Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb van al mijn gewone foto's digi foto's genomen
    dit is aardig gelukt vind ik zelf

ja arco in vind groen geworden auto's ook heel mooi zeker met een laagje mos

nog een toeval arco ik ben geboren in schinveld dat ken jij ook vast wel

de lincoln in de put

Comment

• Ja dat vind ik ook altijd erg mooi, of bruin, en met dennen naalden versierd zoals Chatillon. Schinveld ken ik idd heel goed. Zo zie je maar, de wereld is echt klein.

Comment

• Laat ons verder lopen in het bos

Opeltje ?

Fiat op de achtergrond

Het oooh zo mooie Fordje

Wisten jullie dat de AMI8 de zelfde ontwerper had dan de Concorde ?
        Last edited by ; 12/02/2011, 15:11.

Comment

• jammer lord dat tatraplan niks meer van zich laat horen
          dat hadden mooie foto's geweest uit 76

pontiac de voorkant was al weg
          we hebben hier nog onderdelen van af gehaald voor de auto van mijn maat

Comment

• nog een uit het bos

Comment

• @ Lord : Inderdaad jammer dat Tatraplan niets laat horen ,hopelijk verandert hij nog van gedachten .
              Bovenste foto is trouwens een Chevrolet Styleline . Er stonden in totaal 12 Stylelines op Chatillon van 1949 T/M 1952 ,deze is uit 1950
              De Ami en Concorde zijn nu allebei designclassics maar ik wist niet dat ze van de zelfde hand waren . Alledrie de Amis daar waren trouwens Ami 6 Breaks. En jawel voor de Ami duikt weer de grill van de witte 404 op , dat ding is ook heel vaak van plek verhuisd . Zo heb ik hem o.a. in de Fiat 1100 zien zitten en ook in een Opel Rekord en natuurlijk op diverse plaatsen op de grond . en nu is ie net als de rest helemaal weg .

Comment

• @ Buick : Die lijn 6 in die 57er Pontiac Chieftain blijf ik vreemd vinden , ik ken ze enkel met V8 motor . Het zal dus wel een speciale zijn voor de Europeese markt.
                De imposante wagen op posting 2431 is een Opel Kapitän 1951/53

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                  De Ami en Concorde zijn nu allebei designclassics maar ik wist niet dat ze van de zelfde hand waren .
                  Zeer duidelijk op deze foto trouwens

Comment

• Ja, die ami was echt een LINé LIMITé. Zou nu een vermogen waard geweest zijn

Comment

• Hmmm die commercial uitvoeringen zag ik wel vaker als aanhanger, maar een sedan?
                      Last edited by ; 12/02/2011, 18:28. Reden: shcrijf fout

Comment

• @Arco; wat denk je hiervan

Ietsje groter en lekkerder

Iets voor u zeker ?

Comment

• nog een opeltje in het bos

??

Comment

• [quote=Realsteel;4445300]@ Buick : Die lijn 6 in die 57er Pontiac Chieftain blijf ik vreemd vinden , ik ken ze enkel met V8 motor . Het zal dus wel een speciale zijn voor de Europeese markt.

het schijnt dat ze de pontiac 6 lijn ook in canada hebben gemaakt daar hete hij de pathfinder gebaseerd op een korter chevy chassis
                            die van mijn maat is in antwerpen gebouwd
                            Last edited by ; 12/02/2011, 23:27.

Comment

• Haha Nu zie ik de link ook die Ami kan zijn neus ook naar beneden buigen net als de Concorde . Maar je maakt mij niet wijs dat die Ami ook Mach 2 haalde
                              En op de laatste foto van Jan/Buick is het de Ford Customline uit 1954 waarvan de hele kofferbak vol blikken lag
                              Kort na mijn eerste bezoek is de hele voorkant van deze wagen totaal vernield en wat verderop neergesmeten . Jammer want ik had graag zelf nog een goeie foto van de voorzijde willen maken . ik heb enkel een mislukte door verkeerd zonlicht .
                              Van de achterkant heb ik er wel een heel stel
                              Thanks voor de Pontiac info Jan .
                              Last edited by ; 12/02/2011, 23:34.

Comment

• Ik wil dit jaar zeker ook nog eens naar onze bus!

Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  Ik wil dit jaar zeker ook nog eens naar onze bus!
                                  Ik wil mee Tigra !
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Hee kijk n's aan ik zie dat Kees "Opel P1" ook weer meekijkt .
                                    Die hebben op de Opel P1 site ook een mooie serie oudere fotos van Chatillon staan .
                                    Maar wat we heel graag willen weten is hoe oud die oude set fotos is .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                      Ik wil mee Tigra !
                                      Trips op zondag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        Trips op zondag
                                        Ja kunnen we morgen al niet naar ene gaan kijken, als we tijd hebben ... ik heb genoeg jup'kes en een nieuw fototoestel
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                          Ja kunnen we morgen al niet naar ene gaan kijken, als we tijd hebben ... ik heb genoeg pintjes en een nieuw fototoestel
                                          Das terug den andere kant uit + ik denk niet dat het daar momenteel "droog" is.

Best nog eventjes wachten

Comment

Working...
                                          X