Oorspronkelijk geplaatst door robtil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
We hebben met "collega" fotografen wel een keer gelachen. Het was een duitse familie die daar in het bos rondstruinde. We hadden ze opzich wel gehoord, maar wisten niet exact waar ze waren. Wij kwamen zoals altijd in stilte het bos weer in, en stonden zonder het zelf te weten in eens achter de vader van het gezin die voor ons gezien achter een boom stond. De arme man kreeg bijna ee rolberoert toen wij daar ineens stonden, en wilde het op een lopen zetten. We konden hem gelukkig tot bedaren brengen. Hij was illegaal in het bos, niet wetende dat het nog een eigenaar had. Dus hij schrok zich echt het apenzuur toen er ineens iemand (mogelijk de eigenaar) achter hem stond.
Comment
-
Er zijn zeker mensen die daar problemen gekregen hebben met de politie want ik ken er een van : Tatraplan, waar ik trouwens niets meer van hoor zelfs na een herinnering mail voor die oude foto's.
Ik verschiet dat iedereen zo goed was ontvangen want toen ik in 2008 aan Bernard ging vragen
voor op zijn percelen foto's maken was hij eerst weigerend..." kom ik foto's maken in u hof ?" zei hij zelfs maar draaide snel toch bij en haalde foto's van anderen voor de dag.
In de namiddag kwam hij ons groeten aan de boerderij !
Eigenlijk heeft hij misschien zelf oude pics ?
Comment
-
Voor de mensen die hem nog niet kennen, de site heeft veel foto's van Chatillon en Kaufdorf onder andere. Ik ben inmiddels in contact gekomen met de man, en in de loop van de tijd komen er nog veel meer dingen bij. Maar hij heeft nog wat tijd nodig. Zijn mooiste topic is het vergelijk tussen 1993 en 2009/10 op Chatillon. Ook de ruiming van Kaufdorf is erg favoriet bij mij. Groeten Arco
Comment
-
@ Taunomatic : Hele mooie wagen uw 26M , Zucht goede jeugdherrinneringen
Als ge interresse hebt , heb ik nog wel fotos van een P7B 20M XL en een 17M RS P6 die ik hier in Holland heb gevonden ,beide in Chatillon staat
@ gangstertje : dat is ook een heel apart en vrij zeldzaam wagentje die Morris Minor MM uit 1948/1950 . Voor de amerikaanse wet zaten de koplampen te laag en die zijn vanaf voorjaar 1950 hoger op de spatborden gezet
Comment
-
@ Buick : Op posting 2404 die grote Oldsmobile uit 1946 waar later een boom op gevallen is ( die is ook foetsie maar die stomme dooie boom ligt er nog wel )
Op posting 2411 de Studebaker uit 1956 en een Simca Aronde waar de vernielde cabine van de Citroen takel op de kofferbak ligt
En de Opel is een Kapitän 1953 tot 55 die vrij ver richting de hoofdweg in de bosrand lag , op de achtergrond zie je nog net het dak van de witte Renault Dauphine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten@ Buick : Op posting 2404 die grote Oldsmobile uit 1946 waar later een boom op gevallen is ( die is ook foetsie maar die stomme dooie boom ligt er nog wel )
Op posting 2411 de Studebaker uit 1956 en een Simca Aronde waar de vernielde cabine van de Citroen takel op de kofferbak ligt
En de Opel is een Kapitän 1953 tot 55 die vrij ver richting de hoofdweg in de bosrand lag , op de achtergrond zie je nog net het dak van de witte Renault Dauphine
Comment
-
Comment
-
Heb ik ook nog een reimpje het gaat zo ;
'T is raar maar waar ,Arco haalt de Opels door elkaar"" Ha Ha
Die op jou fotos met R.I.P. op de ruit is de enige Rekord uit 1956 die er stond . Z'n voorkant was geheel kapot
Door de grill werd dit model de frietensnijder genoemd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenHeb ik ook nog een reimpje het gaat zo ;
'T is raar maar waar ,Arco haalt de Opels door elkaar"" Ha Ha
Die op jou fotos met R.I.P. op de ruit is de enige Rekord uit 1956 die er stond . Z'n voorkant was geheel kapot
Door de grill werd dit model de frietensnijder genoemd
Comment
-
Ikke ,nijdig ? welnee joh . Ik blijf me wel steeds verbazen over vreemde Arco humor !!
Tegenwoordig zit ik anderhalf uur in de auto als ik bij Arco op bezoek wil gaan , terwijl hij vroeger (toen ik hem nog niet kende) slechts 600 meter verderop in hetzelfde dorp heeft gewoond als ik . dat is pas toeval .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenIkke ,nijdig ? welnee joh . Ik blijf me wel steeds verbazen over vreemde Arco humor !!
Tegenwoordig zit ik anderhalf uur in de auto als ik bij Arco op bezoek wil gaan , terwijl hij vroeger (toen ik hem nog niet kende) slechts 600 meter verderop in hetzelfde dorp heeft gewoond als ik . dat is pas toeval .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenEn het was ook nog berg af, dus je was er zo. Tja, nu zit ik een kleine 200km verder op. Ach dat houd het wel spannend he!
Kun je je voorstellen hoe IK keek toen ik je eersate brief kreeg, met als retour adres mijn oude woonplaats! En mijn pa meteen: ow die ken ik, dat huis moeten wij nog gebouwd hebben (pa had aannemers bedrijf)
Comment
-
Ha mooie bus hoor
Vroeger zat er bij ons in het dorp ook een sloperij in een oude appelboomgaard daar werden de autos ook zo groen omdat ze heel lang bleven staan. Er stonden rond de 500 wagens waarvan plenty uit de jaren 60. Ik heb er nog wel enkele fotos van die zal ik ooit eens opzoeken
Ik denk dat voormalig dorpsgenoot Arco de sloop van Gertie den Oudsten ook nog wel kent .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenHa mooie bus hoor
Vroeger zat er bij ons in het dorp ook een sloperij in een oude appelboomgaard daar werden de autos ook zo groen omdat ze heel lang bleven staan. Er stonden rond de 500 wagens waarvan plenty uit de jaren 60. Ik heb er nog wel enkele fotos van die zal ik ooit eens opzoeken
Ik denk dat voormalig dorpsgenoot Arco de sloop van Gertie den Oudsten ook nog wel kent .
Comment
Comment