Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CALIGULA123 Bekijk Berichten
    Arco,

Heb jij een e-mail adres van Martin ?

Heb een tweetal jaren geleden wat materiaal met hem gewisseld maar de contacten zijn nadien verwaterd en het op het oude e-mail adres komen mijn berichten als onbezorgbaar terug. Kan je me de coordinaten eens doorgeven aub ?

Ik heb alleen via het franseforum contact met hem. Email heb ik "nog" niet. Op het forum staat hij gewoon als Tin Hunter gemeld. Groeten Arco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
      een wat wazige foto uit 94
      toen was de achterklep al weg

Is dat niet gewoon die ene waar dat chasis tegen aan staat? Want als je het mij vraagd is die boom aan de rechterkant die ene die onder de wagen vandaan groeit met die knik van 90 graden..

Comment

• Beste Jan. Dit is alles wat ik er van heb qua oud. Wss ook alles wat Tin Hunter heeft. Groeten Arco

Comment

• die wazige foto is ook die 53 conv
          welkemistery buick bedoel je dan

Comment

• dus als ik het goed zie kan die klep in de caravelle van deze auto zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
              @Buick: jij had toch een foto van die mistery buick he? Zet die nog eens op het forum svp, dan ga ik eens babbelen met Tin Hunter. Groeten arco
              dit is de enige foto van de 53 conv met het dak er nog op
              ik en dr.jack zijn het hier overeens
              volgens dhr v/d heul was dit een 49 conv
              als je goed kijkt zie je de asbakjes open staan dit is zo gebleven tot het eind

Comment

• Nee, dan had ik je gewoon verkeerd begrepen. Dan hadden we het dus steeds over de zelfde auto. Erg he!

Comment

• Het moet eigenlijk wel dat F v/d H fout zit, kijk ook maar dwars door de cabrio op jouw foto naar die andere wagen, das de zelfde als op de tin Hunter foto er naast staat. Dus weer een mistery uit dat verhaal verworpen. Nu alleen de Mistery lokatie met de DKW 3=6 etc nog!

Last edited by ; 16/02/2011, 23:08.

Comment

• Nee de achterklep van die Buick die in de Renault lag is een stuk ouder . Uit de periode 1946 t/m 1948 . Van hetzelfde ding lagen er ook een stuk of 3 deuren en motorkap stond tussen die twee 53er Opeltjes in rechtop . Dus het is er een die we nog niet kennen

Comment

• Ow hellup! Een nieuwe zoektocht! C.q. uitdaging!!!!!!

Comment

• Was dat chasis dat tegen de Buick cabrio staat al eens geïdentificeerd? C.q. zou die ketel wellich blauw geweest kunnen zijn ????? (ben een ami leek, dus schiet me niet af als ik hier mee iets vreemds suggereer)

Comment

• Dat chassis op zijn kant is wel Amerikaans maar niet van een Buick . Er stonden best veel kale chassis op hun kant daar en ook in de kuil stonden er plenty ,maar de meeste waren zover kaal dat ik ze ook niet meer kon herkennen .
                          Ik heb ook nog zitten puzzelen met wat fotos van autoresten die ik ooit in de kuil heb gefotografeerd . De volgende stonden er ooit ook : Een lichtblauwe Studebaker 4 deurs 1947/1949 , een zwarte austin A40 Devon en een Dodge D11 4 deurs sedan uit 1939.

Comment

• ja, het moet echt bizar zijn wat daar geslacht is in de loop van de jaren. als je kijkt wat er ooit alle maal tussen de wagens aan onderdelen stond rond de jaren 80 en vroeg jaren 90. Het moeten in totaal echt belachelijke getallen geweest zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                              Dat chassis op zijn kant is wel Amerikaans maar niet van een Buick . Er stonden best veel kale chassis op hun kant daar en ook in de kuil stonden er plenty ,maar de meeste waren zover kaal dat ik ze ook niet meer kon herkennen .
                              Ik heb ook nog zitten puzzelen met wat fotos van autoresten die ik ooit in de kuil heb gefotografeerd . De volgende stonden er ooit ook : Een lichtblauwe Studebaker 4 deurs 1947/1949 , een zwarte austin A40 Devon en een Dodge D11 4 deurs sedan uit 1939.
                              Die dodge moet ik me zo iets bij voorstellen? Waar heb je DIE dan nou weer ontdekt?????

Last edited by ; 17/02/2011, 00:19.

Comment

• @ Real Steel: Heeft dat blauwe dak met dat knikje (dat ik uitschold voor evt kabine dak ) soms aan zo'n wagen vast gezeten?

Comment

• Achterin de kuil beetje langs de zijkant . Grote dennetakken deden hun uiterste best het ding te verschuilen . Lang leve dat stukske touw !
                                  En dat is ook dat dak dat jij op de foto had , er zat ook nog een chassis onder en een kuisverrotte kofferbak aan. Gefeliciteerd u heeft een Studebaker op de foto
                                  Last edited by ; 17/02/2011, 00:41. Reden: moest nog wat bij

Comment

• Ghe ghe ghe thanks!

Comment

• Gister op m'n vrije dag effe gaan rijden in de omtrek van Charleroi, en "iets" gaan opzoeken.
                                      In het begin niet veel soeps, maar ik had een vermoeden op het "goede spoor" te zijn

Comment

• Chatillon - Automobiel

Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                        ik heb die ex collega gesproken
                                        hij had aleen de paginas er uit gescheurd en bewaard
                                        wat mij wel opvalt is in die uitgave van 81 doet v/d heul heel geheimzinnig en in die andere staat het adres van contant
                                        hij heeft het over begin jaren 50 opgeheven basis en dat de auto's er al 35 jaar staan
                                        dat komt neer op een uitgave van midden jaren 80
                                        Hallo Buick en Arco,
                                        De uitgave van het Automobiel waar jullie een tijdje geleden naar vroegen is van mei 1986. Ook in maart 1981 heeft er een artikel van Frank v d Heul in het Automobiel gestaan. Maar dat wil nog niet zeggen dat v d Heul er toen ook in 1986 is geweest. Op de foto's, als zowel in 1981 als in 1986 zijn de auto's zeker niet slechter geworden. Waarschijnlijk zijn de foto's uit beide reportages in 1981 al gemaakt. En als v d Heul wel in 1986 in Chatillon is geweest kan zijn verhaal uit 86 zijn en heeft hij de foto's uit 1981 er waarschijnlijk bij gedaan. Maar ja dat weet ik natuurlijk niet zeker maar dat zijn wel mijn vermoedens. Misschien zit ik er wel helemaal naast. Wel vreemd dat hij toen al het adres en de route er naar toe in het blad mocht plaatsen.

Groet, Harry
                                        Last edited by ; 07/03/2011, 13:03.

Comment

• @vwkever
                                          we hebben alle twee de exemplaren van het automobiel in ons bezit
                                          volgens mij is v/d h er maar een keer geweest in 81
                                          die foto's liggen buiten ons berijk maar er wordt aan gewerkt
                                          hij vergiste zich ook wel eens in merk en bouwjaar
                                          maar goed dat het adres in 86 niet zo heel bekend is geworden anders was het ws al veel
                                          eerder geruimd of de oude fernand had er helemaal gek van geworden
                                          zoveel mensen die foto's wilden maken
                                          of toch een muzeum met hekken eromheen
                                          we weten het niet

Comment

Working...
                                          X