Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ongeloofelijk eigenlijk, het verschil tussen zomer en winter. Zomers was het een oerwoud waar je door heen moest met een kapmes, 's winters was alles vrij en kon je er spreekwoordelijk door heen "rennen"
@ Taunomatic : Tijdens mijn eerste bezoek aan Chatillon besefte ik dat het een heel bijzondere plaats was en ben ik daadwerkelijk bewust elke auto apart op de foto gaan zetten , dat is me ook gelukt . In een jaar tijd ben ik er 7 maal geweest en heb over de 1500 fotos gemaakt . (Robtil gaat het ?) Ik nam ook atijd briefjes mee waar ik nog fotos van moest maken En een heel handige gadget ,vijf meter touw met een rij lussen en twee haakjes . Als er dan een boomtak in de weg zat voor een foto ,touwtje erom en het andere end om de stam aantrekken en vast zetten . Dan kon je de foto maken en daarna touw weer los en de tak veerde weer onbeschadigd op z'n ouwe plek terug omdat ze enorm flexibel waren
Zo dat gaat lekker vanavond .
@ Buick : post 2338 , De wagen met ingezakt dak naast de Buick is nog zo'n vergeten ziel die niemand knipte . Het is een Oldsmobile 98 uit 1949 . En post 2341 zijn 1 - een Citroen Tractio Avant Legere. 2 - Ford Taunus 12M/15M wereldbol met nog een mooi gaaf stuur en dashboard en 3 is een Buick Super uit 1953 .
@ Arco : De grijsblauwe delen zijn van een Aronde die daar vlakbij lag , Het sleutelgat restant wat daar lag was ooit een zwarte .
@ Taunomatic : Tijdens mijn eerste bezoek aan Chatillon besefte ik dat het een heel bijzondere plaats was en ben ik daadwerkelijk bewust elke auto apart op de foto gaan zetten , dat is me ook gelukt . In een jaar tijd ben ik er 7 maal geweest en heb over de 1500 fotos gemaakt . (Robtil gaat het ?) Ik nam ook atijd briefjes mee waar ik nog fotos van moest maken En een heel handige gadget ,vijf meter touw met een rij lussen en twee haakjes . Als er dan een boomtak in de weg zat voor een foto ,touwtje erom en het andere end om de stam aantrekken en vast zetten . Dan kon je de foto maken en daarna touw weer los en de tak veerde weer onbeschadigd op z'n ouwe plek terug omdat ze enorm flexibel waren
@ Caligula : Komen ze
Posting 2343 : Ford consul 1972/75 - Ford Fairlane Victoria hardtop 1957 - Ford Falcon 1961 - Simca 1300/1500 - Ford Taunus 12M Coupe P6
Posting 2347 : Peugeot 504 - Consul dubbel - Opel Commodore A - Ford Taunus Wereldbol - Simca dubbel
Posting 2351 : Volvo PV544 - Triumph Herald 12/50 - Ford Fairlane 500 1964 - Mercury Comet 1966 op z'n kant - Opel Rekord A
@realsteel, je bent echt niet normaal....
ik ga je aanmelden voor een therapeutisch programma,
7 x in 1 jaar en 1500 foto's, heeft u geen verder leven ???
u heeft een flinke slag van de molen beet...
denk dat ik beter alles kan opgeven in mijn leven en me voortaan alleen nog maar op dit forum richt
@arco
idd swinters kon je er bijna doorheenrennen en szomers struikelde je over de varens en weet nog wat...
ook altijd heeerlijk vond ik de dennennaalden die zich tussen mijn kleren verstopt hadden....
Zo dat gaat lekker vanavond .
@ Buick : post 2338 , De wagen met ingezakt dak naast de Buick is nog zo'n vergeten ziel die niemand knipte . Het is een Oldsmobile 98 uit 1949 . En post 2341 zijn 1 - een Citroen Tractio Avant Legere. 2 - Ford Taunus 12M/15M wereldbol met nog een mooi gaaf stuur en dashboard en 3 is een Buick Super uit 1953 .
@ Arco : De grijsblauwe delen zijn van een Aronde die daar vlakbij lag , Het sleutelgat restant wat daar lag was ooit een zwarte .
Oops! Sorry..... Moet ik nu dit semester over doen professor?
@ Caligula : Komen ze
Posting 2343 : Ford consul 1972/75 - Ford Fairlane Victoria hardtop 1957 - Ford Falcon 1961 - Simca 1300/1500 - Ford Taunus 12M Coupe P6
Posting 2347 : Peugeot 504 - Consul dubbel - Opel Commodore A - Ford Taunus Wereldbol - Simca dubbel
Posting 2351 : Volvo PV544 - Triumph Herald 12/50 - Ford Fairlane 500 1964 - Mercury Comet 1966 op z'n kant - Opel Rekord A
Nog een zeldzaam kodak moment! De kont van de comet op z'n kant!
@ Robtil : Het verschijnsel heet gewoon hobby en met 7 Bezoeken hou je dus nog 358 dagen in een jaar over voor andere dingen
1500 fotos daar ben ik heel blij mee nu alles daar weg is . En als achterkleinzoon van een molenaar weet ik maar al te goed dat je die dingen geen kopstoot moet geven
Zo af een toe wat tij en geld in een hobby steken is vrij normaal in deze wereld en ik heb derhalve geen kwakzalf therapeut nodig
Ja hoor ik heb gewoon een baan een sociaal leven en een vrouwtje Dus maak je om mij maar geen zorgen beste kerel Groeten
@realsteel, je bent echt niet normaal....
ik ga je aanmelden voor een therapeutisch programma,
7 x in 1 jaar en 1500 foto's, heeft u geen verder leven ???
u heeft een flinke slag van de molen beet...
denk dat ik beter alles kan opgeven in mijn leven en me voortaan alleen nog maar op dit forum richt
@arco
idd swinters kon je er bijna doorheenrennen en szomers struikelde je over de varens en weet nog wat...
ook altijd heeerlijk vond ik de dennennaalden die zich tussen mijn kleren verstopt hadden....
Ja zeker! Ben ik helemaal met je eens. die dennen naalden waren echt OVERAL te vinden. De mensen in het cafe waar we altijd heen gingen moesten altijd lachen hoe we er bij liepen. Smerig en met de haren vol naalden en zo.
Het valt me ook steeds meer op dat er een hoop auto's met een staalkabel oid getild zijn geweest! Allemaal schade aan de dakrranden. Sommige enkel gestropt, anderen dubbel. Een voorbeeld:
(foto even geleend) beide wagens hebben til schade.
Comment