Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
    het zijn zeker trieste foto's maar ze horen er nu eenmaal bij
    toch een geluk dat iemand ze heeft genomen

telkens als ik er naar kijk denk ik
    ik had nog zoveel kunnen redden maar nu is het te laat
    Houd altijd in gedachten dat je al een hele bult spullen hebt kunnen redden, en ook nog op de eerlijke manier.
    Groeten Arco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vwkever Bekijk Berichten
      Ja deze had ik al eens gezien. Het verbaasd mij steeds hoe sommige auto's erbij staan (of liggen). Dat moet toch zoals deze blauwe Kever bewust gebeuren om hem in dit 'standje' te krijgen. Had ze gewoon laten staan denk ik dan wel eens.
      Aan de andere kant van het terrein hadden ze een kevertje op de zelfde manier opgefromeld. Dat was een witte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
        Aan de andere kant van het terrein hadden ze een kevertje op de zelfde manier opgefromeld. Dat was een witte.

Ik heb veel slechte Kevers gezien maar zo kuisrot als ze daar lagen zie je niet vaak. Bedankt voor de foto's!

Comment

Onder die laatste kever hebben ze het onderstel weg gehaald. Dat zat er een paar jaar geleden nog gewoon onder namelijk.

Denkelijk is de Barndoor ook helemaal overhoop gehaald, want die stond de eerste keer toen ik er kawm nog rechtop
          Last edited by ; 18/02/2011, 11:10.

Comment

• Niet veel te vinden binnen, dus eventjes naar buiten loeren en...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
              Denkelijk is de Barndoor ook helemaal overhoop gehaald, want die stond de eerste keer toen ik er kawm nog rechtop
              Klopt, ook daar is weer de aandrijflijn onder uit gehaald, net als bij de witte kever van hier voor. De enige vraag die rest, waar is de body van die barndoor gebleven? Want rond begin 2008 lag deze nog op het onderstel, en half 2008 was hij foetsie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vwkever Bekijk Berichten
                Ik heb veel slechte Kevers gezien maar zo kuisrot als ze daar lagen zie je niet vaak. Bedankt voor de foto's!
                Nou, in Houthalen-Helchteren bij van lingen lagen de auto's een groot deel van de winter in het al dan niet bevroren water. Dan willen zo ook best wel rotten. En ik heb ooit een kever voor de sloop gekocht (met verse apk!) die toen ik hem met de takel in de schuur optilde, gewoon letterlijk uit elkaar viel! Ik kan er nog wel een paar noemen zelfs.
                Last edited by ; 18/02/2011, 15:03.

Comment

• Voor alle mensen die sinds het verlies van ons autoparadijs een hekel kregen aan unimogs. Hier wordt een soortgelijke zelf geruimd.

Comment

• @ Gangstertje : Hee een quiz . Laat eens raden , Mercedes Benz S klasse Jaren 70 ?

Comment

• nog een vergelijking

Comment

• en een vraag
                        waar is dit de bumper van

Comment

• Gaaf dat Frazer vergelijk!

Comment

• als ik deze middag niets te doen heb ik ga eens wrakken spotten denk ik. Moet zalig zijn ergens zo'n ontdekking doen

Comment

• Bumper

Dat is een bumper van een Oldsmobile 1946 t/m 1948.
                              Die heeft daar vrij lang op het schutbord van die wit met paarse 57er Fairlane gelegen
                              Schuin voor deze wagen lag een 46er Olds en daar is het waarschijnlijk de achterbumper van , aangezien de voorbumper er nog opzat (En het zal eens niet zo zijn dat ik die dus ook op foto heb )

Comment

Moeder help, als je gaat lezen op dat forum, dan is half custom land in chatillon geweest!
                                Op dit forum is er een "Dutch Deuce" die er 15 maal geweest is; I have been there about 15 times from 1992 to 2007
                                Zou hij ons geen oude pics kunnen leveren ?

In afwachting

Simca 1000

?

Panhard

Ami 8 break

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                  Dat is een bumper van een Oldsmobile 1946 t/m 1948.
                                  Die heeft daar vrij lang op het schutbord van die wit met paarse 57er Fairlane gelegen
                                  Schuin voor deze wagen lag een 46er Olds en daar is het waarschijnlijk de achterbumper van , aangezien de voorbumper er nog opzat (En het zal eens niet zo zijn dat ik die dus ook op foto heb )

deze??

Comment

• hey mannen
                                    ik heb contact met dutch deuce van het usa forum
                                    hij heeft foto's vanaf 92 maar kan deze nog niet vinden
                                    ga hem nu niet met z;n alle mailen
                                    zodra ik wat weet laat ik het jullie weten

Comment

• @ Buick : Precies dat is 'm die Oldsmobile uit 1946 Wat een imposant slagschip is dat ooit geweest . En weer een kansje op oude pics uit begin jaren 90 TOF!!!!!.
                                      @ Lord of the Scoot : ? is een Opel P1 , Maar zelfs kenners van dit model zijn er nog niet uit wat voor type, er stond namelijk Olympia op de emblemen maar hij had de sierlijsten van een Rekord ! De witte Panhard is een Dyna en de onderste foto is niet van een Ami maar is de achterkant van de Dyna van de foto erboven (als je goed kijkt zie je er op beide fotos de Typerende Panhard wielen met 5 moeren )

Comment

• zeker een mooie wagen

Comment

• dit is tot nu toe de enigste foto die ik van dhr v/d heul heb gekregen
                                          kan iemand bevestigen welke locatie dit betreft
                                          als bijlage stond 1942 ford

hij is er in 1983 geweest
                                          Last edited by ; 27/02/2011, 11:01.

Comment

Working...
                                          X