Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ Lord of the Scoot : De witte Panhard is een Dyna en de onderste foto is niet van een Ami maar is de achterkant van de Dyna van de foto erboven (als je goed kijkt zie je er op beide fotos de Typerende Panhard wielen met 5 moeren )[/quote]

nu kan ik zelfs geen franse autos niet meer herkennen...

Comment

• Gistere heb ik dit ontdekt. Het is geen auto maar wel wrak waardig

Benzine
      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
      Diesel
      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Castrol GTX en op de achtergrond de Ami 8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
          dit is tot nu toe de enigste foto die ik van dhr v/d heul heb gekregen
          kan iemand bevestigen welke locatie dit betreft
          als bijlage stond 1942 ford

hij is er in 1983 geweest
          Hoi Buick,

Als Frank v d Heul er in 1983 is geweest waar komt zijn artikel uit 1981 in het Automobiel dan vandaan?

Harry

Comment

• Gevonden !!!

Nou Jan ik heb even moeten puzzelen op de v/d Heul foto maar ik ben er uit !
            Het is het bos dat we kennen , ter hoogte van de omgevallen loofboom middenin .
            Je ziet links de Ford 2 deurs sedan (een auto die ik enkel ken als een bijna kaal chassis met V8 Blok en een schutbord ) ,daarnaast de Standard Vanguard Ph.1 saloon en vervolgens de witte Renault Fregate . Op de voorgrond zie je een voorruit en een stuk dak ,dat moet dan wel de Peugeot 203 berline zijn die in de middenrij grotendeels onder de takken van die omgevallen boom stond . Zoooo opgelost

Comment

• @ Lord of the Scoot : Het is bij die achterkant van die Dyna ook makkelijk een vegissing te maken , En geloof mij maar ik maak ze ook neem die v/d Heul foto hierboven . Ik dacht dus altijd dat het een 4 deurs was geweest die Ford.
              Op uw laatste setje ;
              1 - De Opel Olympia/ Rekord P1 waarvan je al eerder de achterzijde postte
              2 - De Oldsmobile 88 uit 1955 ,Deze word vaak een Holliday genoemd maar daar zit de twotone lak en sierlijsten anders van op de zijkant.
              3 - Opel Kapitän 1955 t/m 1957 (een van de 3 )
              4 - Binnen kant van de C-Rekord vol olieblikhistorie
              Last edited by ; 20/02/2011, 19:22. Reden: wat vergeten !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vwkever Bekijk Berichten
                Hoi Buick,

Als Frank v d Heul er in 1983 is geweest waar komt zijn artikel uit 1981 in het Automobiel dan vandaan?

Harry
                jaaa die meneer v/d heul zit vol verassingen

ik denk dat hij in de e-mail een type foutje heeft gemaakt
                hij schreef dat hij in 83 via de aaca een tip over het kerkhof heeft gekregen
                Last edited by ; 20/02/2011, 20:35.

Comment

• arco dit is wel wat voor jou en andere kever lovers

Comment

• Hoe noemt dat andere kerkhof ook zo in de bossen? (niet Chatillon)

Comment

• @ Polygoon : dat was autofriedhof Kaufdorf in Zwitserland ,daar stonden ruim 800 autos .
                      Maar helaas hebben ze die plek inmiddels ook geruimd op last van gemeente en milieudienst .
                      Gelukkig zijn er van die plek nog heel veel autos gered omdat ze daar wel de kans hebben gekregen een veiling te houden voor autoliefhebbers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                        arco dit is wel wat voor jou en andere kever lovers

Erg mooi zo'n zitje. En zeer netjes gemaakt! Ik was het ooit ook van plan maar het is er nooit van gekomen. Bovendien is de halve Kever die ik heb te slecht om nog om te bouwen. Daardoor heeft ie een plekje in de tuin gekregen.
                        Harry
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• terug naar topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                            Gistere heb ik dit ontdekt. Het is geen auto maar wel wrak waardig
                            Die caravan lijkt afgebrand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                              Die caravan lijkt afgebrand
                              Dat was het ook Staat ook op een god verlaten plaats waar je 's nachts niet wil komen
                              Benzine
                              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                              Diesel
                              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• @ Realsteel; nog een setje

Ami 8 break

?Morris Minor

Fiat 1100R

Opel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                  Nou Jan ik heb even moeten puzzelen op de v/d Heul foto maar ik ben er uit !
                                  Het is het bos dat we kennen , ter hoogte van de omgevallen loofboom middenin .
                                  Je ziet links de Ford 2 deurs sedan (een auto die ik enkel ken als een bijna kaal chassis met V8 Blok en een schutbord ) ,daarnaast de Standard Vanguard Ph.1 saloon en vervolgens de witte Renault Fregate . Op de voorgrond zie je een voorruit en een stuk dak ,dat moet dan wel de Peugeot 203 berline zijn die in de middenrij grotendeels onder de takken van die omgevallen boom stond . Zoooo opgelost
                                  hoe oud schat jij deze foto
                                  als ik die boompjes vergelijk met de boompjes van de foto's uit 76 zeg ik begin jaren 80
                                  weet iemand hoe oud de oudste foto's van tin hunter zijn ?

weer mooie foto's lord
                                  Last edited by ; 21/02/2011, 18:42.

Comment

• Het meest opvallende aan die caravan vind ik de roest , wat betekent dat ze met plaatstaal is bekleed in plaats van aluminium VREEMD
                                    @ Lord : heel mooie heldere fotos weer en ook uit een andere hoek genomen als de meeste andere mensen dat deden .
                                    Het herkennen van de autos gaat je goed af , alleen waren alledrie de Ami's die daar stonden Ami 6 en niet de latere 8. De onderste is inderdaad een Opel , het is een Rekord B , een model dat nog geen jaar in productie is geweest .

Comment

• @Buick : Waarschijnlijk uit dezelfde serie als in "Het Automobiel" Van Maart 1981 .
                                      Op die fotos is het voorjaar of zomer dus zijn ze minstens een jaar ouder dus ik zeg 1979 of 1980 . Van Tinhunter zou ik niet weten

Comment

• Ik denk mij te herinneren dat de foto's van Tin van 1993....op het frans forum deed ik verschillende vergelijkingen waarop het jaar stond.

Comment

• @ Realsteel en Buick; Bedankt !

Ford

Comment

Working...
                                          X