Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja deze had ik al eens gezien. Het verbaasd mij steeds hoe sommige auto's erbij staan (of liggen). Dat moet toch zoals deze blauwe Kever bewust gebeuren om hem in dit 'standje' te krijgen. Had ze gewoon laten staan denk ik dan wel eens.
Aan de andere kant van het terrein hadden ze een kevertje op de zelfde manier opgefromeld. Dat was een witte.
Denkelijk is de Barndoor ook helemaal overhoop gehaald, want die stond de eerste keer toen ik er kawm nog rechtop
Klopt, ook daar is weer de aandrijflijn onder uit gehaald, net als bij de witte kever van hier voor. De enige vraag die rest, waar is de body van die barndoor gebleven? Want rond begin 2008 lag deze nog op het onderstel, en half 2008 was hij foetsie.
Ik heb veel slechte Kevers gezien maar zo kuisrot als ze daar lagen zie je niet vaak. Bedankt voor de foto's!
Nou, in Houthalen-Helchteren bij van lingen lagen de auto's een groot deel van de winter in het al dan niet bevroren water. Dan willen zo ook best wel rotten. En ik heb ooit een kever voor de sloop gekocht (met verse apk!) die toen ik hem met de takel in de schuur optilde, gewoon letterlijk uit elkaar viel! Ik kan er nog wel een paar noemen zelfs.
Dat is een bumper van een Oldsmobile 1946 t/m 1948.
Die heeft daar vrij lang op het schutbord van die wit met paarse 57er Fairlane gelegen
Schuin voor deze wagen lag een 46er Olds en daar is het waarschijnlijk de achterbumper van , aangezien de voorbumper er nog opzat (En het zal eens niet zo zijn dat ik die dus ook op foto heb )
Moeder help, als je gaat lezen op dat forum, dan is half custom land in chatillon geweest!
Op dit forum is er een "Dutch Deuce" die er 15 maal geweest is; I have been there about 15 times from 1992 to 2007
Zou hij ons geen oude pics kunnen leveren ?
Dat is een bumper van een Oldsmobile 1946 t/m 1948.
Die heeft daar vrij lang op het schutbord van die wit met paarse 57er Fairlane gelegen
Schuin voor deze wagen lag een 46er Olds en daar is het waarschijnlijk de achterbumper van , aangezien de voorbumper er nog opzat (En het zal eens niet zo zijn dat ik die dus ook op foto heb )
hey mannen
ik heb contact met dutch deuce van het usa forum
hij heeft foto's vanaf 92 maar kan deze nog niet vinden
ga hem nu niet met z;n alle mailen
zodra ik wat weet laat ik het jullie weten
@ Buick : Precies dat is 'm die Oldsmobile uit 1946 Wat een imposant slagschip is dat ooit geweest . En weer een kansje op oude pics uit begin jaren 90 TOF!!!!!.
@ Lord of the Scoot : ? is een Opel P1 , Maar zelfs kenners van dit model zijn er nog niet uit wat voor type, er stond namelijk Olympia op de emblemen maar hij had de sierlijsten van een Rekord ! De witte Panhard is een Dyna en de onderste foto is niet van een Ami maar is de achterkant van de Dyna van de foto erboven (als je goed kijkt zie je er op beide fotos de Typerende Panhard wielen met 5 moeren )
Comment