dit had een mooie aanwinst voor het museum kunnen wezen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
dit had een mooie aanwinst voor het museum kunnen wezen
Comment
-
ik heb hier nog een paar tellers waar ik wat van wil weten
wie het weet mag het zeggen
1 is frans gedateerd 1961 maar welke auto
2 is ford maar geen jaartal
3en4 is opel zonder jaartal
Comment
-
Crisis lang gezocht en nogsteeds niet hondert procent de goede. Want dit is een model jaar of 2 a 3 te jong namelijk, en die heeft NET weer een andere kilometerteller.
het gaat om de foto's 3 en 4. Dat is aan zekerheid grenzend een Opel P4 uit begin jeren 30!
(i.i.g. pré 1934)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenJaaaa , inderdaad al honderden malen aan de linker kant van het scherm in het klein haha. Maar toch mooi om hem nu op groot formaat te zien . Blijft een mooie wagen die Kapitän 55/57 ,en dan te bedenken dat er 3 van dit type stonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenHe! Hij heeft jubileum, was de 222e keer dat hij op het scherm stond net!
Fiat 1100R
Opel Kapitan 1955-57
Ford ?
Opel ?
Comment
-
Nu heb ik zelf ook nog een vraag : In het bos lag er ook een Ford Thunderbird uit 1961 of 62 waarvan de achterste helft door brand was verwoest . Wie kan mij vertellen was dat een Coupé of een Cabriolet ?
Enne als 't gaat over de meest gefotografeerde wagens zet ik deze twee in : rood/roze Opeltje Olympia 1953/54 en de grijze Traction aan de kop van het bos .
Comment
-
Ja Lord klopt de wagen op de 3e foto is idd een Ford ,een Taunus 12M uit de P4 serie
En de 4e foto is ook een Opel Kapitän maar dan uit de serie 1953 tot 55 ,de witte links daarvan is er ook een maar dan weer een 55/57 model . en rechts tussen de bomen zie je nog net de rode panhard PL17 .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenNu heb ik zelf ook nog een vraag : In het bos lag er ook een Ford Thunderbird uit 1961 of 62 waarvan de achterste helft door brand was verwoest . Wie kan mij vertellen was dat een Coupé of een Cabriolet ?
Enne als 't gaat over de meest gefotografeerde wagens zet ik deze twee in : rood/roze Opeltje Olympia 1953/54 en de grijze Traction aan de kop van het bos .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten2 meest gefotografeerde....
ik gok buiten de haaienbek opels op standard vanguard combi achterkant en de gele (?) renault Dauphine ...
minst gefotografeerd:
Fiat 2300 ? Simca 1500 ?
Lloyd lt500/600
Henry j
Kaiser manhatan
standard vanguard sedan
Comment
-
Ik kan je geen 100% uitslag geven over de "dondervogel" Maar het zag er naar uit dat er iets van een soort dak rest achtig iets in lag onder achterklep of wat het ook mocht wezen. (Blauwe plaat die daar ligt. Want die ketel was ooit ook eens blauw.) Ik vraag me trouwens af of hij verbrand is. Dat wit leek er wel gewoon opgespoten of zo. en als het brandschade geweest was denk ik dat het verbrande deel van het spatbord er erger aan toe zou zijn nu.
Comment
Comment