Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CALIGULA123 Bekijk Berichten
    Hallo,

Inderdaad , heb het ook altijd jammer gevonden dat ik niet eerder Chatillon ontdekt heb.
    Vraagje, kunnen jullie wat meer foto's uit de put doorsturen ? Gezien de wagens hier meer volledig waren had dit stuk mijn voorkeur, maar ik heb de indruk dat de foto's veel zeldzamer zijn. Ik heb nochthans nooit problemen met de buren gehad. Toen ik een eerste keer stopte kwam de overbuurman wel buiten, maar bleek familie van Bernard te zijn. De brave man is zelfs met mee meegereden om te tonen waar Bernard woonde zodat ik toestemming kon vragen !

Grtz[ATTACH]78928[/ATTACH]

[ATTACH]78929[/ATTACH]

[ATTACH]78930[/ATTACH]

[ATTACH]78931[/ATTACH]

[ATTACH]78932[/ATTACH]
    Op mijn site staan er een heel aantal van de kuil, ga er maar eens kijken (adres in onderschrift)
    Kaufdorf was ook erg mooi, ben er helaas nooit geweest.

Comment

• @ Buick : De "Dodge" op post 2382 is de 59er Desoto Diplomat .
      @ Taunomatic : Goeie Shots boerderijveld op post 2359 , zijn - Audi 60 - Ford Customline 1953 - Ford Zephyr MK1 en de Buick Super 1954 .
      Mooie P7B op je thumbnail ,van u ? en wat voor een is het precies ?

Comment

• [quote=Realsteel;4443270]@ Buick : De "Dodge" op post 2382 is de 59er Desoto Diplomat .
        sorry jack
        ik denk dat nu ook ik een blond moment had

Comment

• zi je naast die chevrolet het bekende motorkapje liggen op post 2382
          deze heeft ook wat rond gezworven

Comment

• @ Caligula : Weer even Bijwerken
            Post 2360 : Ford Capri MK1 1300 - BMW 1600/1602 - Fiat 1100D - DKW F12 en Opel Rekord A
            Post 2379 : Renault 12 - DKW Junior - Fiat 127 - Lincoln Premiere 1957 en een Ford Taunus 17M/20M P5
            Heel jammer dat ik Kaufdorf nooit in het echt heb gezien het stond daar echt nog vol met exoten en vooral nog zo mooi compleet .
            HaHa op zo'n plek had ik een tent mee moeten nemen om alles te kunnen fotograferen had ge daar minstens 3 dagen nodig .
            Nee Robil 't vrouwtje zit niet op dit forum die houd meer van autos die rijden vooral Minis en Morris Minors ( tuuuuurlijk is ze die 3 op Chatillon wel wezen bekijken )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
              zi je naast die chevrolet het bekende motorkapje liggen op post 2382
              deze heeft ook wat rond gezworven
              Nu je het zegt! En niet dat hij ons als vaste bezoekers even een verhuisberichtje stuurt he.
              Last edited by ; 11/02/2011, 00:01.

Comment

• de tot nu toe oudste onderdelen uit chatillon

benzine meter chevrolet 1932

deur handels eind jaren 20

raamslingers jaren 30

genoeg uitzoek materiaal

een stilleven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                  @ Buick : De "Dodge" op post 2382 is de 59er Desoto Diplomat .
                  @ Taunomatic : Goeie Shots boerderijveld op post 2359 , zijn - Audi 60 - Ford Customline 1953 - Ford Zephyr MK1 en de Buick Super 1954 .
                  Mooie P7B op je thumbnail ,van u ? en wat voor een is het precies ?
                  is inderdaad de mijne, is een 26M met RS velgen

Comment

• @Buick: knap, die foto's uit de put van '94!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CALIGULA123 Bekijk Berichten
                      Hallo,

Inderdaad , heb het ook altijd jammer gevonden dat ik niet eerder Chatillon ontdekt heb.
                      Vraagje, kunnen jullie wat meer foto's uit de put doorsturen ? Gezien de wagens hier meer volledig waren had dit stuk mijn voorkeur, maar ik heb de indruk dat de foto's veel zeldzamer zijn. Ik heb nochthans nooit problemen met de buren gehad. Toen ik een eerste keer stopte kwam de overbuurman wel buiten, maar bleek familie van Bernard te zijn. De brave man is zelfs met mee meegereden om te tonen waar Bernard woonde zodat ik toestemming kon vragen !

Grtz[ATTACH]78928[/ATTACH]

[ATTACH]78929[/ATTACH]

[ATTACH]78930[/ATTACH]

[ATTACH]78931[/ATTACH]

[ATTACH]78932[/ATTACH]
                      Was bij mij idem, als we in de put wilden gaan, kwam die overbuur op ons af. Effe een praatje mee gedaan, en hij vond het verder geen probleem omdat we enkel kwamen kijken en foti nemen.

Comment

• @Buick: wow, knap hoor die pre-war onderdelen!

Comment

• [quote=buick;4443702]de tot nu toe oudste onderdelen uit chatillon

Mozeskriebel! Wat een geweldige verzameling!

Last edited by ; 11/02/2011, 14:43. Reden: foutje

Comment

• Voor zo'n renault 4 aanhganger (of simca) ben ik stiekem toch wel aan het kijken, maar ik kom ze tot nu toe alleen tegen in de prijsklasse: Crisis! Ik hoef je huis er niet bij!!!!! Of ze zijn zo rot dat zelfs Chatillon er nog een voorbeeld aan kon nemen. Ze zijn er zat geweest, maar ze lijken alleen nog in frankrijk te vinden te zijn. En daar zit hem een dik probleem, want: Frans kent mij, maar ik ken Frans niet!

Comment

• ford lijn 6 in 1994

2005

Comment

• Zo te zien heeft ene gekeken of de krukas nog bruikbaar was. Helaas was dat waarschijnlijk niet het geval. Jammer, want ik had hem liever hergebruikt gezien, dan nu in de pers.

Comment

• zo ziet ie er toch beter uit,niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
                                    Was bij mij idem, als we in de put wilden gaan, kwam die overbuur op ons af. Effe een praatje mee gedaan, en hij vond het verder geen probleem omdat we enkel kwamen kijken en foti nemen.

Wij werden kordaat weggestuurd door dat heerschap Ik legde nog uit, in mijn beste Frans, dat we verzamelaars van oude wagens waren en enkel foto's wilden nemen....

Het mocht niet baten....
                                    www.opelklassiek.be

Comment

• wij zijn er nooit weggestuurd
                                      aleen na drie dagen struinen met een aanhangwagen vol weer vertrokken

nog een oudje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                        Wij werden kordaat weggestuurd door dat heerschap Ik legde nog uit, in mijn beste Frans, dat we verzamelaars van oude wagens waren en enkel foto's wilden nemen....

Het mocht niet baten....
                                        Ook in de put twee keer geweest maar ook nooit weggestuurd, ook nooit iemand gezien.
                                        Wel in het bos enkele collega-fotografen...
                                        hoogtepunt blef voor mij echter de dag dat ik er zelf op een zonnige aprildag solo heb gelopen....
                                        je hoort niemand om je heen...het geruis van de bomen, onder mijn voeten krakende takjes, door de wind scharnierende onderdelen en vogels: hoe zalig was dat gevoel

Comment

• Zolang je toestemming had van Bernard , was er geen vuiltje aan de lucht. Hij belde dan even naar die beruchte buurman. Sterker nog, Bernard is wel een paar keer langs gereden toen we op het boerderijveld waren, en drukte ons steeds op het hart om de andere 2 lokaties niet over te slaan. De kuil dus, en het bos.

Maar ik weet ook van mensen (vage kennissen) die dus daadwerkelijk zijn aangehouden. En geloof me dat die gesprekjes wat langer duurden dan een bezoekje aan Bernard.

Comment

Working...
                                          X