Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ Lord : Ik blijf genietten van je fotos
    1 - Ford Taunus P5 17M of 20M
    2 - Links met de grote bumper is een Chrysler Windsor 1949 ,dan een Chevrolet Styleline , die met de kofferklep open is een Opel Rekord C Coupe en rechts een B Rekord
    3 - Oldsmobile Deluxe 88 4 deurs uit 1952

Comment

• Hallo Allemaal

Ik reageer voor het eerst naar aanleiding van emails met JanBuick

Ik ben inderdaad zo'n 15 keer bij dhr. Fernand Contant geweest tussen 1992 en circa 2007

Ik heb er in 1992 zo'n 250 foto's genomen, die ik echter nog niet terug heb gevonden, want

ik ben recent verhuisd.

De meeste foto's zijn van Amerikaanse auto's aangezien daar mijn interesse ligt.

Ik heb zelfs 2 x in dhr .Contant zijn tuin geslapen (tussen de ganzen) zodat ik er gelijk

2 dagen kon rond struinen.

Ik moest toen 700 km per keer rijden (heen en terug) en heb dus in de loop der jaren

ruim 10.000 km gereden naar Chattilon (gelukkig auto v.d. baas)

Als ik de foto's gevonden heb dan zal ik er zeker een paar plaatsen

Groeten Hennie , email: hotrodhennie@gmail.com

Comment

• welkom hennie

Comment

• Realsteel, momentje... we gaan es een toertje maken rond de Benz .

Comment

• Ha die Hennie ,welkom
            We wachten rustig af tot je fotos tevoorschijn komen .
            Ik zit net onder Utrecht dus voor mij is het ook nog 660 kilometer heen en terug
            Ik neem aan dat op jouw fotos veel van de Amerikanen een heel stuk completer zijn dan velen van ons ze kennen , neem als voorbeeld de 53er Dodge die ooit in het bos stond
            Groeten Jack/Realsteel

Comment

• @ Gangstertje : Zo ik mankeer blijkbaar nog niets aan m'n ogen , het is een S .
              Alleen is die motorkap van een veel oudere uit de jaren 50.
              Voor jou ook een mooie urbex locatie trouwens . Ik ben zelf geen urbexer maar let wel vaak op oude gebouwen omdat daar vaak autos in of omheen te vinden zijn .
              @ Arco : Sterkte en beterschap .
              Hij is dinsdag weer geopereerd omdat hij een bijwerking kreeg door de eerdere operatie, het herstel gaat schijnbaar een poos duren dus ik weet niet waneer hij weer online is.

Comment

• 1953 buick

1955 plymouth

spider ford 57
                Last edited by ; 24/02/2011, 07:36.

Comment

• zoals het was

Comment

• @Gangstertje; stond die Benz wagon er nog ?
                    @Hennie; welkom !
                    @Realsteel; nogmaals bedankt
                    @Arco; beterschap !
                    @Buick; nice pics

Comment

• even tussen opslaan van fotos en werken door:
                      @ Arco beterschap
                      @ Hennie...welkom!

leuk dat het mysterie van de foto van der Heul is opgelost....en dat mijn persoonlijke favoriet de Peu 203 in middenrij weer even in beeld was

Comment

• wereldbol in 2005

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                          Ha die Hennie ,welkom
                          We wachten rustig af tot je fotos tevoorschijn komen .
                          Ik zit net onder Utrecht dus voor mij is het ook nog 660 kilometer heen en terug
                          Ik neem aan dat op jouw fotos veel van de Amerikanen een heel stuk completer zijn dan velen van ons ze kennen , neem als voorbeeld de 53er Dodge die ooit in het bos stond
                          Groeten Jack/Realsteel
                          Ja, de meeste auto's heb ik flink zien aftakelen en niet vergeten dat al in 1992 in mijn ogen
                          ALLE auto's die er toen stonden te roestig waren om te restaureren en ik ben wel wat gewend qua roest.
                          Ik weet nog wel dat er op het grote veld naast de drie 1953 Buicks een 1946-1948 Ford Fordor stond die rond 1995 in zijn geheel is weggehaald en deze was volgens mij nog redelijk compleet.
                          De 1957 Pontiac aan het begin v/h dorp was denk ik de beste auto qua staat v/h plaatwerk
                          en misschien nog wel te redden.
                          De papieren van de zeldzame barndoor VW bus heb ik nog in bezit gehad en verkocht aan een verzamelaar.
                          Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar weet iemand wat er met de Peugeot 404 is gebeurd die binnen in de garage stond en waar ongeveer 100 autobanden op lagen

Groeten Hennie

Comment

• Zo, nog even tijd gevonden om wat te posten !

@ arco : veel beterschap !!
                            Last edited by ; 21/09/2011, 17:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Deuce Bekijk Berichten
                              Ja, de meeste auto's heb ik flink zien aftakelen en niet vergeten dat al in 1992 in mijn ogen
                              ALLE auto's die er toen stonden te roestig waren om te restaureren en ik ben wel wat gewend qua roest.
                              Ik weet nog wel dat er op het grote veld naast de drie 1953 Buicks een 1946-1948 Ford Fordor stond die rond 1995 in zijn geheel is weggehaald en deze was volgens mij nog redelijk compleet.
                              De 1957 Pontiac aan het begin v/h dorp was denk ik de beste auto qua staat v/h plaatwerk
                              en misschien nog wel te redden.
                              De papieren van de zeldzame barndoor VW bus heb ik nog in bezit gehad en verkocht aan een verzamelaar.
                              Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar weet iemand wat er met de Peugeot 404 is gebeurd die binnen in de garage stond en waar ongeveer 100 autobanden op lagen

Groeten Hennie
                              eindelijk een raadsel opgelost betreffende een lege plek in het bos
                              ik zou die auto wel eens willen zien
                              heb jij daar foto's van?
                              Last edited by ; 25/02/2011, 22:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                                @Gangstertje; stond die Benz wagon er nog ?
                                Yep, die stond er nog, pics volgen later... ( wel redelijk rot )
                                Zo, daar ben je dus ook al geweest? De site is ook gedoemd te verdwijnen, daarom ben ik rap es geweest, is enorm groot vanbinnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                  Yep, die stond er nog, pics volgen later... ( wel redelijk rot )
                                  Zo, daar ben je dus ook al geweest? De site is ook gedoemd te verdwijnen, daarom ben ik rap es geweest, is enorm groot vanbinnen
                                  Nee, ik ben er nog niet geweest maar ik ken de locatie wel

Comment

• 203 maar niet die van Caligula

Last edited by Atenza; 28/02/2011, 13:14.

Comment

• wat had ik deze graag in mijn museum willen zetten
                                      maar helaas te laat
                                      flathead V8

Comment

• gevonden bij alkmaar en mee genomen naar huis 1954 buick super
                                        de vloer gebruik ik in mijn ander project en de koffer wordt een tuinbank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                          eindelijk een raadsel opgelost betreffende een lege plek in het bos
                                          ik zou die auto wel eens willen zien
                                          heb jij daar foto's van?
                                          Ja daar moet ik een foto van hebben, maar zoals alle foto's moet ik ze eerst zien te vinden.
                                          Ik weet nog wel dat ik in 1992 onder de motorkap heb gekeken en de complete V-8
                                          flathead er nog in lag compleet met carburateur etc.
                                          Hij was volgens mij zwarte of donkerblauwe en als ik het goed heb is deze ter plekke gedemonteerd (volgens hr.Contant) en ik dacht naar iemand in Utrecht gegaan, jawel
                                          weer die verrekte Hollanders

Groeten Hennie

Comment

Working...
                                          X