kun je over blijven discuseren , kan ook een reservewiel geweest zijn of het is net als al die olieblikken in een kofferbak mee het terrein opgekomen .
                                      Last edited by ; 06/02/2011, 13:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                        @ Gangstertje : Dat lossen we op .
                                        1 - Standard Vanguard Phase2 stationcar (Phase 2 herken je aan de dubbele ribbel in de bumper) 2 - Is een van de Citroen traction Avants langs het weiland en nummer 3 - is het dash board van de geknakte Opel Rekord P1 op het middenpad , die had die leren hoes eromheen
                                        @ Arco : zon wiel kun je over blijven discuseren , kan ook een reservewiel geweest zijn of het is net als al die olieblikken in een kofferbak mee het terrein opgekomen.
                                        Dat kan zeker, de wagens werden echt als vuilnisbakken gebruikt he (olieblikken etc), en bepaalde onderdelen hebben echt het hele terrein gezien.
                                        Last edited by ; 06/02/2011, 14:21.

Comment

• Dan zal het "toerisme" in het dorp nu ook wel drastisch naar beneden gaan, en gaat het dorp van : Autoparadijs naar het zoveelste gat lags de weg dat je in het voorbijrijden toevallig ziet.
                                          Einde van een stuk automobielegeschiedenis

Comment

Working...
                                          X