Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• chatillon en Gurbetal

Hallo Arco,
    Bedankt voor je info. De Carlux bus is inderdaad een zeldzame bus. Maar zijn conditie is wel erg slecht. Ik heb de Bus 'live' gezien. Ben ook benieuwd naar de eventuele restauratie. Leuke sit van je, daar zal ik eens even lekker op snuffelen.
    Mooi op dit forum is ook te zien de foto's uit b.v. 1993 en dan dezelfde uit b.v. 2009 van Chatillon. Prachtig.
    Voor mijzelf probeer ik ook degelijke foto's samen te voegen (gaat wel veel tijd inzitten)
    Groeten, Harry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vwkever Bekijk Berichten
      Hallo Arco,
      Bedankt voor je info. De Carlux bus is inderdaad een zeldzame bus. Maar zijn conditie is wel erg slecht. Ik heb de Bus 'live' gezien. Ben ook benieuwd naar de eventuele restauratie. Leuke sit van je, daar zal ik eens even lekker op snuffelen.
      Mooi op dit forum is ook te zien de foto's uit b.v. 1993 en dan dezelfde uit b.v. 2009 van Chatillon. Prachtig.
      Voor mijzelf probeer ik ook degelijke foto's samen te voegen (gaat wel veel tijd inzitten)
      Groeten, Harry
      .....
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nog even wegdromen in het bos....

Uren kon ik hier rondlopen en ook al was ik er al een keer of vier geweest, steeds was er wel iets nieuws te zien....

Last edited by ; 21/09/2011, 17:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vwkever Bekijk Berichten
          .....

Dat soort dingen is idd erg leuk om te doen. Een paar van dergelijke vergelijken staan ook op deze site.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CALIGULA123 Bekijk Berichten
            Nog even wegdromen in het bos....

Uren kon ik hier rondlopen en ook al was ik er al een keer of vier geweest, steeds was er wel iets nieuws te zien....[ATTACH]79073[/ATTACH]

[ATTACH]79074[/ATTACH]

[ATTACH]79075[/ATTACH]

[ATTACH]79076[/ATTACH]

[ATTACH]79077[/ATTACH]
            Heimweh kent iedereen, maar het wordt tijd dat ze Chatillonweh ook officieel gaan erkennen!

Comment

• Heeft iemand nog een foto van de Ford Taunus 17M 'badkuip' in de middelste rij van het grote bos? En kan iemand mij het internet adres geven van de Franse Tinhunter? Ik zou de oude foto's graag willen zien op deze site. Groeten, Harry[/quote]

Last edited by ; 17/02/2011, 09:48.

Comment

• En die "groenen" maar klagen over de natuurschade. Ik denk dat de ruiming meer schade veroorzaakt heeft dan de feitelijke wagens. Kijk maar eens.

Last edited by ; 15/02/2011, 22:37.

Comment

• @ Caligula : Ja het was inderdaad net of je een andere wereld instapte in dat bos , een oase van stilte waar je in alle rust kon genieten van een unieke verzameling autos
                  Even de laatste 5 autos op uw fotos noemen .
                  1 - Simca 1000 serie 1
                  2 - Renault Floride/Caravelle coupe
                  3 - Opel Kadett A
                  4 - Chevrolet Bel Air hardtop coupe 1954 en Buick Super 1953
                  5 - Ford Custom of Deluxe 1951 . let wel er zat een achterbumper van een 49/50er op . Maar de voorbumper ,grillstuk , dashbord , stuur en greep van de achterklep zijn onomstotelijk 51er details
                  @ Harry VW kever : P3 heb ik van voor en achter (het zal eens niet ) zetten we er tzt wel op .
                  Enne tuurlijk ook welkom .

Comment

• Frapant hoe "netjes" sommige dingen er nog uitzagen bij sommige wagens. Neem hier de sealed beam koplamp en de white wall als voorbeeldje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                      @ Caligula : Ja het was inderdaad net of je een andere wereld instapte in dat bos , een oase van stilte waar je in alle rust kon genieten van een unieke verzameling autos
                      1 - Simca 1000 serie 1
                      3 - Opel Kadett A
                      5 - Ford Custom of Deluxe 1951 . let wel er zat een achterbumper van een 49/50er op . Maar de voorbumper ,grillstuk , dashbord , stuur en greep van de achterklep zijn onomstotelijk 51er details
                      @ Harry VW kever : P3 heb ik van voor en achter (het zal eens niet ) zetten we er tzt wel op .
                      Zeg Real steel, effen een vraagje. Ik heb wel vaker met je over de caravelle gebabbeld en of het al dan niet een cabrio kon zijn. Van deze foto zou je haast zeggen dat het een voorruitframe is van een cabrio. En op een tin Hunter foto heb ik de "hardtop"ook al eens scheef er op zien liggen. Zou het dan toch kunnen zijn?????

Comment

• Feit is dat er een dak bij zat, daar zijn we het over eens. Zat zo''n dak niet met bouten vast zoals bij een Triumph Herald ?
                        En Jan/Buick Vind jij niet dat er wel erg veel donkerblauwe onderdelen van een Buick 46/48 rondslingerden in die hoek zoals de achterklep die in de Caravelle ligt . Het zou me niets verbazen als het hele ding ooit daar in die hoek stond .

Comment

@ Caligula : Ja het was inderdaad net of je een andere wereld instapte in dat bos , een oase van stilte waar je in alle rust kon genieten van een unieke verzameling autos
                          1 - Simca 1000 serie 1
                          3 - Opel Kadett A
                          He Arco en Realsteel
                          Bedankt en alvast bedankt voor de foto's van de Taunus P3. Inmiddels heb ik de Tinhunter foto ook van de P3 gevonden. Nu nog een foto uit ongeveer 2009 erbij en we kunnen weer een mooi vergelijk maken.
                          Groet Harry
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Feit is dat er een dak bij zat, daar zijn we het over eens. Zat zo''n dak niet met bouten vast zoals bij een Triumph Herald ?
                            En Jan/Buick Vind jij niet dat er wel erg veel donkerblauwe onderdelen van een Buick 46/48 rondslingerden in die hoek zoals de achterklep die in de Caravelle ligt . Het zou me niets verbazen als het hele ding ooit daar in die hoek stond .

zou het niet de klep van de 53 cabrio kunnen wezen deze was ook donker blauw
                            het is wel een kort klepje
                            dit kan omdat die van een cabrio ook korter waren omdat tussen de achterbank en de klep het dak opgevouwen zat

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                ik denk dat dit en foto is van vriend hans vleij
                                Dat dacht ik eerst ook, maar hij dacht van niet. Dus het blijft een mistery

Comment

• @Buick: jij had toch een foto van die mistery buick he? Zet die nog eens op het forum svp, dan ga ik eens babbelen met Tin Hunter. Groeten arco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                    @Buick: jij had toch een foto van die mistery buick he? Zet die nog eens op het forum svp, dan ga ik eens babbelen met Tin Hunter. Groeten arco
                                    welke mistery buick bedoel je

Comment

• een wat wazige foto uit 94
                                      toen was de achterklep al weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                        @Buick: jij had toch een foto van die mistery buick he? Zet die nog eens op het forum svp, dan ga ik eens babbelen met Tin Hunter. Groeten arco

Arco,

Heb jij een e-mail adres van Martin ?

Heb een tweetal jaren geleden wat materiaal met hem gewisseld maar de contacten zijn nadien verwaterd en het op het oude e-mail adres komen mijn berichten als onbezorgbaar terug. Kan je me de coordinaten eens doorgeven aub ?

Comment

• Ga dit weekend trachten de pics van de ruiming van de put te downloaden op mijn PC en hier wat van te downloaden .

Aaan allen : niet te veel achter de PC en probeer wat te genieten van de eerste zonnestraaltjes !
                                          Last edited by ; 21/09/2011, 17:02.

Comment

Working...
                                          X