Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
    @Arco; van wie is die pic met die Citroen takel ?

Ik wou dat ik het wist. Dit was een set van 22 foto's die ik eens in de brievenbus gegooit kreeg. Dat ontketende een zoektocht van 23 jaar voor mij. Ken zijn naam en zo niet, maar ben hem ernstig dankbaar! nog een van die oudjes. Het duo Nash en de rest van het toenmalige veld. De meeste wagens op de foto waren al geruimd in de jaren voor mijn komst. De nashes onderandere lagen er nog. Dat was de beruchte blauwe Nash 600 die voor aan in de foto ligt.
    Straf hoor, dat stuk ad boerderij zo zonder bomen te zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
      Kijk! Naast de Anglia ligt het BMW'tje nog! En dat de foto's evt dubbel staan is geen probleem hoor, het wordt pas een probleem als je er ene vergeet en wij er toch achter komen

Gaaf trouwens, weer een andere foto van de bus!
      Héja, dat BMWtje staat er nog vrij in zijn geheel. Ik zal eens zien of ik daar nog foto's van heb. Wat heb ik achteraf zo'n spijt dat ik niet elke auto individueel heb proberen te fotograferen....

Comment

• Ik heb het geprobeerd, maar ik kom steeds weer achter wagens die ik dus niet heb "gevangen", omdat ik het de volgende keer wel zou doen. Helaas waren de auto's toen al naar de eeuwige parkeerplaats daar boven.
        Last edited by ; 09/02/2011, 13:46.

Comment

• Nog een van de oudjes. Was alleen nog een onderstel toen wij er waren. Hier zit er nog een auto vorm aan. Auto is een Buick 1946-48
          Last edited by ; 09/02/2011, 15:15.

Comment

• En om het af te leren nog even de Frazer Manhattan.

Last edited by ; 09/02/2011, 15:38.

Comment

• mooie foto arco
              en ook die buick ernaast
              later stond aleen de neus nog vast aan die boom
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Speciaal voor "ome"Jan:

De Buick 1946 met boom EN dak!

Comment

• En om het geheel af te maken, een overzichtje van die hoek.

(auto beschrijvingen dankzij de wereldkaart van Meneer de professor)

Rij 1 (dichtste bij camera)

Ford F1/ F100

Rij 2

Ford V8 Coupe 1946-48, Ford Sedan 1946-48, Oldsmobile 4 door Sedan 1946

Rij 3

Buick 1946, Frazer Manhattan 1948, Buick 1946-48

Rij 4

Truimph Herals rood, Renault Dauphine (niet echt zichtbaar), Truimph Herald wit (niet zichtbaar), en als laatste Ford Fairlane 1957 (zonder neus)

Comment

• bedankt arco

Comment

• Die Buick Cabrio vind ik nog altijd een facinerende wagen! Thanks for the picture!

Comment

• er was een aantal jaren later niet veel meer van over

Comment

• ik heb gelukkig zijn dashboard kunnen redden

Comment

• Grappig dat die chassis door de jaren heen er is blijven tegen liggen

Comment

• Zoals diwe laatste foto's ken ik hem idd ook. De boom die daar naast/onder groeit is ook echt geweldig! De natuur vraagt nergens naar!

Comment

• Comment

• Dat is al weer een mooie collectie foto's! Thanks!

Comment

• Hallo collega's Chatillon-roestmaniaken

Alvast wat foto's uit de put.
                                    [
                                    Last edited by ; 14/02/2011, 21:15.

Comment

• Misschien heb ik toch nog ene gevonden die NOG minder gefotografeerd is, al hoewel het geen hele wagen meer is.
                                      De restanten van een jaren 50 Opel op het boerderij veld. Als mijn info correct is, dan gaat het hier om een 1958/59 Kapitan "schlusselloch"

Comment

• Nog een foto van de Citroën Takelwagen zoals hij er in 2010 bij lag.

Comment

• Ford Anglia in speciale "open air" editie.

Comment

Working...
                                          X